Paljonko painavat 170cm pitkät?
Kommentit (165)
50-120kg, ja kaikkilla yhtä hyvä kroppa, toisilla vaan isommat luut ja enemmän lihasta.
Olen siis 170 cm, kuten ketjun aiheeseen kuuluu. Normaalipainonani pidän 58 kg.
Ennen ajattelin että 56 - mutta sen painoisena rinnat oli aika kuihtuneet... Tietysti asian sai korjattua hyvillä rintaliiveillä. Farkut istuivat hyvin tuon painoisena. Posket oli ehkä hitusen lommolla.
Alimmillaan painoin 54,5 kg, silloin näkyivät jo kylkiluut ja se oli rumaa.
Enimmillään olen kai aikuisen painanut 63,5 kg, joskus nuorena hetken aikaa enemmänkin, ja se ylipaino ei tuntunut hyvältä.
15-vuotiaana (pituus?) taisin painaa vain 49 kg, olin siis alipainoinen siihen nähden, että vartaloni on sopusuhtainen (ei hintelä / tanakka luusto, vaan keskiverto). 18-vuotiaana muistaakseni pidin normaalina 53,5 kg.
Nyt en edes tiedä, mitä painan - veikkaan että 63 eli viitisen kiloa ylipainoa. En enää piittaa siitä, mikä on vaa'n lukema, vaan siittä että voin hyvin. Se ei kyllä vaadi tasan 58 kg vaan alle 60 kg.
170cm ja 58kg tuntuu olevan normipainoni tällä hetkellä, 30-vuotiaana. Näytän sopivalta mielestäni, en varsinaisesti hoikalta tai laihalta.
Tuo paino on ollut pitkään aika stabiili, tuntuu että se palautuu helposti siihen eikä nouse tai laske vaikka vuodet kuluu. Syön normisti ja herkuttelen silloin tällöin. Liikuntaa sais harrastaa enemmän.
Mä painan 66 ja siinä on 5-6 kiloa liikaa. Pitäisi tsempata.
N. 105, ja tyytyväinen tähän vaikka en miss suomi olekkaan.
Pääadia, että hyvä itsellä on olla.
173 cm ja 74 kg. En tykkää eikä ole hyvä olla. Mukavinta omassa kropassa oli n. 58-kiloisena, se tavoitteena.
2-kymppisenä painoin 53-55kg, mutta koska minulla ei ollut yhtään lihaksia, näytin vain hyvin hoikalta. 3-kymppisenä aloin hankkia lihasta, ja painoin 59-64 kg, jolloin näytin erittäin hyvältä, vaatekoko sama kuin aiemmin, mutta lihas vain painaa enemmän.
Nyt olen myös lihaksikas ja sopusuhtainen, eli rinnoissa yksi kuppikoko enemmän ja pakarat ovat kasvaneet, reidet hyvin timmit, mutta yhä hoikat, lihakset erottuu selvästi, vaatekokokin on kasvanut, mutta siis näytän yhä hoikalta eikä ihmiset aina meinaa uskoa, että painan 68kg. Olen nyt ehdottomasti sopusuhtaisemman ja terveemmän näköinen kuin silloin, kun olin vain laiha.
Eli painolla ei ole mitään merkitystä, vaan kehon koostumuksella ja korkeintaan mittanauhalla.
tavallinen 170cm nainen painaa siinä 50-55.
voimaantunut puudelimamma tuplat
Minä 48 v ja 171 Nyt 54-57. Painoa ollut vuosikaudet 53-55. Pidin ehdottomana ylärajana 56. Nyt kun tuo paino näyttää asettuvan 56, niin raja nostettu 57 kiloon.
Tässä nähdään kuinka erilaisia vartalot ovat. Minä en missään nimessä laiha edes 54 kilossa, silloinkin vatsa löytyy eikä kylkiluista tietoakaan. Jollakin toisella tuo 54 voi olla luuranko-olemus. En ole dieetillä en laihduta. En kuitenkaan ehdoin tahdoin lihotakaan ja tarkkailen syömisiä aika paljon. Joskus aikoinaan (noin 30 vuotta sitten) pudotin painoa noin 20 kiloa ja siihen en halua enää mennä, joten painontarkkailu on tarpeen.
172 cm ja 63 kg, olen tyytyväinen.
172 mies painan 67 elikkä 3-4 kiloa liikaa.
Painan 55 kiloa ja olen samaanaikaan hoikka ja samaan aikaan löysä. Pitäisi hankkia lihaksia ja kiinteytyä, ehkä painokin voisi nousta muutaman kilon. Ennen joulua en ota asiasta ressiä, aivan pyllystä olisi rajoittaa syömisiä kun kaikki muut mättävät suklaata ja jouluherkkuja.
Olen 175 cm pituinen ja maximissaan paino on ollut siinä 70 kg kieppeillä.
Nykyään painan 59 kg.
Vierailija kirjoitti:
Painan 47,5 kiloa. Ja ennen kuin nimittelette mua anorektikoksi tai luukasaksi, kerronpa teille jotain. Lääkäri kehui vastikään mun vartaloa perustarkastuksen yhteydessä. Hän sanoi, että minusta pitäisi tehdä kipsivalos ja laittaa se nähtäville, koska mun kehon mittasuhteet ovat täydelliset:)
Kehon mittasuhteilla voi tarkoittaa ihan raajojen pituutta yms. Olet varmasti aivan sairaan näköinen, sori.
Vierailija kirjoitti:
Matkaa on normaalipainon ylärajaan 7 kiloa (on siis 73 kg).
170cm BMI normaalipaino: 53.5-72.3
Vierailija kirjoitti:
Olen siis 170 cm, kuten ketjun aiheeseen kuuluu. Normaalipainonani pidän 58 kg.
Ennen ajattelin että 56 - mutta sen painoisena rinnat oli aika kuihtuneet... Tietysti asian sai korjattua hyvillä rintaliiveillä. Farkut istuivat hyvin tuon painoisena. Posket oli ehkä hitusen lommolla.
Alimmillaan painoin 54,5 kg, silloin näkyivät jo kylkiluut ja se oli rumaa.
Enimmillään olen kai aikuisen painanut 63,5 kg, joskus nuorena hetken aikaa enemmänkin, ja se ylipaino ei tuntunut hyvältä.
15-vuotiaana (pituus?) taisin painaa vain 49 kg, olin siis alipainoinen siihen nähden, että vartaloni on sopusuhtainen (ei hintelä / tanakka luusto, vaan keskiverto). 18-vuotiaana muistaakseni pidin normaalina 53,5 kg.
Nyt en edes tiedä, mitä painan - veikkaan että 63 eli viitisen kiloa ylipainoa. En enää piittaa siitä, mikä on vaa'n lukema, vaan siittä että voin hyvin. Se ei kyllä vaadi tasan 58 kg vaan alle 60 kg.
hyvänen aika, 170cm vasta 73kg ja ylöspäin on ylipainoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 47,5 kiloa. Ja ennen kuin nimittelette mua anorektikoksi tai luukasaksi, kerronpa teille jotain. Lääkäri kehui vastikään mun vartaloa perustarkastuksen yhteydessä. Hän sanoi, että minusta pitäisi tehdä kipsivalos ja laittaa se nähtäville, koska mun kehon mittasuhteet ovat täydelliset:)
tiedän mitä lekurisi tarkoitti, sellaiset on mahtavia vartaloita oikeasti ja ne erottuu hyvällä tavalla.
laita heti kuvia ,no et laita mutta aina sa toivoa
Olen harrastanut ihan lapsesta saakka mm. balettia, taitoluistelua, uintia ja telinevoimistelua ja se kyllä näkyy positiivisella tavalla mun kehossa. Mulla on peppu ja rinnat, eikä mistään paista luut läpi kuten täällä moni mua huomattavasti pulskempi monesti valittelee:)
olen 170cm ja painan tällä hetkellä 60.5kg. Kesällä olin vielä 64+kg, oli vähän kertnyt kiloja. Tavoite on 58, minkä painan yleensä. :)
N28
Olen 168 cm ja painan 82,5 kg. Kymmenisen kiloa pitäisi vielä pudottaa. Lapsiperheellisenä liikunnan järjestäminen viikkokalenteriin ei ole niin helppoa. Iltaisin en pääse liikkumaan, töiden jälkeen käyn hätäisesti yleensä jonkun lihaskuntojumpan vetämässä muutaman kerran viikossa.