Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¢¾SYYS 04 SISARET, nyt on PERJANTAI¢¾

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten lapset on aina eri asia kuin omat:)

T: Ynis

Vierailija
42/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis:Ei tule Hesaria,mut mitä luulet et mitä mun pussista löytyy ;-) On siel vähä muutaki mut makuunista saa myös suklaatia..naminami!!

Ja en mä irtsareita sen kevyemmäks aattele...nyt on karkipäivä :-) Tai huomen mut varastan...

Juu minähän ne rattaat ostin ja hyvät on ollu.On siis ihan sellaset et jos ostas kopan ni sais ihan vaunuiks mut meil ei ole sitä autoo ni tarvitaa kunnon menopelit..

Karkit huutelee kutsuvasti...

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se herkuton elämä jatkuu täälläkin, pullan ja karkin merkeissä tänäänkin! :-/ Ti meil on aina se rukouspiiri..eli ei sovi. Mites pe?

Mäkin oon pohtinu tota lapsijuttua, et nyt vai myöhemmin..kiva kuulla muidenkin ajatuksia! Ristiriitainen olo.. Nukkumaan pitäs mennä, pakko oli kuitenki käydä viel koneella. Ihanaa kun on viikonloppu. Ihan irrallisia lauseita kirjotan. Pöh. Oltii Nean kans kaverin luona kylässä, mies nautti omasta ajasta ja puuhaili jotain tietokonejuttujaan.

Ynis, ahdistaa noi kalorimäärät! Paljonkohan oli kaloreita mud cakessa, jonka viime viikonloppuna söin yksin yhdessä vuorokaudessa, jaiks!! Vaik olis kyl jo korkea aika miettiä, mitä suuhunsa pistää, vaikka paino-ongelmia nyt ei varsinaisesti olekaan, mut pian alkaa kyl olemaan!!

Mut nyt meen, hyviä öitä! :)

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
44/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen,Soini,Vanhanen.....hmmmm.kiva testi kun näki kikkien ehdokkaitten vastaukset.

Ynis,täytän 32,mutta mulla on tiettyjä terveydellisiä juttuja,joitten takia ei kantsis odotella ainakaan yli 35 mutta onhan siihenkin vielä aikaa : ),eli ei todellakaan ole esim.puolesta vuodesta kiinni taikka vuodestakaan,vaikka sitten on tietty toi vanhempainrahajuttu joka suosis lyhyempää ikäeroa ja jälleen terveyteen liittyvien juttujen takia en mielelläni olisi raskaana täysillä töissä vaan jotain tällästä keikka/osa-aokahomma ois ideaali. mutta ihan järkkyä spekuloida näitä asioita näin paljon,tavallaan ahdistavaa kun nykypäivänä voi vaikuttaa niin paljon elämään,en tarkota etteikö olis huono asia,mut silti. montako lasta,menenkö raskaudenajanseuloihin jne... mut muhun kyllä vauvakuume tarttuu ja kun lähipiirissä tuntuu et suositaan " heti kerralla perhe kasaan" .mut kyllä mä olen tosiaan tajunnut et mies on siinä oikeassa et väliin vois hengähtää ja nauttia tästä helpottuneesta vaiheesta....et nyt on hyvä näin. Ja toisaalta kun en haaveile kahta lasta isommasta perheestä,ohan se ihana että kaikki ihanuus : ) on vielä edessä ja mahdollista. Meillä minä muutenkin oon ajamassa enempi asioita, toisaalta miehellä on hieno taito nauttia siitä mitä on eikä tavoitella kokoajan uutta....kuten meikä

no nyt soffalle

Vierailija
45/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multakin kärsimättömyyttä löytyy:) Just toi, että pitäis olla koko ajan jotain uutta odotettavaa:)

T: Ynis 31vee (näyttää kirjoitettuna vanhemmalta kuin tuntuu)