Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin työt 5 vuoden kotonaolon jälkeen ja nyt olen

Vierailija
13.01.2006 |

jo ihan finito viikon jälkeen. Mikään ei huvita, lapsille ja ukolle räyhään ja yöllä herään vähän väliä ja olen kuoleman väsynyt. Tästä ei tule mitään, ei kerta kaikkiaan mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vasta edssä, mutta tiedän jo nyt että hyvä jos jaksan viikkoakaan.

Jo nyt stressaan sitä aikaa kun aamun rauhalliset heräilyt kiirettömine aamupaloineen vaihtuvat hirveään kireeseen ja hoputtamiseen...

Onko sinulla mahdollisuus tehdä lyhennettyä työaikaa?

Vierailija
2/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä viikko on ollut teille kaikille uuden opettelua ja olette koko porukka stressaantuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mulla parantunut, vaan ajan myötä muuttui pahemmaksi ja pahemmaksi vaan. Olen ilmeisesti luuseroitunut tyyppi, josta ei enää ole työelämään kuin muita kiusaamaan.

Vierailija
4/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin on yöunet olleet tosi repaleisia lasten yöheräilyjen vuoksi että ei voi kuin ihmetellä miten sitä jaksais työssäkin vielä käydä!

Vierailija
5/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun mehut imetään niin tyyni et kotona ei jaksais kuin maata. t.ap

Vierailija
6/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. siivouskulujahan saa mukavasti vähentää verotuksessakin nykyään kun on se kotityövähennys.

Vierailija
7/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana oli hurja annos huonoa omaatuntoa ja huolta heidän puolestaan. Laihduin monta kiloa silkasta stressistä.

Nyt vasta menee paremmin, vuoden kuluttua töihinpaluusta. Työni on sinänsä mielenkiintoista, haastavaa ja hyvin palkattua. Mutta kun ei kerta kaikkiaan jaksaisi revetä kaikkeen!

Mitään erityistä neuvoa en osaa antaa muuta kuin se, että anna ajan kulua ja armahda itseäsi kaikessa sellaisessa suorittamisessa, josta voi tinkiä.

Ja itseäni auttoi liikunta. Reipas sauvakävely silloinkin, kun olisi kivempi romahtaa sohvalle telkkarin eteen. Se antaa kuitenkin energiaa ja kohentaa kuntoa.

Vierailija
8/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin päinvastoin innoissani ja paljon virkeämpi töihin paluun jälkeen. Jaksoin kotonakin enemmän puuhailla iltaisin.

Vierailija
9/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama tilanne puolitoista vuotta sitten. Olin joka ilta ihan rättipoikkiväsynyt. Uni tuli väkisin jo yhdeksän jälkeen enkä saanut töistä tulon jälkeen mitään järkevää aikaiseksi, paitsi raivottua muulle perheelle. Mutta sitten muutaman viikon jälkeen alkoi elämä tuntua ihan toisenlaiselta, eli toivoa paremmasta on...