Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vihlontaa...

13.01.2006 |

Heips!

Osaisiko joku kertoa mistä johtuu kun vihloo/viiltää alapäätä kovastikin välillä. Ei se varsinaisesti kipeää tee, mutta todella inhottavalta tuntuu.

Ihan ku vauva viiltelisi mua jollain terävällä. Se tuntuu selkeästi sisällä suurinpiirtein emättimen pohjalla tai jossain kohdunsuun paikkeilla.

Vaikea sanoa näin " ulkoapäin"

Mulla vasta maanantaina aika äitipolille muista asioista ja voin sieltä kysyä myös mutta mietityttää...

Viikkoja on jo kasassa 36+4, joten loppusuoralla mennään. Esikoista odotan, joten omaa kokemusta ei siis ole.

Enteileekö synnytystä?

Toivottavasti ei ollut liian hankalasti selitetty.

Toivottavasti joku osaa kertoa mulle jotain.

terkuin Heidi rv 36+4

Kommentit (3)

1/3 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tarkalleen tuon tunteen ja tosi ilkeä on. Odotan nyt neljättä lastani ja minulla on ollut tuota vihlontaa jokaisessa odotuksessa. Äitini kanssa asiasta olen puhunut ja hän sanoi sen johtuvan siitä, kun vauva painaa päätään alas kohdunsuulle. Ja olenkin huomannut, että nuo vihlonnat alkaa aina näillä loppuviikoilla, kun vauva on jo kääntynyt pää alaspäin. Ja tuntuu kovimmin silloin, kun vauva liikkuu masussa vilkkaasti. Eli ihan normaalia, mutta inhottavaa.

Vierailija
2/3 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli loppuajasta kun vauva on kääntynyt rt:en ja pää on alhaalla tulee juuri noita viiltäviä tuntemuksia lapsen liikuttaessa päätään. Ovat epämiellyttäviä. Minusta tuntuu että saisi pieniä sähköiskuja alapäähän!

@ipp@73 41+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne!

" Mukava" kuulla etten ole yksin. =)

Heidi