Paljonko painavat 170cm pitkät?
Kommentit (165)
170 cm:n rautakanki painaa noin 8 kiloa.
170cm/53kg, voimat ei riitä ja tuntuu muutenkin huonolta.
Olen 170 cm pitkä ja 15-20 vuotiaana painoin n. 50 kiloa, 20-25-vuotiaana n. 55 kiloa. Kahden lapsen jälkeen kolmekymppisenä en enää (oikeasti) näytä hyvältä alle 60 kiloisena. Kokeiltu on. Paras paino mulle on n. 63 kiloa tällä hetkellä.
Oikea paino riippuu paljon rakenteesta, sirorakenteinen näyttää vähän tukevalta samassa painossa kun vankkarakenteisella ei ole yhtään ylimääräistä.
172cm ja painan 77kg.
Vaatekokoni on paidoista S ja housuista M.
Lihakset on paras ja urheilu :D haluaisin kyllä pudottaa painoa siihen 75 kiloon niin saisi kaikki ylimääräiset läskit pois.
Vierailija kirjoitti:
Mututuntumalla: 50-70kg. 50kg painava olis ruumiinrakenteeltaan siroluinen ja hyvin hoikka. 70kg voi olla siroluinen ja lihava, tai jykeväluinen ja hoikka.
Tietääkseni ihmisten luut on samankokoisia. En osaa kuvitella mitenkäänpäin hoikkaa 70kiloista.
Laiheliini kirjoitti:
172cm ja painan 77kg.
Lihakset on paras ja urheilu :D haluaisin kyllä pudottaa painoa siihen 75 kiloon niin saisi kaikki ylimääräiset läskit pois.
ahaa siis päärynävartalo.
Kymmenen vuotta vanha ketju pitää pintansa :D Niin ja 56/175 on mitat, mutta se tekee ruumiinrakenteellani jo hiukan löllön olon, kun normiaikoina paino on 54 kg luokkaa. 52 kg kun painoin, olo oli sen sijaan nälkiintynyt ja luut törröttivät.
170cm ja 52kg, lihasta voisin ottaa 2kg mutta mitään muuta en!!
No oon 169 cm mut 130 kg ja oon 16 v tyttö. Tyytyväinen oon tähän painoon :)
Laiheliini kirjoitti:
172cm ja painan 77kg.
Onko sulla noilla kiloilla kuinka paljon ylimääräistä pepussa, reisissä ja mahassa? Mun mitat 172cm ja paino 68kg ja omistan ison/selluliitti pepun ja paksut reidet, et mun pitäis laihduttaa 65kg et olisin tyytyväinen :)
171 & 48kg, muutama kilo vielä pois :) korkein paino ikinä on ollut 57kg ja se oli ihan liikaa, 37kg taas oli vähän liian vähän.
Olen 40 vuotias ja 172 cm ja 50 kg. Aika hento olen rakenteeltani ollut aina ja olen edelleen.
77 jatkaa...
Ei siis syömishäiriötä vaan geenit !
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 173 pitkä ja painan nyt 65kg, haluaisin painaa muutaman kilon vähemmän..
Olen suunnilleen saman mittainen ja painoin tänä aamuna 64 kg, mutta olen mies. Paino pysyy aika lailla samassa vuodesta toiseen, en kyllä lihava haluaisi ollakaan. En syö kevyttuotteita ikinä, käytän ruuanlaitossa paljon voita ja oliiviöljyä, juon myös olutta aika runsaasti. Minulla tosin ei ole ajokorttia, joten liikun kävelemällä ja pyöräilemällä ja työnikin on ruumiillista, että tulee ihan hiki niissä hommissa. M34
175 cm ja 70 kg, hyvin tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
175 cm ja 70 kg, hyvin tyytyväinen
Vaihtelee 73-75, hyvin tyytyväinen myös.
Jos olen 173cm ja Painan 52 onko se vähän??
Ppn 174cm pitkä ja painan 55kg.
Mulla ei oo lihaksia yhtään, siks painan näin vähän. Kun kävin salilla aktiivisesti joskus 5v sitten, painoin 60-63kg. Hoikka oon ollut aina, pienellä rasvakerroksella kuitenkin. Lihakset vaan hävinny vuosien varrella, kun loppui kiinnostus kuntosaliin.
N26
171cm ja 55kg, vaatteissa menee koko M koska leveät hartiat harrastuksien jäliltä jääny
Sulla saattaa olla jokin häikkä kehon hahmotuksessa tai sitten olet sitä kapoista mallia. Niitäkin on, mutta vähemmän täällä Suomessa. Oletko balettitanssija? Siis pystytkö liikuttamaan itseäsi kevyesti ja kauniisti. Lihaksetkin on tärkeitä ja hormonitoiminta ja yleinen terveys ja jaksaminen.
Tuo viittaus alle 80kg luuviuluihin on hupaisa. Toki, jos on yli 190cm.