Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei maksa treffeillä, miten suhtaudut?

Vierailija
08.03.2010 |

Olen nyt käynyt pari kertaa treffeillä muuten mukavan tuntuisen miehen kanssa. Mutta kummastuttaa, kun ei edes kahvikupillista tarjoa...

Ekat treffit oli kahvilassa. Olin ennen miestä jonossa. Myyjä oli ihan hölmistyneen näköinen, kun maksoin itse ostokseni ja kysyi, eikö nämä tulekaan yhteen? En heti vastannut, odotin, tekeekö mies aloitteen maksaakseen. Ei reagoinut mitään, maksoin itse kahvini. No, ihan ok, en tähän vielä kiinnittänyt huomiota.

Toisetkin treffit oli kahvilassa. Taas myyjä kysyi jopa kahteen kertaan, että eikö nämä tulekaan samaan laskuun. Maksoin itse kahvini.

Mies kutsui leffaan. Hänellä oli työpaikan ilmaislippuja, joilla maksoi minutkin. No, mentiin ennen leffaa kahveille, minä maksoin.

Leffan jälkeen mentiin baariin istumaan. Otettiin juomat, taas kumpikin maksoi omansa. Istuttiin tosi pitkään sen jälkeen kuivin suin. Lopulta ilmoitin, että haen itselle limpparin, ottaako mies jotain. Joo, no, olut hänelle kelpasi. Minun maksamanani. Kun myöhemmin illalla tarjoilija tuli kysymään, otammeko vielä jotain, mies vaan äkkiä sanoi, että ei hänelle ainakaan mitään. Ei edes kysynyt, haluaisinko minä vielä juoda jotain.

Sitten mies kutsui syömään. Istuttiin tosi pitkään syömisen jälkeen pöydässä, mies ei tehnyt elettäkään pyytääkseen laskun, vaikka tiesi, että minun pitää tiettyyn aikaan lähteä. Lopulta minä pyysin tarjoilijalta laskuT, mutta saimme kaiken samaan laskuun kirjattuna. Istuttiin ainakina 1/2 tuntia pöydässä, katsoin, mitä mies tekee laskun suhteen. Lopulta mies kysyi MINULTA, että mitäs nyt, kun kaikki tuli samalle laskulle.

Sanoin sitten vaan, että jos laitetaan puoliksi. Mies maksoi lounasseteleillä puolet, minä sitten loput.

Siis en odota, että mies koko ajan maksaisi kaiken. Mutta jotenkin luulisi, että edes symbolisena eleenä tarjoutuisi vaikka kahvit maksamaan tai sen ravintolalaskun - olen aina pitänyt huolta, että maksan sitten jokin toinen kerta saman summan edestä jotain niin, että menee suuinpiirtein 50-50.

Ja erityisesti outoa, että antoi naisen maksattaa itsellään juomat, ei edes kysynyt myöhemmin, että haluatko vielä ottaa jotain... Alkoholia en ollut juonut, joten ei voinut johtua siitäkään, että olisi ajatellut mun juoneen jo liikaa.

Jotenkin tuli sellainen olo, että en enää lähde tuon miehen kanssa treffeille. Tuskin on tosissaan.

Kommentit (309)

Vierailija
221/309 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
222/309 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies maksaa, olettaa että saa pillua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/309 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolin ja toisin voi maksaa, laskun jakaa tai olla jakamatta, asiasta sopia hyvässä hengessä ja huumorilla, mutta esim tuollainen puolituntinen laskua tuijottaen, jestas! Itse olisin kyllästynyt jo 10 minuutissa, maksanut koko laskun ja häipynyt.

Ap olisi voinut maksaa oman osuutensa käteisellä ja mies loput laskusta kortilla. Siis että AP olisi laittanut pöydälle vaikka 50€ setelin ja pyytänyt tarjoilijaa vähentämään sen laskusta ja helpottamaan loput mieheltä 

Vierailija
224/309 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei maksa treffeillä niin en anna pillua.

N43

Vierailija
225/309 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut sellaisen miehen kanssa treffeillä, joka ei olisi maksanut.... Jos niin tapahtuisi, olisi se heippa.

N48

No mä olen käynyt ensitreffeillä kolme kertaa kahvilassa, kerran brunssilla, kerran lounaalla ja 26 kertaa illallisella ravintolassa ja noista illallisista vain neljä miestä tarjoutuitarjoamaan minulle. Siis neljä 31:stä treffimiehestä on minulle tarjonnut ensitreffeillä aterioinnin.

Vierailija
226/309 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut sellaisen miehen kanssa treffeillä, joka ei olisi maksanut.... Jos niin tapahtuisi, olisi se heippa.

N48

No mä olen käynyt ensitreffeillä kolme kertaa kahvilassa, kerran brunssilla, kerran lounaalla ja 26 kertaa illallisella ravintolassa ja noista illallisista vain neljä miestä tarjoutuitarjoamaan minulle. Siis neljä 31:stä treffimiehestä on minulle tarjonnut ensitreffeillä aterioinnin.

Onko nämä neljä saaneet vastinetta rahoilleen?

Vierailija
227/309 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole varaa lähteä treffeille. Itse kudon sukkia kotona.

Vierailija
228/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N43

Sama täällä! Kyllä miehen täytyy maksaa treffeillä, en minä ainakaan ilmaiseksi anna.

Vierailija
229/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen nyt kuuluu maksaa edes jonkun kerran vaikka enimmäkseen maksettaisi puoliksi.

Ei kuulu maksaa. Itse en edes suostuisi. Suomalaiset miehet olettaa, että jos he maksavat treffeillä,niin se on maksu seksistä.

Ja toisekseen, kannatan tasa-arvoa. Miehillä tosin se ei valitettavasti sitten tarkoita sitä, että esim parisuhteessa mies tekisi puolet kotitöistä. Suurin osa miehistä valitettavasti on itsekkäitä, ja ajaa vain omaa etuaan parisuhteessa, ei yhteistä etua.

Vierailija
230/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole eläessäni tarjonnut kenellekkään vieraalle naiselle mitään, en juomaa, en ruokaa. Nyt olen ollut parisuhteessa kymmeniä vuosia ja meillä on yhteinen tili johon tuon joka kuukausi puolet enemmän kuin vaimoni. Eikä tuo haittaa yhtään.

Vierailija
231/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2025 treffailu ja parisuhteet ovat vastikkeellisia ja naiset ovat tämän ihan itse halunneet. V i t u n takia mies voi maksaa, mutta sehän pätee vasta seuraavaan treffikertaan.

Vierailija
232/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Tästä syystä ei kannata treffailla tai seurustella suomalaisten miesten kanssa, koska ovat näin juntteja.

Vierailija
233/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Tästä syystä ei kannata treffailla tai seurustella suomalaisten miesten kanssa, koska ovat näin juntteja.

Eli kannattaa antaa vain ulkomaalaisille?

Vierailija
234/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija ei kysy noin. Keksitty juttu, motiivina naisviha. Katsopas, viikonloppu tulossa taas ja incelin esari kiristää.

Pikku Untamo ei ikinä ole käynyt kahvilassa eikä treffeillä.

Yleensähän 2025 kahvilassakin tilaus tehdään ja maksetaan tiskillä. Kukin tilaa itse ja maksaa itse. Untamon tarinaan kehittelemä mieshahmo on mykkä, ehkä autisti. Se saattaa olla osa Untamon arkitodellisuutta.

Vierailija
235/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näkisi

Vierailija
236/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Eli kannattaa antaa vain ulkomaalaisille?

Vatkaa sinä ja muut suomiurpot kikulianne, ja olette yksin, kuten tähänkin asti. Turhaa haaveilette aasialaissista tai Itä-Eurooppalaisista naisista, kun niiden saaminen kosahtaa jo eka treffeihin teidän junttimaisten käytöstapojen, eli niitten puutten takia. Mangutte pillua ja ette maksa ettekä vie naiselle kaikkia, ettekä käyttäydy, kuin herrasmiehet. Ja ette maksa treffeillä. Haluatte perinteisen, naisellisen naisen, mutta suomalaisen seurustelun ja parisuhteen ehdoilla, eli nainen maksaa omansa, puolet parisuhteessa ja perinteisen naisen toimintamallilla, eli silti naisen pitää tehdä kaikki kotityöt ja passata miestä.

Vierailija
237/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies maksaa, olettaa että saa pillua

Jos mues luulee saavansa kahvikupin hinnalla tai tuntemattomalta millään hinnalla, mies joutaa luiskaan. Sillä on silloin paha asennevamma.

Muutenkin niin typerä tarina, että pakko olla keksitty.

Kukaan ei käy kaksilla treffeillä tuollaisen mykän ja toistaitoisen tolvanan kanssa. 

Vierailija
238/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Sama täällä! Kyllä miehen täytyy maksaa treffeillä, en minä ainakaan ilmaiseksi anna.

Sinä olet mies. 

Vierailija
239/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en olisi ajatellut mitään, mutta jos nyt jäisin sinkuksi ja kävisi noin, olettaisin ettei ehkä ole niin kiinnostunut kuitenkaan. 

Vierailija
240/309 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jo paljon naisen luonteesta jos vaatii laskun maksamista. Jäisi yhdeksi tapaamiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi