Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en laihdu?

Vierailija
13.01.2006 |

Olen kohta 2viikkoa ollut dietillä, eikä mitään ole tippunut.

Olen syönyt yhden lämpöisen aterian päivässä (keitto/pata/lämmin salaatti), sekä 2ruisleipä palasta ilman juustoa ja makkaraa.

Olen juonut litroittain vettä, noin 1l cokis lightia (makean himoon) sekä muutamia hedelmiä päivässä.

Liikun jonkin verran, kävelemme kauppaan (20min suunta) ja puistoihin. Hoidan kahta alle 2v kotona, luulisi senkin kuluttavan.

Mitä ihmettä teen väärin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin päästään nopeasti hyvään alkuun ja saadaan katkaistua hyvinkin vääristyneet syömistavat. Monelle reippaasti ylipainoiselle syöminen on eräänlainen addiktio ja saattaa olla helpompi olla kokonaan syömättä kuin syödä vain kohtuullisesti. Kun laihtuminen on jo päässyt hyvään alkuun, on ehkä helpompi jatkaa nutrauksen jälkeen kohtuusyömistä.

5-10 kilon pudottamiseen on ruokaremontti ilman muuta parempi vaihtoehto

Vierailija
22/29 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijoidenkin motto kuuluu: vain syömällä hyvin, laihtuu!

Eli kevennä aterioita ja tee niistä vaihtelevia ja monipuolisia, mutta huolehdi siitä, että todella SYÖT. 3-4h on maksimi olla laittamatta suuhun mitään.

aamiainen on se tärkein. Sillä jaksat lounaseen, joka kannattaa pitää salaattilinjalla (huom, ruokasalaattia). Välipalalla hedelmiä ja vaikka rasvatonta jugurttia ja sitten illalliseksi tukevampaa safkaa, jotta jaksat olla illan ja yön napostelematta.

t.pv.n ohjein 25kg laihduttanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laihduin 10kg lopulta suht helposti. Se vaan tarkoitti säännöllistä järkevää syömistä. Ja jos kehtaan sanoa ääneen, ei tarvinnut edes liikuntaa lisätä. Olisin lisännyt vaan juuri silloin se oli lähes mahdotonta.

Vierailija
24/29 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut sekoittaa keinotekoiset makeutusaineet (mm. aspartaami, asesulfaami K, sakariini, taumatiini...) ja sokerialkoholit (ksylitoli, sorbitoli, maltitoli, mannitoli...). Keinotekoiset makeutusaineet eivät nosta verensokeria eivätkä sisällä mainittavia määriä kaloreita. Sokerialkoholit ovat sokeria!!

Vierailija
25/29 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olin/olen ns. normaalipainoinen

Vierailija
26/29 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nyt vaan juksata meitä muita! Lihavalla on AINA nälkä, lihava syö AINA. Et ole varmaan edes lihava tai sitten syöt välissä suklaalevyn ja paketillisen keksejä :D

Osuiko oikeaan, ap?

Vierailija
27/29 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ennen söinkin keksejä, pullaa, karkkia sipsejä, vaikka nälkä ei ollutkaan.

Tulen ihan hyvin toimeen näillä ruuilla mitä syön, vaikka välillä makean himo tuleekin. Juon sitten desin cokista niin menee ohi. Kilot tulivat raskauden aikana ja hieman sen jälkeen kun mammojen kanssa kahviteltiin.

ap

Vierailija
28/29 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai osta/lainaa niitten cd-rom. Itse laihdutan laskemalla pisteitä ja painoa lähtee se turvallinen puoli kiloa tai kilo viikossa. Ainakin näin alkuunsa :)) Myöhemmin onkin sitten tiukemmassa kilot.

Ihan vaan noin niinkuin tiedoksi sinulle että kyllä se vaan leipä on joka lihottaa/pitää kilot jos sillä pelkästään elää. Painonvartijoiden mukaan yhdessä ruisleipäsiivussa on jo 2 pistettä. Siihen kun pistät makkaraa ja juustoa päälle niin ollaan yhden leivän kohdalla jo aika äkkiä 5-6 pisteessä. Kaksi viiden pisteen leipää on 10 pistettä ja jos pisteitä on päivässä käytettävänä vaikkapa 20 niin eipä siihen sitten juuri loppupäiväksi paljon jääkään. Ja yksi banaani on muuten 2,5 pistettä. Hedelmissäkin on eroja.

Vierailija
29/29 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitkeästi kiinni " omastaan" , etkä laihdu -tällä hetkellä. Kokeile syödä esim. www.kutri.net -sivuston ohjeiden mukaan. Hän muistaakseni suosittaa 500 kalorin päivittäistä vajetta, mikä tarkoittaa ainakin huomattavasti enemmän kuin esim. 1200 kcal päivässä sinunkin kohdallasi. Nutriletteihin ym. ei kannata sortua, koska niillä saa vaan ihan mielettömät himot aikaiseksi. Siksi toisekseen on ihan älytöntä, että niiden makuina on just niitä hoikan elämän esteiden makuja kuten suklaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä