Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Nelli,

14.01.2006 |

Olen tosi pahoillani, kun sinusta tuntuu että et saa mistään apua.

Itselläni oli marraskuussa keskenmeno, ja täytyy kyllä sanoa että tutulta tuo sinun tilanteesi kuulostaa. Minulla oli parina iltana vähäistä ruskeaa vuotoa ja raskausoireet hävisivät samalla aika nopeasti. Kolmantena aamuna vuotoa tuli jo paljon, ja viikossa kaikki oli ohi. Tai niin ainakin luulin. Nyt pari kuukautta myöhemmin tuli alavatsakipuja - yksityiselle ultraan, joka sanoi että vatsaontelossa on verta. Minulla oli onneksi täysin negatiivinen raskaustesti, joten kohdunulkopuolista raskautta ei ainakaan enää ole. Miksi vatsaontelosssa on näin pitkänajan päästä verta se onpi arvoitus.

No, sinulle haluaisin vaan sanoa että pidä itsestäsi huolta, nimittäin kunnallinen puoli ei sitä mielestäni kunnolla tee. Minullekin vain sanottiin ettei mitään tarvitse km:n jälkeen tehdä - nyt olen itse vähän toista mieltä. Pitää ajoissa tutkia, ja suosittelisin sinulle käyntiä yksityisessä ultrassa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinullekin! Pakko kai mennä yksityiselle, kun ei muualta apua saa...Kokoajan kuitenkin asia mietityttää. En minä ainakaan osaa olla etten mieti koko asiaa ! Kyllä tässä haluaa mahdollisimman nopeasti varmuuden asialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla