Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantoliinoista

14.01.2006 |

Moi!

Olen hankkimassa ekaa kantoliinaani, olisko kokemuksia että millainen sen olisi hyvä olla?

Onko huuto.netissä halvalla myytävät tummansiniset (Vauva-lehden lahjana saadut) liinat hyviä vai pitäisikö olla mieluummin joustava ja muutenkin erilainen?

Katsoin kaupassa ja maksoivat 40 eurosta ylöspäin uutena.

Ja mitä muita ominaisuuksia pitäisi olla? En ole koskaan kantanut liinassa. Edellisiä lapsia kannoin paljon rintarepussa.

Kiitos vastauksista etukäteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäistä ja kokoista aiot kantaa? Mä tykkäsin alle 7-kilosella trikoisesta liinasta, mutta sen jälkeen alkoi trikoinen painaa ja aloin kantaa kudotulla. Nyt kun tyttö on 8kk ja yli 10 kg, kannan eniten neliöliinassa.

Lisätietoa löytyy www.kantoliinakanava.fi

Vierailija
2/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kantaa ihan vauvaa, siis joka on vielä syntymätön. Ja tirtysti kannan niin kauan sitten kuin hän liinassa viihtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kirjoittajassa ei ole vikaa jos joku niin luulee. :-)

Kiitos muuten sinulle vastauksestasi.

Vierailija
4/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mortimella:

Moi!

Olen hankkimassa ekaa kantoliinaani, olisko kokemuksia että millainen sen olisi hyvä olla?

Onko huuto.netissä halvalla myytävät tummansiniset (Vauva-lehden lahjana saadut) liinat hyviä vai pitäisikö olla mieluummin joustava ja muutenkin erilainen?

Katsoin kaupassa ja maksoivat 40 eurosta ylöspäin uutena.

Ja mitä muita ominaisuuksia pitäisi olla? En ole koskaan kantanut liinassa. Edellisiä lapsia kannoin paljon rintarepussa.

Kiitos vastauksista etukäteen.

Ne Vauva-lehden lahjaliinat eivät kai ole mitenkään erityisen hyviä. Jos etsit oikein edullista, niin sanoisin että hanki mieluummin käytettynä laadukas liina! Trikoinen voi aluksi tuntua helpommalta sitoa jos ei ole liinoista kokemusta (ainakin meillä oli näin), mutta lapsen kasvaessa kudottu on napakampi ja mukavampi. Katso kantoiinakanava-nettisivuilta lisää tietoa!!