Jos housun yläosa on tavallaan kuin fleecestä tehty liivi, niin mitä sen kanssa pitäisi pukea?
Ehkä olen tyhmä, mutta miksi tarvitsisi enemmän lämmitystä tuossa keskellä ja käsivarret vähemmän? Jos tuohon laittaa takin päälle, palelee käsivarret, jos laittaa lisäpaidan, on jo ehkä liian kuuma? Vaikeaa.. Mitä te pukisitte tuohon nyt kun on pari astetta lämmintä?
https://media.viskanassets.com/v2/sportshopenprod/large/A127738_308520_…
Kommentit (27)
Vierailija wrote:
Mitä mä just luin?
Miten niin? Kysymys oli, että mikä järkeä on hihattomassa fleeceliivissä näin kylmillä keleillä...
Mä luulen, että toi ei oo kovin paksua ja sen pointti on enemmänkin se, että se on lapselle mukavampi kuin tavalliset kapeat henkselit, jotka vielä tuppaa valumaan.
Mä laittaisin yhden välipaidan ja vk-takin tai sadetakin.
Häh? Fleeceliivi housujen yläosassa, siis jotenkin ommeltuna yhteen vai...tai anti olla... olen sanaton.
Onpa vaikeasti esitetty kysymys, mutta kyllä minä ihan takin laittaisin tuo housuliivin päälle. Tai sitten hommaat irtohihat.
Danny varmaan olisi ihan tyytyväinen noinkin ja saisi vaihtelua iänikuiseen Everlat-hihattomaansa.
On se sentään helpompi ongelma kuin jos fleeceliivi olisi housujen alaosana.
Mietin myös että nyt on sekavaa settiä, teksti oli sen verran sekavaa, mutta klikkasin linkkiä ja onhan toi kieltämättä aika erikoinen viritelmä. Saako ton liiviosan tuosta pois?
Yleensä käsivarret liikkuu enemmän eikä palele niin helpolla. Minullakin on fleece- ja kevyttoppaliivejä liikkuessa. Tuo ei näytä kyllä järin paksulta fleeceltä, joten joku välipaita voisi on paikallaan näillä keleillä.
Kurahousuhullun paluu!
Vakavasti vastaten normaali sään mukainen takki.
Vierailija wrote:
Mietin myös että nyt on sekavaa settiä, teksti oli sen verran sekavaa, mutta klikkasin linkkiä ja onhan toi kieltämättä aika erikoinen viritelmä. Saako ton liiviosan tuosta pois?
MIelestäni ei saa. Ja sori, piti laittaa aloitukseen koko linkki, tässä siis se koko tuote: https://www.sportshopen.com/fi-fi/article/rusk-fleece-rain-set-jr?attr1…
Teetä irtohihat. Mieluiten turkiksesta. Hihansuihin kiinniommellut fleecekäsineet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
MIelestäni ei saa. Ja sori, piti laittaa aloitukseen koko linkki, tässä siis se koko tuote: https://www.sportshopen.com/fi-fi/article/rusk-fleece-rain-set-jr?attr1…
Varmaan kannattaa sit pukea se takki, joka tossa tulee mukana!
Mut joo, aika kapea kohderyhmä. Hyvin jalassa pysyvät kurahousut lapsille, joiden mielestä on noloa käyttää tavallisia kurahousuja. Mutta jos ne tavalliset kurahousut laittaa takin alle, mikä ero? Ja niitä tavallisia voi tarvittaessa käyttää sellaisenaankin, nuo fleeceliiviversiot tarvii aina takinkin.
Kurahousufriikin elämä pyörii sen ympärillä, että etsii netistä päivät pitkät uusia kurahousumalleja ja tulee tänne keskustelemaan aiheesta. Tietysti kurahousut jalassa ja muna kourassa.
Tuota vaatetta kutsuttiin ennen vanhaan haalariksi. Tässä tapauksessa haalarin yläosa on fleeceä.
N60
Mitä mä just luin?