Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¢¾SYYS 04 SISARET, nyt on PERJANTAI¢¾

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simam:No voi :-( Mä jo haaveilin tälläsest yhdistetyst jumppa-terapia käynnistä..

G:Leffa ois kiva useemmin vuokrata,mut ku väsyttää..Herkutelua on harrastettu,mut nyt ei!Töllöä tuijotetaa ja voi siin viinilasin joskus ottaa.Mut ei meil mitää sellast ihan vkl tapaa ole..

jatu

Vierailija
22/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis: pojan kenkä on kyl jo kokoa 33 (mittasinkohan väärin????), joten ainakin nuo pienemmät luikkarit on tällekin versiolle pienet.

Jatu: minä muina iltoina/päivinä (esim. vkonloppu?) käyt jumpassa? mustakin olis nimittäin kiva kimpassa mennä...

g: ei iltarituaaleja, muuta kuin että jompikumpi yleensä nuokkuu telkkarin ääressä, toinen usein koneella (kumpikohan, hmmm)

Mimmu: iloa lisää vauva-arkeen:)))

simam

PS. poikani (se joka puhuu jo, ja paljon jos saan lisätä) totesi eräs aamu: " äiti, sä olet vielä nuori aikuinen. Oikea aikuisuus alkaa kun täyttää 40" [ei ole kohdallani niinkään kaukana, toim. huom.]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin vasta ruokapöydästä koneelle, kun oma lounas venyi näin myöhäiseksi.

Tiivii, kivaa viikonloppua! Mulle suositteli pnla:n lääkäri aikaisemmin, että kannattaa sopia miehen kanssa, että turhia ei soitella ja rasiteta vapaa-ajalla olevaa. Vain vakavissa asioissa saa soittaa. Sama tietty toisinpäin, jos mies on vapaata viikonloppua viettämässä. Eli rentoutusta kunnolla ja ilman huolia ja stressiä kotiasioista:)

Pile, siivooja hyvä päätös! Miten toi käytännössä toimii? Eli pitääkö kämpän olla tavaroista puhdas, että siivooja vaan tarttuu imuriin ja moppiin eikä tarvi raivata mitään? Mun suurin kynnys siivoojan ottamisessa on nimittäin se, jos pitää joka kerta stressissä sitten raivata kämppää ennen avun saapumista. Muistakaa muuten hyödyntää kotitalousvähennys:)

Tilasin ajan Stokkan pukeutumisneuvojalle. Katsotaan mitä siitä seuraa. Eka aika ensi viikolla ja seuraavalla sitten vaatteita sovittelemaan.

Keilin, paremmalla mielellä siis huomenna shoppailemaan, kun ei ole pakkoa löytää niitä juhlavaatteita:)

Aavis, en ihmettele, jos allerginen motti reagoi lääkkeisiin! Mulle on tullut paha olo spinaalipuudutuksestakin ja nukutuksesta herääminen vasta lystiä oli (tajuttoman paha olo ja kurkku leikattu auki kilpirauhasleikkauksessa).

Hih, meinasin kirjottaa kilirauhasleikkauksessa:) Mikähän se sellainen rauhanen ois:)

Minä eilen tuskissani siivosin, joten onneksi ei tarvi siihen puuhaan ryhtyä tänään. En saanut edes kiukkuani purettua siivoukseen, vaan lähinnä mielessä pyöri koko ajan uupumus ja " en jaksa, en jaksa, en jaksa..." .

Viikonlopun vietosta. Meillä ei varsinaisia traditioita, mutta usein kuukahdetaan väsyneenä sohvalle kattomaan telkkaria, kuten joka ilta. Olut tai viini saattaa olla seurana, mutta tosiaan telkkaria tuijottaessa ja netissä roikkuessa illat menee. Minä olen huono kattomaan leffoja, mies ois niistä innostunut. Vois olla kiva vaikka pelata yhdessä jotain pelejä, mutta mitkä sopis kahdelle? Tosin mies ei ehkä innostu lautapeleistä.

Enempää en muista. Kiva Mimmu kuulla pienen rinsessan kuulumisia! En meinaa edes käsittää, että ne joskus on alle viikon ikäisiä:)

T: Ynis

Vierailija
24/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mies tulikin ajoissa raksalta kotiin ja ehdittiin käydä sekä katsastamassa kodinelektroniikkaa että niitä laattoja. Vihdoin sain palaset loksahtamaan paikoilleen. Kylpyhuoneeseen löytyi sinisävyiset laatat ja vessan seinien laatat sain valituksi (lähentelee turkoosinsävyä ainakin minun silmissä, joku ehkä pitää vihreänä ;). Keittiön ja eteisen lattiaankin löysin ruskean vaihtoehdon. Vielä on mietinnän alla vessan lattia. Maalit olen saanut valittua olohuoneeseen (vaaleanrusehtavaa) ja kodinhoitohuoneeseen (vaaleansinisellä pohjalla perhosia. Löysin, Lila, sen lehden. Nyt täytyisi vain tehdä sabluunat) ja Nöösän huoneeseen (violetin sävyjä). Viikonloppuna pitäisi päästä urakalla maalaamaan. Raksalla muuten näytti kivalta, kun katossa on jo valkolakattua paneelia useassa huoneessa. Meidän talo valmistuu todella. =)

Aavis: Pienelle pojalle silityksiä ja vanhemmille jaksua!

Lila: Mukava kuulla, että masussa kaikki kunnossa. Voimia ja kivutonta oloa!

Ankkis: Laatta valintanne kuulostaa hienolta. Uteliaisuuteni herää, olisi niin kiva nähdä remonttinne lopputulos. Erityisesti se vessa. :)

Tea: sängyn metsästykseen onnea!

pressag: Olen jo äänestänyt. Kahden ehdokkaan välillä kävin ahkeraa vertailua vaalikoneissa ja jotenkin sain asian ratkaistua. Minulla on oikeastaan kaksi puoluetta, joista olen sopivan ehdokkaan tällä äänestysurallani löytänyt. Henkilö ratkaisee, kumpi puolue saa ääneni. Joitakin puolueita en halua äänestää. Gallupit harmittaa, kun ne todellakin ohjailee (itsekin huomasin vaikutuksen itsessäni).

Pilen päätös siivoojan palkkaamisesta kuulostaa ihanalta. Kiitos kehuista. :)

Viikonloppuisin saunan jälkeen istutaan kylkikyljessä ja herkutellaan ja katsotaan töllöstä illan ohjelmia tai vuokrattua leffaa.

Hips vaan!

-Mimmuli, joka on iloinen peukutuksista ja Nöösä, joka vihdoin on pienellä höyhensaarimatkalla

Vierailija
25/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jäi siivouspäivä väliin, kun piti nikkaroida Nekun huonekaluja. Nyt on huoneessa kaksi uutta hyllyä, pieni pöytä tuoleineen, jälleen uusi lelulaatikko ja ihana villamatto, jonka päällä Nea tykkää makoilla. Lelut on nyt hyvässä järjestyksessä, mut verhot puuttuu vielä. Ostoksille pitäis ens viikolla suunnata. Seuraavaksi sisustusintoni suuntautuu olkkariin..

Jatu, kiva, että minä tulen kakusta mieleen...apua! ;-) Oikein mielellään tullaan käymään. Mikä pvä sopis?

Mimmu, ihana kuulla susta! Jaksamisia ja nauti pikkuisesta!

G:Äänestän henkilöä, en puoluetta. Painavana asiana pidän sitä, että ko. hlö ajaa lapsiperheiden asioita ja on muutenkin inhimillinen. Ei traditioita viikonloppuisin, kun Nea menee niin myöhään nukkumaan, et itse harvoin jaksan enää mitään :-( Kaipaan aikaa, kun nukahti 8-9 välillä illalla! Olis kiva just vaikka kattoa leffaa miehen kans ja syödä jotain hyvää tai olla vaan itekseen ja lukea vaik kirjaa!

T@hti, voin vaikka laittaa s-postin puolelle myöhemmin murheistani. Mut nyt äkkiä pölyjä pyyhkimään, ku Nea viel nukkuu! Mä ihan tykkään välillä siivota, mut just ainainen tavaroiden keräily ärsyttää. Ja en voi olla keräämättä, kun haluan, et paikat on aina kunnossa ja koti siistinä kaiken aikaa.

Jaksamisia Ynis, itse pähkäilen samoja juttuja, et kuka ne kotityöt sitten tekee ku mäkin meen töihin...siihen on kyl viel aikaa!

Jatulle voimia myös, ikävä!

Aavis, ihanaa, et Motti toipunut putkituksesta!

Tiivii, jaksamisia! Ei kokemusta vaahdosta..

Amysah, oikein paljon voimia! Toivottavasti mieskin pystyy sopeutumaan tilanteeseen ja saatte uutta läheisyyttä!

Nea ollut aivan ihana, uusia sanoja tulee satamalla, niitä on jo varmaan kymmeniä. Iloinenkin ollut, vaikka seuraa haluaa kaiken aikaa ja yöt menneet hyvin. Askelia ei oo nyt uskaltanu ottaa, äidin sormesta haluaa pitää kiinni.

Onnea Onnille myös askelista! Ja pian se Antsakin jo alkaa tepsutella!

Ei mut nyt oikeesti mentävä et ehdin!

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
26/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo ikävä oli teitä, kun vasta pääsin koneelle. Äitini ja tätini olivat paikkaamassa mielenrauhaani eli pääsin kirjastoon kahdeksi tunniksi ylhäiseen yksinäisyyteen omien ajatusteni seuraan. Se oli ihanaa.

Muutenkin alkaa rassata tämä äitityön ja muun työn yhdistäminen. Taitaa olla ilmassa muillakin, puheenaiheista päätellen. Puolinainen olo siitä tulee, varastettuja hetkiä töiden parissa ja ainainen huono omatunto kun kumpikin homma on huonoissa kantimissa. Minä harkitsin siivojan sijaan lapsenvahdin palkkaamista, se auttaisi tällä hetkellä eniten mielenterveyteen. Siivoaminen taas on minusta kamalaa, mutta usein myös ihanaa terapiaa.

Lila, näin pari yötä takaperin unta, että istutettiin niitä siemeniä yhdessä. Minä istutin kosmoskukkia. Piti katsoa tarkkaan, mihin siemenet asettaa, että tähdet kasvaisivat oikeille paikoilleen.

Kukkasel ol nuha. Nopsasti nappasi, Poikanen on ollut kaksi päivää kerhossa hakemassa basilleja, eikö jo ole tyttö kipeenä.!

Kukkuu + muksut

P.s. Jatu - Kukkanen ei yleensä levitä paljon tavaroita. Ei ole kiinnostunut keittiön kaapeista oma-aloitteisesti, leluja tietenkin tutkii.

Vierailija
27/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en hirmusesti välitä,mut nyt on sellanen ilma et pojalla olis voinu olla tarhassa kurikset ja saappaat!!Eivät olleet laittaneet,mukana kyl oli..

Enkeli:Tuli siis siitä mielee et yleensä yhtäinnolla syömme kakkuja :-) Mites ti?Ma pitää varmaa ruokakauppaa suunnistaa ja Ke alkaa typyn jumppa...

voi Kukkanen..tule typyn oppiin ni alkaa kaapit tyhjenemää ;-))

Simam:Tarkotus olis käydä ti ilta ja su aamu.Sit kokeilen sitä pe iltaa ja jos ei ole hyvä ni sit to ilta..???

Syömään ja kauppaan

jatu

Vierailija
28/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ok. Matti Vanhasta äänestin. Taisin joskus aiemmin sanoa, että aina oon keskustan listalta ehdokkaani valinnu. Mutta Väyryselle oon tainnu joskus tehdä oharit. Muistaakseni. Jospa päästäis toiselle kierrokselle ja Vanhanen ois mukana. Olkoonkin persoonana ehkä vähän harmaa ja henk. koht elämä vähän solmussa, mutta yleensä varsin asialliseti vastailee ja muutenkin pitäis ajaa parhaiten täkäläistenkin asioita. Sikäli kun presidentillä lopulta mahdollisuuksia on.

Myönnettävä on, että Hautala on esiintynyt edukseen. Ihan yllättynyt oon ollu siitä, miten tosi rauhallisesti se on vastaillu tosi kinkkisiin kysymyksiin. Arto Lahti ja Timo Soini on mun m ielestä vähän väärässä paikassa, mutta systeemin nyt on tällainen. Kyllähän tuo Halonenkin on menetelly. Mun mielestä perusteeks ei kuitenka riitä se, että on nainen. Jotenki Halonen on mun mielestä liian tavallisen oloinen ja äkäpussi myös välillä ja se on ruennu tympäisemään ja demarien junailut. Vaikka onhan joka puolueella omat hyvät ja huonot puolensa varmaan.

Voimia Ynikselle! Mun anoppi tapaa sanoa, että jos toinen on koko ajan töissä, niin kyllä silloin toisen on oltava kotona. Ei tämä toki kaikkiin päde, mutta kyllä siinä varmiasti totuus piilee.

Amysah. Mun yks opiskelukaveri sai pahan epilelpsiakohtauksen kuudetta odottaessaan ja menetti samalla ajolupansa. Sanoi, että kyllä se kovasti miettimistä ja tottumista vaati ja että miehensä sopeutui nopeammin. Kyllä tuommoinen iso asia varmaan jokaista mietityttää ja ehkä just ensiks tulee mieleen kaikki se, mitä ei voi tehdä ja vasta ajan myötä toitovottavasti pääsee siihen ajatukseen, mitä kaikkea vielä voi tehdä. Voimia teille!

Hyvä, että Motin putkitus sujui hyvin ja poika on toipunut.

kesken jää taas. Lähdetään kavereitten luo iltakahveille. Huomenna pääsen sinne polttarireissulle, joten en ehkä kerkeä pinoon. Mukavaa viikonloppua kaikille!

T@hti

Ja lila, nyt rautaa naamaan ja lepoa! Kokeilepa kräuterblutsaftia!

Vierailija
29/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan jossain muualla kuin missä käsittääkseni mun pitäs olla. Töissä olis - voitteko kuvitella - talkoopäivä! Missäs muualla kuin naisvaltaisella alalla tehtäis töitä ilman palkkaa..? No, minä " unohdin" sen, eikä tuolta ole kuulunut mitään. Asia sovittiin marraskuussa, joten eihän sitä enää voi muistaa... Ja siks toisekseen, olen vain osa-aikatöissä, joten ei mun oo pakko, eihän. Käytiin sitten kaupassa koko perhe ja menen iltaa istuun kaverin luo tuohon naapuriin.

No se iltagee: Jos ei mulla ole viikonloppuna töitä, yleensä lauantaina vuokrataan leffa. Sauna kuuluu lauantaille myös. Sitten ehkä syödään jotain, ei aina ja otetaan parit sidukat ja oluset. Tai punaviiniä. Mutta ei tämä mikään tapa ole - tai on se sikäli, jos mulla on sitä vapaata.

Näin kauppareissulla entisen työkaverin, jolla on 2kk ikäinen tyttö. Olipas se pieni ja sievä. Sain tältä naiselta vahvistusta sille ajatukselle, että pikkukakkosella ei ole kiire meidän tapauksessa. Hänellä on esikoinen tänä vuonna 5-v ja sanoi, että aiemmin ei olis halunnut toista. Koska halusi nauttia ekan lapsen kehityksestä rauhassa. Juuri näin olen minäkin ajatellut, välillä vaan tuntuu, että pitäskö kakkosta jo harkita. Nämä on näitä juttuja, joissa on jokaiselle se oma paras ratkaisu, enkä siis tarkoittanut tätä arvosteluksi muita kohtaan. Mutta kyllähän te sen tiesitte:)

Vielä tuohon pressageehen. Satuin vahingossa näkeen ennen joulua semmosen ohjelman, jossa Halosen lähipiiri ja alaiset kertoili toimittajan suulla Halosen luonteesta. Se veti Halosen pisteet nollille. Harmi, etten nähnyt Salesta ja Matista samaa. Mutta muutenkin olin ajatellut, että Mattia äänestäisin vaikka pääministerinä se on kyllä ehkä paremmalla paikalla.

No joo, jos vähän vielä söis ihanaa ohraleipää, jota ostettiin. Onni vetelee iltapuuroa justiinsa, kohta untenmaille.

Ihanaa viikonloppua koko porukalle!!!

T-P

Vierailija
30/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti odottakaa siihen saakka, että itse olette valmiita pikkukakkoseen. Varmaan tulee kiireen tuntu, kun monet on raskaana ja jotku saaneet jo toisen näiden syyslapsosten jälkeen ja usein muutenkin ihmiset haluaa sitä pientä ikäeroa. Mutta jokainen tosiaan omaan tahtiin. Minä olen nyt tyytyväinen tähän ikäeroon, vaikka meillä ois 1v4kk ikäerolla lapset, jos en ois saanut keskenmenoa silloin. Hurjalta tuntuu, kun nyt ajattelee, mutta silloin sekin tuntui hyvältä ikäerolta ja itse asiassa oltiin varauduttu pitkään yritykseen jollainen siitä lopulta tulikin.

Vierailija
31/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi! Tai heräsin perinteiseen aamuyön aikaan, mutta kerrankin uni tuli uudestaan vaivatta.

Amysahille ja miehelle jaksamista. Ei ole helppoa relata, kun tajunta ja alitajunta kelaa elämän muutosta / muutoksia sairauden myötä.

Nyt kyllä alkaa jälleen olla niin väsy olo, että puolet aikomastani on jo unohtunut.

Viikonloppuillat: useammin vois katsoa leffoja, mutta yleensä tv riittää. Viime aikoina ollaan kummatkin koitettu palautella iltalukemista " harrastukseksi" , mutta meilläkin Typy menee sen verran myöhään nukkumaan, että ei paljoa jaksa enää lukeakaan... Saunassa käydään joko pe tai la, koitetaan tavata kavereita, laittaa hyvää ruokaa jne.

PressaG: ehdottomasti enemmän henkilö kuin puoluekysymys. Tällä kertaa olen vielä hieman kahden vaiheilla. Muuten olisinkin jo ennakkoon äänestänyt.

Eduskuntavaaleissa sitten puolue merkkaa jonkun verran enemmän, mutta silloinkin yritän äänestää hyvää tyyppiä. Hankalinta yleensä onkin sitten kunnallisvaalit, koska niissä harvoin on kelpo tyyppejä - tai siis kaikissa on jotain vikaavikaavikaa.

Typy on tänään kiipeillyt ja puhunut kovasti. Tarkasti seurasi muumeja telkkarista. Niin on meidänkin Typy ruvennut telkkuohjelmia seuraamaan.

Mies kaipaa kainaloonsa - saa nähdä salliiko Typy moista :-)

Keilin

Vierailija
32/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottu on koko talo ja sovussa ollaan yhä.

Pönx on kuumeinen ja yskäinen. Mä olen alakuloinen.

TiPi. Samoja tuumailuja on. Paitsi että täällä suurin este raskautumiselle on väsymys. Täytyy saada nukkua ensin vaikka puoli vuotta. Toisaalta joskus haikistelen, että olisi kiva toisin, mutta eihän mitään vielä ole menetetty. Voihan sen kahden pikkulapsen arjen kokea myöhemminkin, jos jää kaivelemaan. Tehdä niinku kukkuut (kun muutenkin Kukkuuta niin ihailen).

Matti. En osaa paheksua vaatimattomuutta ja " värittömyyttä" . Matissa on aitoa, teeskentelemätöntä c-harmia, ei mitään pyrkyryyttä. Rehti mies, jolla niin kauniit silmät, ettei tuon ikäisillä monella. Tämä siis näin, vaikka ääneni sai Tarja.

Vierailija
33/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin äsken, mitä päivällä kirjoitin. Hui kauhistus, millaisen kuvan musta kirjoituksen perusteella sais. On siivojaa ja kosmetologilla käyntiä. Mutta kyllähän te minut oikeasti tunnette ;)

Kosmetologilla oli ihanaa. Liian harvoin tulee käytyä. Viimeksi vuonna 2002. Menen useammin, päätän. Olen tyhmä, jos en mene. Jos pyytäis aina lahjaksi hoitoja...

Ynis: minäkin välillä kauhulla ajattelen, että miten ikinä selviämme kun molemmat vanhemmat on töissä. Yhden lapsen kanssa selvisimme hyvin. Mies tietää, että nyt hän pääsee tosi helpolla ja onkin onnellinen, että olen kotona. Tosin jos haluan saan toki mennä töihin. Mutten halua, ainakaan kokonaa. Mun työkuviot on kyllä tosi vahvasti täällä kotona. Muutama luentokeikka on sovittuna, mutta muuten pidän hilajiseloa töiden suhteen. Ensiviikolla on palaveri koskien ensi syksyn töitä. Silloinhan kaikki on toisin :).

Taidan laittaa isommankin unille (mun homma tänään, kuin mies on liesussa). Pienempi nukahtaa nykyään niin kivasta. Ihanaa, sillä nukuttaminen on varmasti lastenhoidossa ärsyttävintä.

Nati nati.

Pile

Vierailija
34/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun iltoihin kuuluu kotona ollessa ehdottomasti täällä roikkuminen:) Minä kaipaan myös jotain hyvää syötävää, mutta ei auttais nyt ostella. Paino on taas sillä kymmenellä jota en haluaisi vaa' alla nähdä. Pömppö maha iski joulun jälkeen vasta, kun luulin jo päässeeni joulusta hyvin ohi. Vaikka ei paino sinänsä, kun ois kiinteää tavaraa:)

Pile, en edes ajatellut moista (liittyen siivoojaan ja kosmetologiin)! Minen ole koskaan käynyt kosmetologilla:) Kulmat on nypitty ja värjätty, sekä ripset värjätty, mutta varsinaisia pelkkiä kasvohoitoja ei ole tehty. Pärnussa kävin kokovartalohoidoissa joissa tehtiin kasvoillekin samat kuin muulle vartalolle, mutta esim kasvohoidossa en ole käynyt koskaan. Aihetta vois kyllä olla!

Taas unohdin mitä muuta piti sanoa:)

Vierailija
35/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oiskin sellainen työ, että vois tehdä satunnaisia keikkoja tms. mutta kun ei ole:( Itse asiassa kun ei ole mitään työtä:( Isorinsessan jälkeen en ehtinyt töihin, vaikka hain töitä Suomeen muuton jälkeen (huonolla menestyksellä!). Raskaus helpotti sitä huolta:)

Vierailija
36/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T@hti,hymyilytty kun luin sun tekstiä,mun vanhemmat kun ilmoitti että kyllä Mattia äänestetään Keski-Pohjanmalla : )

KOvin on taas samoja mietteitä täällä,kun omassa elämässä,niinkuin tää toinen lapsi nyt lyhyellä erolla taikka myöhemmin. Tosi lohdullista lukea että on myös niitä jotka tietoisesti valitsee väliä. niinkuin itsellä on tosi ristiriitaiset ajatukset tän suhteen,kun tää ikä,tää ikä.....mut silti oon kyl itsekkin tullut siihen tulokseen et täytyy panostaa tähän parisuhteeseen ja saada lisäaikaa ja vielä vähän nukkua ja ennekaikkea saada mies innostumaan,kun ei siitä muuten mitäänn tule...toiveikkaasti vaan ajattelen että jospa muutama kuukausi kypsyttäisi asiaa...ja eihän sitä sittenkään tietty lapsia tilata kuten postimyynnistä.

no,ny V puri reiteen!!!! On kaiväsy!

Vierailija
37/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa vähän ärsyttää Halosen varmuus voitosta. ja olen kuullut kanssa äkkipikaisuudesta, alaisten pompottelusta ja vallanhalusta. no,jos haluaa presidentiksi täytyy kai sitä vallasta jonkun verran tykätä....

Vierailija
38/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on karkkipussi kaapissa ja viiniäkin ostin..ai,ai!!!

Voi Pile,ei varmasti kellään ole käyny mielessä yhtään mitään..muutaku et ihana et pääset kosmetologille ja ihana et saat arkeen vähän apua!!Täytys varmaan pyytääki hoitoja lahjaks,mäki oon käyny vaa häämeikissä...

Se olis tosiaa kiva et vois kävästä töissä ja palailla pikkuhiljaa..Joo mä voisin heittää yökkö keikkaa lähi vanhainkodilla..ja vklja..kipii!!Ja mähän voisin ryhtyy vakiyököks sit 3v:n päästä,sit oon jo rutiinivalvoja..Ehkä sen oman alan pitäs tuoda edes jotain vaihteluu et innostas!

TApasin yhen tutun ja kuulin sellasen synntyskertomuksen mitä ei haluu kuulla..huh,huh!onneks ei ollu ensisynnyttäjä ja kaikki päätty hyvin...Ei ollu kätilöt uskonu ku äiti sanoo et vauva syntyy,olivat tiukasti sitä mieltä et ei vielä voi :-/

Se on totta et iltanukutus on todella raastavaa..ku ei enää jaksas ja miljoona juttua ootas ja ois kiva jo hengähtää...typy onneks pääasiassa nukahtaa ihan ite.

Ystäville tulee syysvauva...vauvakuume nousee...niisk..

Kauniita unia!

jatu

Vierailija
39/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouksesta piti vielä sanoa, että kyllähän ne siivousfirmat tekee, mitä sovitaan, mutta en tiedä, miten onnistuu esim. tavaroiden järkkäily, kun eivät tunne paikkoja. Minä olen tosi tehokas paikkojen järjestelijä ;). Kaikki vaan piiloon. Meillä löytyykin monta tooodella sekaista kaappia ja laatikkoa ja on meillä vaatehuone, jota mies kutsuu " se vaatehuone, jossa ei säilytetä vaatteita" .

Mun sisko oli tänään katsomassa lapsia, kun olin kosmiksella. Hänellähän on 9 kk tyttö, joka oli isänsä kanssa kotona. Kun kysyin, että oliko rankkaa meidän lasten kanssa, niin sisko siihen: -Ei olenkaan, on kiva päästä välilä kotoa pois :). Pienet ne on äitien ilot.

PL

Vierailija
40/45 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivii, miten vanha sitten olet? En ollenkaan muista, että oisit kovin vanha. Eli anna aikaa miehelle, kun mies tarvitaan osallistumaan kuitenkin. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän:) Meillä kyllä lapsitoiveet heräsi samaan aikaan, mutta kosintaa odottelin ehkä pari vuotta ja aika kärsimättömänä jo. Siltä osin tiedä mitä on, kun toinen haluaa ja toinen ei. Mutta edelleen korostan, että lapset voi tulla kyllä pitemmälläkin ikäerolla. Kiire ei ole, jos ei sitten biologinen kello tosiaan tikitä tai tarvita pitkiä lapsettomuushoitoja tms. Ei tarvitse sen takia, " kun muutkin" :) Tämä ei pahalla, vaan kuvittelen, että itse voisin stressaantua moisestakin.

Jatu, tuleeko teille Hesari? Siinä oli juuri irtokarkkitestiä ja niissä on kammottavat määrät sokeria! Minä kun olen luullut, että suklaan vois vaihtaa salmiakkiin, mutta toisessa rasvaa ja toisessa sokeria. Tietty onhan suklaassakin sokeria:)

Kahvikeksiä jos haluaa, niin Euroshopperin tummasuklaa kerroskeksit on loistokeksejä! Koko paketissa (oisko 9 keksiä) on reilut 500 kaloria (vai onko ne kilokaloreita). Mun mielestä ei paha, kun jenkkilässä katoin keksipaketteja ja yhdessä keksissä saattoi olla 80-100 kaloria.

Minä hieman himoitsen uusia matkarattaita. Entiset kun alkaa vedellä viimeisiään. Samalla mietin, että tarviiko vaunuja rattaina ollenkaan enää. Matkiksilla kuljen nykyään koko ajan, kun esikoinenkin kävelee päiväkodista kotiin. Pitemmillä kävelymatkoilla seisomalautaa tarvitaan, mutta kuinka usein niitäkään tulee. Matkoilla korkeintaan.

Jatu, oletko tyytyväinen uusiin rattaisiin? Vai muistanko väärin, että sinä hankit uudet:)