Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään vauvat olleet perätilassa?

12.05.2007 |

Eli meillä vauva edelleen perätilassa ja panikki alkaa iskeä kun aijemmat lapset on kääntyneet raivotarjontaan jo rv 25.

Onko teillä muilla lapset kääntyneet vielä loppuvaiheessa oikein päin itse? En millään haluaisi leikkaukseen ja kääntäminen tuntuu pelottavalta.

rv31+3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin kääntää useampaan otteeseen. Sitten synnytyksen käynnistyessä oli kääntynyt synnärin hississä rt:hen.

Vierailija
2/8 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva viihtyi perätilassa rv 36 asti ja syntyessään oli melkein 4300g. Hyvin mahtui kääntymään vielä kuukautta ennen synnytystä :)

Taija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus viikon 28 paikkeilla.

Kolmonen istuskeli sitkeästi ja ulkokäännös tehtiin 37+. Neitokainen tosin tykkäsi ilmeisesti mielummin istua, koska kääntyi takaisin heti käännöksen jälkeen. Viikolla 38+ kääntyi kuitenkin itse raivotarjontaan. Minulla tuo ulkokäännös meni hienosti, eikä sattunut :) Ja todella tarkassa seurannassa siinä ollaan. Pelotti meinaan itseänikin aikas tavalla etukäteen!

Nelonen kiepautti itsensä ympäri viikolla 36+.

Vierailija
4/8 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli ihan reilu nelikiloinen syntyessään, silti mahtui kääntyilemään!

Vierailija
5/8 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taisi todeta että turhaan tässä pääalaspäin lojutaan kun ei vielä ulos olla tulossa ja muistaakseni huitas vielä perätilaan aika viimesillä viikoilla, joka tapauksessa oli kääntyny takaisin oikein päin viimesessä neuvolassa (joka oli justiisa siinä LA tienoilla)

Vierailija
6/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä A-vauva ollut reilun kuukaden perätilassa ja tänään selvisi, että nyt mös B-vauva kääntynyt perätilaan. Saa nähdä, mikä on tilanne 2 vk päästä, jolloin seuraava kontrolli ja synnytystavan arviointi. On siis mahdollista, että kääntyvät vielä vaikka viikkoja onkin näin paljon, mutta lapsiveden määrä on normali.

Vierailija
7/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-lapsi oli rt:ssa jo " alusta alkaen" , B vaijhteli asentoa kääntyen 37+6!! viikolla vielä perätilasta pää alspäin. Niin että jopa näin pitkällä ja vielä kaksosraskaudessa, jossa tilat ahtaammat, voi vielä kääntyä =) Sisämiotiltani olen ilmeisen tilava vaikka ulospäin pitkähkö hoikkis.

Vierailija
8/8 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vauva taas sitkeästi poikittain, viikkoja huomenna 33. Mutta kerkeäähän tuo muljauttamaan itsensä vielä vaikka miten. Istukka on kohdunpohjassa, joten se vie tilaa pituussuunnassa ja siksi kai kohtulainen hakeutuu viistotilaan.