Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperoimetys on rinnastettavissa insestiin!

Vierailija
14.01.2006 |

Yli vuoden ikäinen ei tarvitse imetystä ravinnollisista syistä. Taitaa vaan olla niin, että äiti nauttii, kun tissiä lutkutetaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin laittaa sulle s.postilla tutkittua tietoa taaperoimetyksestä, jos oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
2/5 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosin en ole imettänyt kuin enimmillään puol vuotta mutten koskaan ole seksuaalisesti nauttinut siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei oikeen lapsi olis halunnu imeä, mutta minä vaan pakotin, kun piti päästä kliimaksiin...ooh...haikeana muistelen niitä aikoja...pitää tehdä vielä iltatähti, että saa jonkun lutkuttamaan tissejä vielä muutaman vuoden. Kiihotun pelkästä ajatuksesta...

Vierailija
4/5 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pyydän miestä imemään rintojani, se on melkein kuin saisi imettää.

Tosi vaikea on tuota meidän neljävuotiasta enää saada rinnallekaan.

Vierailija
5/5 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihanaa, kun pieni mussukkani on lähelläni, sylissä rauhallisesti ja saan nuuskutella hiuksia ja hipsutella varpaita. Yleensä lapsi ei malta olla rauhassa sylissä kuin imetysten ajan, joten kyllä imetys on jotain spesiaalia.

Tästä tuli muuten mieleeni: kantoliinailu on pervoa, insestiin verrattavissa! Minä nautin nimittäin myös liinailusta, kun saan pitää lasta ihan lähelläni, ja se on siinä jopa rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän