Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dogging?

Vierailija
10.06.2009 |

Kuulin juuri tästä "ilmiöstä" ja mietin että onko tuota oikeasti Suomessakin ja onko kenelläkään tietoa / tuntemusta aiheesta? Melkeinpä kiinnostaisi kokeilla ;)

Ja koska en varmaan ole ainoa jolle koko käsite oli tuntematon, niin tässä sille selitys:

Dogging tarkoittaa seksin harrastamista julkisella paikalla. Se toimii siten, että toisilleen tuntemattomat ihmiset tapaavat netissä ja sopivat ajan ja paikan seksin harjoittamiseen. Tirkistelijät ovat tervetulleita.

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee englannista (?) jossa on tapailtu näissä merkeissä mm. parkkihalleissa. Tanskassa oli joku vuosi sitten aikamoinen meno rantsuilla ;)

Itse kävin kaverini kanssa hiljattain saksalaisella swingerklubilla ja siellä oli oikein viihtyisää, siistiä ja hyvät tarjoilut jne. Fiksuja ja mukavia ihmisiä joista osa nautti vain tulla nähdyksi puuhissaan, muutamien touhuun sai liittyä mukaan isollakin porukalla. Oikein mukava tunnelma, ollaan menossa uudestaan;)

Jos kiinnostaa voi kokeilla hakua fkk & kaupunki, tosin löytyy paljon maksullista seuraa tarjoavia ja sitten muutamia vapaaehtoisuuteen perustuvia klubeja, olkaa tarkkana ;)

Vierailija
22/143 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro vähän tarkemmin menosta!

Olitteko itse mukana,vai naitteko vaan muiden nähden vai katsekitteko vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä innokkaita. naisista voipi olla pulaa..

Vierailija
24/143 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis 35v mies Jyväskylästä. jos löytyy alle 40v nainen joka olis kyseisestä harrastuksesta kinnostunut niin laitappa postia.

tapsajkl semerkki wippies piste fi

Vierailija
25/143 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika oikeaan osui jonkun epäily siitä että kiinnostuneista naisista voi olla pulaa :)

Tämän empiirisen testin perusteella voin sanoa että tämän palstan em. ikäryhmään kuuluvista naisista Lahden alueelta ei yksikään ole kiinnostunut. Mistään tämän kesän "villityksestä" ei siis näyttäisi olevan kyse (kuten eräs lehti otsikoi).

Se, että tämä ei mikään villitys ole, ei tullut yllätyksenä. Toisaalta tältäkin palstalta on saanut hieman sellaisen kuvan että ko. toiminnalle voisi ollakin tilauskin, mm. valitukset siitä kuinka mies, jonka kanssa halutaan pelkkä seksisuhde alkaa "roikkumaan helmassa" yms.

Ulkoiluttaja

Vierailija
26/143 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voisi kyllä kokeilla, jos vain löytyisi joku, jonka kanssa sopia aika ja paikka. Nainen olisi siis hakusessa.

Itse asiassa aikoinaan festareilla tällainen pääsi tapahtumaan. Yleisöä oli vähän liikaa, mutta ei pari katsojaa tietysti haittaa. Ehkä aluksi olisi kuitenkin kiva koittaa ilman yleisöä.

Mikäli kiinnostusta löytyy, niin laittakaa viestiä ja pistän sähköpostiosoitteen.

Vierailija
27/143 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tuo kiinnostaa, niin kannattaa ennen koirailemista hoidella itse itsensä ja miettiä sen jälkeen, että vieläkö kiinnostaa.

Vierailija
28/143 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen juurikin tuohon toivomaasi ikähaarukkaan, ja mielessä on myös käynyt kokeilla moista "harrastusta", joten ei kun tuumasta toimeen ja tavataan. :)

Vierailija
29/143 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei muuten saa

Vierailija
30/143 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.doggarit.blogspot.fi

Tämä ansaitsee noston, koska asia kiinnostaa juuri nyt todella paljon

Vierailija
31/143 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2009 klo 12:51"]

Huomasin Suomi24-keskusteluissa, ryhmäseksi osiossa että siellä jotkut yrittää näitä dogging-tapaamisia järjestää. Toimiiko ne, en tiedä, mutta olisihan se kiinnostava ajatus!
M43

[/quote]

Taas on sivistyksessä aukko. Olen luullut että se on vaan takaapäin panoa (on muuten mun lemppari)M50+.

Vierailija
32/143 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taisi jo oikaistakin että doggystyle on asento ja dogging taas tietyn sorttinen sessio. Ihan tarkalleen ottaen dogging ei ole seksiä oman partnerin kanssa (suht) julkisella paikalla vaan ihan muuta.

Tiukimman määritelmän mukaan tuo tarkoittaa sitä että pannaan kuin koirat eli kiimainen pariskunta käy suoraan kohdatessa asiaan paikasta ja yleisöstä välittämättä sekä ilman ehkäisyä.

Käytännössä tuntemattomat sopivat etukäteen netissä paikan joka ei ole ihan niiiiin julkinen että virkavalta kutsuttaisiin paikalle mutta kutsun nähneet ulkopuoliset ja myös halukkaat paikalle eksyneet voivat katsella sessiota ja jossain tapauksessa osallistua siihen vuorollaan. Kaikki täyspäiset edellyttävät kyllä kumin käyttöä.

Olen parin vuoden ajan kiinnittänyt kesäisin huomiota siihen että Espoossa Hanikan kuntoradalla näkee iltaisin hyvin hengästyneen oloisia pareja jotka ilmestyvät kallioilta radalle vaikka päällä ei ole edes urheiluasua... Ehkä on vain likainen mielikuvitus mutta jos voisitte ilmoitella täällä koska seuraava pari (tai nainen) on paikalla niin olisi aerobisen urheilun paikka :)

Vierailija
33/143 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

m35sta kiinnostaisi myös n 20v naiset. tavataanko omeglessa? sitten jossai lenkkipolulla? keskuspuisto ehkä?

Vierailija
34/143 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle.
Olen vanhempi taitava Pappa Vantaalta.
Voit soittaa minulle 041-4831945
rgds en.

Vierailija
35/143 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on paikkoja esitelty maakunnittain. Seuraakin voi hakea ja ilmoitella.

www.doggarit.blogspot.fi

Tampereella muita paikkoja kuin nuo? KÄytiin, mutta ei ollut porukkaa eilen.

Vierailija
36/143 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä heteromiestä (35+) liukkaille kumin kanssa maanantaina 5.12.2016 Ankeriasjärventielle? Tai kahta miestä?

Vierailija
37/143 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän näitä koirianulkoiluttajia on.

Vierailija
38/143 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku taisi jo oikaistakin että doggystyle on asento ja dogging taas tietyn sorttinen sessio. Ihan tarkalleen ottaen dogging ei ole seksiä oman partnerin kanssa (suht) julkisella paikalla vaan ihan muuta.

Tiukimman määritelmän mukaan tuo tarkoittaa sitä että pannaan kuin koirat eli kiimainen pariskunta käy suoraan kohdatessa asiaan paikasta ja yleisöstä välittämättä sekä ilman ehkäisyä.

Käytännössä tuntemattomat sopivat etukäteen netissä paikan joka ei ole ihan niiiiin julkinen että virkavalta kutsuttaisiin paikalle mutta kutsun nähneet ulkopuoliset ja myös halukkaat paikalle eksyneet voivat katsella sessiota ja jossain tapauksessa osallistua siihen vuorollaan. Kaikki täyspäiset edellyttävät kyllä kumin käyttöä.

Olen parin vuoden ajan kiinnittänyt kesäisin huomiota siihen että Espoossa Hanikan kuntoradalla näkee iltaisin hyvin hengästyneen oloisia pareja jotka ilmestyvät kallioilta radalle vaikka päällä ei ole edes urheiluasua... Ehkä on vain likainen mielikuvitus mutta jos voisitte ilmoitella täällä koska seuraava pari (tai nainen) on paikalla niin olisi aerobisen urheilun paikka :)

dogging =koirankuljettajat seksailee

Vierailija
39/143 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi oikeasti mukava tietää missä näitä dogging paikkoja on Turun seudulla. Voisin houkutella avovaimoni harrastamaan seksiä tuollaiseen paikkaan ja hänet tietäen ei siinä varmaankaan muutkaan ilman jäisi jos tilanne "sponttaanisti" hänelle tarjoutuisi. Mutta mitkään homostelu paikat ei kiinosta jossa vanhat äijät hinkkaavat toisiaan. Mikä siis Turun seudulla on dogging paikka?

Vierailija
40/143 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas tämä keskustelu, jos löytyis kiinnostuneita Helsingistä.

Toiveena nähdä ja tulla nähdyksi. Miksei koskeakin tai tulla kosketuksi. Parit, naiset, miehet.

Mieluiten jossain Itä-Helsingissä päin...

Muita himokkaita ;)

Meiliäkin voisi laittaa pelti piste rumpu ät suomi 24 piste fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi