Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki päin v:tä. Tuntuu ettei ole ketään joka aidosti välittäisi musta, masennustako

Vierailija
14.01.2006 |

Minusta on jo jonkin aikaa tuntunut että kaikki asiat on päin v***ua. Raha-asiat todella kehnot, tuntuu että olen täydellisesti epäonnistunut lasteni kanssa, sekä kaikessa mitä teen. Tuntuu että molemmat lapseni eivät rakasta minua eivätkä halua olla minun kanssa, ennemmin vaikka mummolassa tykkäisivät olla. Tuntuu että paras kaverinikin ei ota koskaan yhteyttä eikä välitä minusta oikeasti. Suutun todella helposti lapsille ja tuntuu että tekevät kaiken päin vastoin mitä sanon, sitten helposti rupean huutamaan jne

Mitä minulla on enää elämässä sellaista minkä takia olisi syytä elää, omat lapsetkaan ei välitä

minulla ei ole ketään/mitään. Olo on todella masentunut, auttaako tähän oloon mikään? Vaikuttaa jo lapsiinkin koska olo on niin paska niin helposti sitten lapsillekkin huutaa

Voi olla että nämä ovat kaikki vain tunteita mutta oikeasti tuntuu ettei minulla ole ketään ihmistä joka aidosti välittäisi minusta ja pitäisi minua tärkeänä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lakkasin pitämästä yhteen ystävään yhteyttä kun ei hänkään koskaan soittanut mulle tai tullut käymään ja sillon kun minä soitin hänelle niin puhui ainoastaan omista asioistaan ja jos minä meinasin puhua omistani hän sanoi että joo kuule mulla on nyt hiukan kiire pitää lopettaa, moi!

Että toivottavasti sinä pidät itse vastavuoroisesti ystäviis yhteyttä.

Voisitko puhua kaverilles asiasta tai jos et saa puhuttua niin kirjoita!

Vierailija
2/2 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

settava olla iloinen ja onnellinen.Ja välillä tuntuu että ettei kukaan tajua ja ymmärrä...Mulla ONNEKSI hyviä ystäviä tukena ja turvana pahimpina aikoina...Jaksamisia sinulle ja kyllä se elämä siitä taas näyttää valosan puolensa,usko vaan!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi