Jos mies ei maksa treffeillä, miten suhtaudut?
Olen nyt käynyt pari kertaa treffeillä muuten mukavan tuntuisen miehen kanssa. Mutta kummastuttaa, kun ei edes kahvikupillista tarjoa...
Ekat treffit oli kahvilassa. Olin ennen miestä jonossa. Myyjä oli ihan hölmistyneen näköinen, kun maksoin itse ostokseni ja kysyi, eikö nämä tulekaan yhteen? En heti vastannut, odotin, tekeekö mies aloitteen maksaakseen. Ei reagoinut mitään, maksoin itse kahvini. No, ihan ok, en tähän vielä kiinnittänyt huomiota.
Toisetkin treffit oli kahvilassa. Taas myyjä kysyi jopa kahteen kertaan, että eikö nämä tulekaan samaan laskuun. Maksoin itse kahvini.
Mies kutsui leffaan. Hänellä oli työpaikan ilmaislippuja, joilla maksoi minutkin. No, mentiin ennen leffaa kahveille, minä maksoin.
Leffan jälkeen mentiin baariin istumaan. Otettiin juomat, taas kumpikin maksoi omansa. Istuttiin tosi pitkään sen jälkeen kuivin suin. Lopulta ilmoitin, että haen itselle limpparin, ottaako mies jotain. Joo, no, olut hänelle kelpasi. Minun maksamanani. Kun myöhemmin illalla tarjoilija tuli kysymään, otammeko vielä jotain, mies vaan äkkiä sanoi, että ei hänelle ainakaan mitään. Ei edes kysynyt, haluaisinko minä vielä juoda jotain.
Sitten mies kutsui syömään. Istuttiin tosi pitkään syömisen jälkeen pöydässä, mies ei tehnyt elettäkään pyytääkseen laskun, vaikka tiesi, että minun pitää tiettyyn aikaan lähteä. Lopulta minä pyysin tarjoilijalta laskuT, mutta saimme kaiken samaan laskuun kirjattuna. Istuttiin ainakina 1/2 tuntia pöydässä, katsoin, mitä mies tekee laskun suhteen. Lopulta mies kysyi MINULTA, että mitäs nyt, kun kaikki tuli samalle laskulle.
Sanoin sitten vaan, että jos laitetaan puoliksi. Mies maksoi lounasseteleillä puolet, minä sitten loput.
Siis en odota, että mies koko ajan maksaisi kaiken. Mutta jotenkin luulisi, että edes symbolisena eleenä tarjoutuisi vaikka kahvit maksamaan tai sen ravintolalaskun - olen aina pitänyt huolta, että maksan sitten jokin toinen kerta saman summan edestä jotain niin, että menee suuinpiirtein 50-50.
Ja erityisesti outoa, että antoi naisen maksattaa itsellään juomat, ei edes kysynyt myöhemmin, että haluatko vielä ottaa jotain... Alkoholia en ollut juonut, joten ei voinut johtua siitäkään, että olisi ajatellut mun juoneen jo liikaa.
Jotenkin tuli sellainen olo, että en enää lähde tuon miehen kanssa treffeille. Tuskin on tosissaan.
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asiaan kuuluu, että vaikka nainen tarjoutuisikin maksamaan omat tarjoilut, mies sen hoitaa molempien puolesta.
Tätä se naisten tasa-arvo on.
Jos minulla ei ole varaa tarjota kahvikupillista niin en vaivaudu edes lähtemään treffeille. Toki pieni osa naisista on taipuvaisia myös hyväksikäyttöön, mutta kyllä sen aika äkkiä huomaa ja sitten tuleekin itselleni äkillinen viesti, että minua kaivataan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies maksaa, olettaa että saa pillua
Kokeile mennä neuvottelemaan jonkun seksityöntekijän kanssa hintaa. Kuinka moni lähtee leikkiin kahvikupillisesta?
Vierailija kirjoitti:
Kertoo jo paljon naisen luonteesta jos vaatii laskun maksamista. Jäisi yhdeksi tapaamiseksi.
Ei tuollainen nainen ole ainakaan tasa-arvosta kiinnostunut, joten ei olisi minuakaan varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo jo paljon naisen luonteesta jos vaatii laskun maksamista. Jäisi yhdeksi tapaamiseksi.
Ei tuollainen nainen ole ainakaan tasa-arvosta kiinnostunut, joten ei olisi minuakaan varten.
Reagoitko samalla tavalla jos nainen tarjoaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile mennä neuvottelemaan jonkun seksityöntekijän kanssa hintaa. Kuinka moni lähtee leikkiin kahvikupillisesta?
Ei seksityöntekijät olekaan vaatimassa sitä kahvikupillista miehen piikkiin. Joillain on vaan rima matalammalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksityöntekijät olekaan vaatimassa sitä kahvikupillista miehen piikkiin. Joillain on vaan rima matalammalla.
Ei kai kukaan selväjärkinen oleta, että tarjoaminen johtaa seksiin. Saati jokin kahvikupillinen. Ja jos olettaa, mitä sitten? Ei sen miehen kanssa ole siltikään pakko tehdä mitään.
Tuon ongelman voi kiertää menemällä vain kävelytreffeille tai Bilteman kahvi + pulla 1€. 1€ tuskin ylittää kenenkään kipurajaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla ei ole varaa tarjota kahvikupillista niin en vaivaudu edes lähtemään treffeille. Toki pieni osa naisista on taipuvaisia myös hyväksikäyttöön, mutta kyllä sen aika äkkiä huomaa ja sitten tuleekin itselleni äkillinen viesti, että minua kaivataan muualla.
Sehän on sinun vika, jos päädyt treffeille sellaisten naisten kanssa. Suurin osa on muunlaisia, mutta jos jännänaiset kiinnostaa, niin silloin se on tasan ja tarkkaan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanonkin heti, että maksan omat syömiseni ja juomiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran minua pyydettiin treffeille kahvilaan (mies valitsi paikan). Otin kupin teetä, ja deitti kyllä maksoi. Mutta kun kuppi oli tyhjä, kysyi "otatko vielä jotain" ja kun vastasin kieltävästi, sanoi "hyvä, täällä kun on niin kallista". Jessus, kuppi teetä!! Ei nähty toiste.
Ahne akka joka haluaa hyötyä miehen lompakosta jokaisen lantin minkä vain kehtaa. Mozartin oopperassa Don Giovanni degenoroituneen aatelisen palvelija sanoo en ole ostettavissa kullanpalalla kuten nainen.
#naisviha . Ei ihme, että sinä ja kaltaisenne miehet olette sinkkuja, koska pidätte naisia huårina.
Heitän lasin vettä naamalle ja sen sian treffit on siinä!
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies ei maksa mitään ennen kuin nainen alkaa antaa vasta palveluksia. Siihen kuuluu mm. huomioiminen ja hyvä käytös.
Kyllä minäkin maksan mielelläni mutta puntaroin kannattaako naiseen panostaa vai ei.
Terv, kunnon mies jota ei tinderistä löydä
Suurimpaan osaan miehistä ei naisten kannata panostaa mitenkään, sillä naisen onnellisuus, terveys, talous huononevat parisuhteessa. Mies puolestaan hyötyy aina. Siksi sinkkunainen on onnellisin, parisuhteessa oleva mies seuraavaksi onnellisin ja onnettomin on sinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvonaiset eivät minulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Heitän lasin vettä naamalle ja sen sian treffit on siinä!
Palstapeikolla on taas harhat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraiden kanssa haluan pitää raha-asiat suurinpiirtein tasan. Jos nainen tarjoaa minulle jotain, pyrkisin tarjoamaan suurinpiirten samanarvoisen asian takaisin. Mielestäni treffeillä pitää olla mahdollisimman neutraali lähtötilanne ja keskittyminen ihmisten todellisissa luonteenpiirteissä, yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies ei maksa mitään ennen kuin nainen alkaa antaa vasta palveluksia. Siihen kuuluu mm. huomioiminen ja hyvä käytös.
Kyllä minäkin maksan mielelläni mutta puntaroin kannattaako naiseen panostaa vai ei.
Terv, kunnon mies jota ei tinderistä löydä
Suurimpaan osaan miehistä ei naisten kannata panostaa mitenkään, sillä naisen onnellisuus, terveys, talous huononevat parisuhteessa. Mies puolestaan hyötyy aina. Siksi sinkkunainen on onnellisin, parisuhteessa oleva mies seuraavaksi onnellisin ja onnettomin on sinkkumies.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraiden kanssa haluan pitää raha-asiat suurinpiirtein tasan. Jos nainen tarjoaa minulle jotain, pyrkisin tarjoamaan suurinpiirten samanarvoisen asian takaisin. Mielestäni treffeillä pitää olla mahdollisimman neutraali lähtötilanne ja keskittyminen ihmisten todellisissa luonteenpiirteissä, yms.
Tavallaan ymmärrän. Mä en ajattele raha-asioita noin mutta ymmärrän että jos joku ajattelee, on hyvä että hän löytää toisen samankaltaisen. Minusta treffit ovat epäonnistuneet jos kumpikaan ei tahdo tarjota mitään. Epäonnistuneet siinä mielessä että syvempää kiinnostusta ei ole, mikä on siis ihan fine mutta ei johtaisi tapailun jatkumiseen osaltani.
Älä sössötä. Aloitus on pohjattoman typerän incelin satu.