Sain mieheltäni tekstarin: " Lähden vetämään lärvit, ihan turha mussuttaa mitään!"
Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Vastaisittko jotain?
Kommentit (10)
Me miehen kanssa käydään aina silloin tällöin yksin kavereiden kanssa tuulettumassa, ei siitä tarvii mitään riidellä yms.
" Menen nussimaan naapurin miehen kanssa, turha mussuttaa mitään."
Laita vaikka viestinä että tuothan sitten mullekin grilliltä kebabia ja tuu pian kotiin.. =)
Vierailija:
" Menen nussimaan naapurin miehen kanssa, turha mussuttaa mitään."
toi ei yksinkertaisesti oo asiallinen viesti, jos mies on sen ihan tosisaan lähettänyt eikä ole ap:n ja miehen joku inside-juttu.
jos mä laittasin mun miehelle viestin vaikka että " ostin 150 euron kengät enkä tuu kotiin yöksi että pidä naamas kiinni ja haista vittu" , ja mun mies siitä suuttuis, niin mun mielestä silloin pointti ei olis siinä että mies on tuhma eikä salli mulle kenkäostoksia, vaan siinä että on aika epähienoo lähetellä noin tylyjä viestejä.
Vierailija:
toi ei yksinkertaisesti oo asiallinen viesti, jos mies on sen ihan tosisaan lähettänyt eikä ole ap:n ja miehen joku inside-juttu.jos mä laittasin mun miehelle viestin vaikka että " ostin 150 euron kengät enkä tuu kotiin yöksi että pidä naamas kiinni ja haista vittu" , ja mun mies siitä suuttuis, niin mun mielestä silloin pointti ei olis siinä että mies on tuhma eikä salli mulle kenkäostoksia, vaan siinä että on aika epähienoo lähetellä noin tylyjä viestejä.
Mitäpä tuossa enää mussuttamaan, johan oli päättänyt kapinoida vastaan ja tehdä niinkuin huvittaa. Vastaa vaan " asia selvä, kiitos ilmoituksesta!"
" voi vittu kun kiinnostaa, mä oon ellun kans tampereella" (paitsi jos oot tamperelainen niin sitten jossain muualla)
Sitten se kyttää koko illan puhelinta ja miettii miks et mussuta. Se on kaikista piinaavinta!
Meillä kun tollanen EI käy laatuun lainkaan.