Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeus vaihtaa ryhmista? Lasta pidetaan ihan vauvana, istutetaan rattaissa ulkoilun ajan, syotetaan jne vaikka kovasti itse yritta ja osaakin. Lannistavat.

Vierailija
14.01.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten pyri vaihtamaan hoitopaikkaa, jos se edes vaihtamalla paranee. Tai jää itse esim puoleksi vuodeksi kotiin.

Vierailija
2/3 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustele johtajan kanssa.

luultavasti niillä on kiire ja pääsevät helpommalla ja nopeiten kun tekevät lapsesi puolesta kaiken itse, sehän vie aikaa jos lapsi esim syö ja istuu potalla, ja ulkona pitää vahtia kun taapertaa minne sattuu ja kiipeilee, helpompaa ku köytttää lapsen kärryyn niin saavat hoitsut ite ruåpatella keskenään ei tartte sun lapsen perässä juosta kokoajan... sellasta se on nykyään hoidon taso..

mutta älä tyydy!!!!!!!keskustele ja valita!!!vaadi! se on lapsesi parhaaksi ja vaihda hoitopaikka jos ei tehoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ole käynyt kehityskeskustelussa?? pidetään pari kuukautta lapsen aloitettua hoidon, meillä ainakin kunta/kaupunki (espoossa olen töissä) vaatii (taitaa olla laissa määrätty?) että lapsille pitää tehdä ja olla hoipsit eli hoito-ja opetussuunnitelmako se sana nyt oli, kun ei voi muistaa, olen hoitovapaalla!

Eli oikein paperille kirjataan ylös lapsen " hoito-ja opetussuunnitelma" eli meillä ainakin se tarkoitaa esim sinun tapauksessa pistetään potalle silloin ja silloin esim. ennen ruokailua- ulkoilua jne, muuten on vaippa, näissä väleissä, annetaan lusikka omaan käteen abustetaan tarvittaessa jne..

Sitten sitä seurataan ja kirjataan ylös miten on edistynyt esim, vaikka näin että, puolivuotta takana ja lapsi on jo ilman vaippaa ulkoilun ajan, mutta vielä laitamme sen päikkäreille jne.. samaa rataa ja yleensä sit vanhemmat tulevat uudelleen keskustelemaan näistä edistyksistä ja saa ja pitääkin sanoa jos on jotain uutta tullut jota sitten koetetaan tukea hoidossa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi