Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi tätä äitiyden onnea! Tyttö 1v 1kk ja 1pv...

Vierailija
14.01.2006 |

Katsottiin Venla-gaalaa. Kun Samuli Edelman lopetti laulunsa, taputin ja tyttö taputti ensimmäistä kertaa elämässään itse. Innostui siitä itsekin niin että nousi seisomaan muutamaksi sekunniksi ja taputti ja nauraa rätkätti, ja kaatua muksahti. Kyllä joku voi olla suloinen! On se niin iiiihanaa olla äiti :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä neiti syö vielä kuten ennenkin eli kaikki menee ja hurjia määriä, painoi 13kg 1v tarkastuksessa.

Vierailija
2/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pienenlainen on. Tosiaan yhteen vuoteen asti söi todella hyvin (pienestä painostaan huolimatta) mutta nyt melkein pelottaa ruokatilanteet kun se on melkein taistelua (ei nyt ihan sentään). Täytyis kai sit yrittää harventaa ruoanantokertoja. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte ei ruoka niin maistu...

oletko kotona vielä lapsen kanssa?

mä olen on niin ihanaa olla ktona ja olla tytön kanssa, meinaan olla kunnes lapsi täyttää 3v

Vierailija
4/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin kun lopetin imetyksen, tarjosin tissiä muutaman päivän päästä, meinas tyttö oksentaa :) eli ei pahemmin kaivannut. Eipä sen puoleen, ei sieltä mitään juuri viimeisinä viikkoina enää tullutkaan.. ap

Vierailija
5/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona enkä yksinkertaisesti halua viedä tyttöä hoitoon. Tänään (tuon taputus-asian jälkeen) mietin että olis se kamalaa työpäivän jälkeen kun hoitotäti kertois esim. että tyttö oppi tänään kävelemään. Kyllä minä haluan olla näkemässä mitä tyttö oppii, nykyään lähes joka päivä jotain uutta. ap

Vierailija
6/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa nyt kun vielä voitte.

Vierailija
7/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus lapsestaan onnellisiakin ihmisiä. usein vaan valitetaan kaikesta eikä nähdä niitä ihania pieniä onnenhetkiä!

Vierailija
8/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä nautitaan joka hetkestä pienen kanssa, oli sit se ripuli tai ei

Vierailija
9/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen kun jotkut osaa nauttia lapsistaan? Eikö ole normaalia että joka perheessä joskus on riitoja, ei se sitä tarkoita etteikö lapset vois silti olla vanhemmistaan ihania.

Vierailija
10/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia sekin.

Vierailija
11/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä on ihmeellistä jos äitykkäkin saa kuulla sanasen huonona päivänä. Haista sitä sun tätä, näin se menee.

Vierailija
12/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhtä haltioissani olen joka päivä, miten IHANAA on olla äiti!ja miten ihana voi olla oma pieni tyttö.. upeeta on seurata kasvua ja kehitystä, joka päivä oppii uutta ja mun sydän ihan pakahtuu kun olen niin onnellinen ja ylpeä tytön osaamisista!!!

onnea sinullekkin ja nautitaan!

Vierailija
13/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöni on 1v1kk2pv!

Vierailija
14/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vasta illalla... Joko teillä muuten tyttö sanoo sanoja/kävelee? ap

Vierailija
15/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sit yhtä ihania??

Vierailija
16/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä viipottaa vaippa vaan heiluu ja välillä muksahtelee pyllylleen, ihanaa katseltavaa...

sanoja tulee joitakin, mamma ,äiti ,pupu ,anna

palikoista rakentelee tornia, kirjoja luetaan ja osoitellaan mikä missäkin on, tanssitaan aina kun musiikkia tulee ja osaa itse käydä laittamassa cd soimaan, muskarilauluja tykkäää leikkiä ja sormillaan osaa leikkiä harakkahuttua.musiikki on mieluista.....

miten teillä

Vierailija
17/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähinnä levittelee cd-levyt pitkin lattiaa. Tosin tässä yhtenä päivänä antoi niitä levyjä sitten minulle että sain laitettua takaisin cd-torniin. Samoin lego-palikat lähinnä lentelevät pitkin lattiaa (kun purkaa rakennettuja torneja tms), ei siis itse vielä rakenna. Sana äittä tulee noin kaks sataa kertaa päivässä ;) myös äiti ja auto-sana joskus, jos kysyn: haluatko maissinaksua, vastaa haluan (tai sinnepäin) ym epämääräistä kalkatusta. Kova tyttö käymään potalla jo. Ja kalkattaa ja päätä nyökyttelee ihanasti.

Ruokailu-tilanteet ainoastaa ovat nykyään rasittavia. Noin 3 vkoa lähes joka syöntikerta (lukuunottamatta kun kerran oli syönnin väli 5 tuntia) alkaa pyrkimään sylistä pois ja itkeskelee ja kuin ei haluaisi syödä. Olen ajatellut että onko tosiaan vähentänyt syöntiä niin paljon ettei yksinkertaisesti ole ehtinyt tulla nälkä kun äiti niin monesti päivässä ruokaa tarjoaa..? Muutakaan en keksi.

Ps. On varmasti ihana tyttö vatsataudissakin :) ap

Vierailija
18/18 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hytkytteli jo varmaan lähes puoli vuotta sitten kovasti Mamban tahdissa, äiti kun siitä niin kovasti tykkää ;)

Lenni lokinpoikanen on kans hyvä, siis tytön mielestä... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi