Paljonko painavat 170cm pitkät?
Kommentit (165)
Olen 170 cm, harrastan painonnostoa ja painen 70 kg. Rasvaprosenttini on 23.
Olen 174 cm ja painan 145 kg. Tarkoitit varmaankin kysellä vain ihannepainoja tälle pituudelle? Mutta siis, kuten aina, kaikenkokoisia ja -painoisia ihmisiä löytyy.
N. 58-59kg.
Olen painanut 62kg monta vuotta, johon olin tyytyväinen. Nyt keväällä tapahtui jotain, laihduin varmaan 3-4kg minkä vuoksi en ole saanut painoa nostettua ahkeralla syömisellä ja salilla käymiselläkään.
Haluisin painaa enemmän, ettei housut lökötä. Töissä tarvitsisin voimaa ja fyysisyyttä, niin ylimääräiset kilot eivät olisi pahitteeksi. Tämänkin takia, työ vie minusta energiat vaikka kuinka yritän syödä ja en pääse lihomaan vaikka haluisin. Ja vaikka mulla olisi hyvä lihotusputki päällä, siihen ei tarvi kun yhden illan, kun en syö vaikkapa iltapalaa, niin paino tipahtaa. Syön siis 4-6 kertaa päivässä kunnollisen ruuan, en ähkyyn asti.
172cm ja paino 74,5kg. Treenaan salilla useita kertoja viikossa, joten lihasta on. Olen myös luonnostani leveärakenteinen. Toki tähän painoon olen myös kerryttänyt rasvaa jonkin verran etenkin keskivartaloon.
Olen 173cm ja painan 60 kg