Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan tällaiset vähän kivuliaammat supparit jatkuvat?

14.01.2006 |

Supistuksia minulla on ollut koko raskauden ajan.Nyt on rv 35 alkanut ja jo muutaman viikon ajan supparit ovat vain muuttuneet kipeämmiksi.Varsinaisen ennenaikaisen synnytyksen riskiä ei ole ja esikoinen syntyi rv 38+ mutta mietin että kuinka pitkään tälllaiset vähän kipeämmät harjoitussupparit ovat teillä jatkuneet?Viikkotolkulla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sita ei kai kukaan voi etukateen sanoa, jos kyseessa on esim infektio tai muu ennalta-arvaamaton syy? ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. tietaakseni kipeammat supparit saattaa aina olla merkki muutoksista kohdunkaulassa. kay tarkistuttamassa jos jatkuu, olisi ainakin mun mielipide. tsemppia!

Vierailija
2/3 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain jaksa enää näillä viikoilla siitä kovin paljon murehtia:)Minulla oli n. rv 28 todella kipeitä suppareita jotka eivät saaneet aikaan kovin suuria muutoksia, eivätkä nämä ole yhtä kipeitä.Luulen kyllä että nämäkin supparit pehmentävät paikkoja mutta niin oli esikoisenkin kanssa.Olin jo vk 36 auki sentin ja kohdunkaula hävinnyt mutta vauva syntyi vasta rv 38+6.Tiedän siis että että jotain tapahtuu mutta mietin vain että onko kenelläkään tällaiset " harjoitussupparit" jatkuneet viikkoja?Tai onko kenelläkään ylipäätään vastaavasta kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mita ajoit takaa. en tosiaan minakaan noilla viikoilla ottaisi stressia, saa syntyakin jos on syntyakseen. mulla on ollut kohtalaisen tiukkoja

enimmakseen " harjoitussuppareita" ts suurin osa ei oo muuttanut kohdunkaulaa n. 10-100 (en narraa, mulla on vaan ihan jarjettoman supistava kohtu) n. viikosta 23 alkaen, sita ennen kivuttomia. " enimmakseen harjoitussuppareiksi" kutsun naita siis siksi etta synnytys lahti sitten kuitenkin kayntiin ja kohdunsuu aukesi vkolla 27, pysaytettiin laakkeilla, nyt taas monta viikkoa supistanut imlan muutoksia. eli ainakin mun kokemus on etta voi supistaa tosiaan viikkokaupalla, jopa kuukausia, aika napakastikin, ikava kylla.