Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEKUUMEILIJAT hukkumassa...

12.01.2006 |

Täällähän on hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Toivottavasti osoittaa suurperheitten kasvumahdollisuuksista...Meillä koko nelikko kuopusta(1,5v) myöten on lähdössä huomenna nuutittamaan. Asuja on väkerretty viikon aikana kaikki mahdolliset välit, pian alkaa homma olla hanskassa. Itsekään en ole ehtinyt pariin päivään kuin pikaisesti täällä vilkaisemaan, nytkin jo uni painaa päälle.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin outoa se lääkäri löysi myös kohdun takaseinämästä, mutisi puoliksi itsekseen " Ei sulla nyt kahta kierukkaakaan voi olla" .. Jäi vähän epävarma olo, kun lääkärikin oli niin epävarma. Entäs jos se kierukka onkin uponnut kohtuun?? Meneekö siinä ne viimesetkin mahdollisuudet??? Pelottavaa..

Läheisestämme en ole saanut vielä uutisia, pelon sekaisin tuntein odotellaan...

Päätin jättäytyä edes hetkeksi vähän syrjempään (tiedän, olen niin ennenkin uhannut onnistumatta, nyt tilanne toinen..), miettimään mitä tahdon ja mitä teen. Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille, ehkä toivottavasti vielä nähdään kun saan päätäni selvemmäksi ja keskusteltua miehen kanssa.

-surullinen väsynyt Ädä-

Vierailija
22/32 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainneet suurin osa mennä jo odottajiin tai sitten haudata haaveet taka-alalle...Tai muuten vaan hiljaiseloa.

Ädälle lähettelen voima säteitä~~~~~~~~~~~~~kas näin!)Halaus(

Ja toivon kuitenkin että jaksat hymyillä kaikkien hankaluuksien keskellä=)Älä jätä muutenkin niin hiljaista suurperhekuumeilijoiden pinoa!!!

Meillä oli niiiiiiin hankala ilta lasten kanssa eilen,että leipää lapsille leikatessani uhkasin miehelleni samassa poikkasta munajohtimenikin=)!!!!!!Kätevästi leipäveitsellä.

Ihan oikeasti,mun vauvakuume polttaa tulisesti mutta nyt olen päättänyt odottaa!!!

Ehdin aivan varmasti vielä sen vauvan saamaan!!!!

Kiitos erityisesti kuramyyrälle,joka sai minut sen tajuamaan!!!!!!!

Olen nuori;D

Mukavaa keksiviikkoa kaikille!

Meillä muskarit,ratsastukset ym tänään joten jos illalla jaksan niin palaan...

L+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän totu. Koskaan. Vaikka en todellakaan usko, että olisi nyt heti ekasta kierrosta tärpännyt niin ajatukset kiertävät kehää. Pää rekisteröi joka ikisen vatsanvihlaisun. Ja sen ettei mitään tunnu; oireettomuuskaan kun ei ole hyvä juttu.

Niin, Leanna. Sanoin että sulla on mahdollisuus iän puolesta odottaa. Mutta esitän nyt kysymyksen, että miksi odottaisit. Tottakai sitä pääsee vähän helpommalla, kun lapset ovat vähän isompia. Toisaalta teidän isommat lapset ovat siinä ihanan helpossa iässä; murrosikä ei ole vielä alkanut.

Ja niiden murrosikäistenkin kanssa pärjää.

Pelko raskauden onnistumisesta, omasta jaksamisesta jne. kulkevat koko ajan mukana. Joka ikinen raskaus mulle on tullut puolenvälin maissa päähän kauhuskenaario siitä, että juuri tämä pienokainen ns. katkaisee kamelin selän. Toistaiseksi niin ei ole käynyt, vaan arki on palautunut aina ennalleen.

Vierailija
24/32 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin!Lähinnä yritän tätä minun hosumistani rauhoittaa,asennetta HETI,TÄSSÄ,NYT.

puhuin jo huhtikuussa aloitettavista puuhailuista,tai vaikka nyt heti.

Mutta tajusin että luon itselleni stressin suunnittelemalla koska on oikea aika.

Keskustelimme miehen kanssa että ekäisy jää kun siltä tuntuu.Ja sitä odotellessa ajattelin suhtautua asiaan että ennemmin tai myöhemmin.

Ikä varmasti tuo oman pelon tullessaan, esm raskauden onnistumisesta.Mutta niin sitä nuorempanakin miettii meneekö kaikki hyvin.

Mutta en hetkeäkään epäile ettenkö sitä vauvaa vielä saa.

Tsemppiä kuramyyrä,piinaviikkoon.Ei siihen todella koskaan totu!Kuuntelee ja tunnustelee omia oireitaan ja pettyy kun ei löydä oireita tai sitten kuvittelee oireet=)Toivon sydämestäni että tjottailu on tuottanut hedelmää!!!!!!!

L tylsistyneenä netissä pyörimässä,sänky petaamatta,pikkupoika tuhoja tekemässä.Mutta kun ei millään jaksais...

Vierailija
25/32 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänne tulin kurkkaamaan.

Laitoin pikkutytöt mukamas nukumaan,mutta tekevät kaikkea muuta kun nukkuvat:(

Anoppi soitti ja puhui kauan...

Oli taas niin mukava kuulla miten mieheni käy yksin töissä ja ei sitä rahaa silloin ole niin kamalasti jne..

Minähän kun olen vaan täällä kotosalla tekemättä yhtään mitään!

Tosi kurjaa kun tuolta ulkopuolelta tulee kauheasti paineita,että milloin minä menen töihin jne.Sitten siinä käy niin,että poden huonoa omaatuntoa täällä kotona ollessa,kun pitäisi osata nauttia tästä ajasta.

Mieheni kyllä arvostaa tätä mitä teen,elikä hoidan lapsia ja kodin.

Pitäisi antaa mennä muitten puheet toisesta korvasta ulos,mutta aina se ei onnistu:(

Mielestäni jokainen itse tietää mikä on itselle ja perheelle paras ratkasu ja sillä siisti.

Huh,tulipas pitkä sepostus!

On tämä vauvakuume kyllä niin ihmeellinen!

Välillä sitä tosiaan miettii,että onko sittenkään valmis uuteen nyyttiin vai pitäisikö vielä odottaa.Varsinkin yöllä nämä mietteet nousee,kun pienin heräilee monesti yöllä.

Sitten taas päivällä on aivan toiset mietteet.Ota tästä sitten selvää...

Ompas minulla tänään sekavat mietteet,mutta eiköhän se tästä!

Mukavaa loppuviikkoa teille kaikille!

Vierailija
26/32 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta muutaman viikon lueskellut näitä vauvan keskusteluja ja pysytellyt kiltisti taka-alalla, mutta ajattelin nyt uskaltautua kirjoittamaan.

Ensin esittelyt, olen 35-vuotias kotiäiti (ainakin parhaillaan). Lapsia on tällä hetkellä viisi -94, -96, -97, -01 ja 05. Ja kovasti tekisi mieli kuudetta vauvaa. Noita viestejä lukiessani tunnistin kovasti omia tunteita ja ajatuksia. Järjellä ajateltuna en halua ihan vielä " tosissani" ruveta yrittämään vauvaa, mutta tunteella ajatellen en malttaisi millään odottaa.

Pitäisi varmaan mennä ensin vähäksi aikaa töihin, mutta kun en millään raaskis viedä nuorimmaista hoitoon. Toisaalta taas ois kiva olla kotosalla ihan rauhassa ja kuumeilla sekä ehkä jopa odotella uutta vauvaa näin kotioloissa. Kuulostaako ihan sekavalta?

Onneksi mieheni olisi valmis yrittämään vauvaa vaikka heti. Itse tässä hieman jarruttelen, miettien just että jaksaako sitä taas aloittaa yövalvomisia kun kuopus jo nukkuu hyvin yöt. Toisaalta ihan vatsanpohjassa tuntuu tuo tyhjä tunne kun haluais raskautta.

Yritän tässä jonkun aikaa vielä sinnitellä ja katsoa, mutta saapi nähdä miten pitkään jaksaa odottaa odottamista. Vaikka onhan tämä kuumeilukin omalla tavalla mukavaa..

-Medison-

Vierailija
27/32 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naapurin kanssa lastenkirppiskierroksella, heille kun syntyy esikoinen huhtikuun alussa ja tarvikehankinnat alkavat olla ajankohtaisia. Pieniä vaatteita ja vaunut olivat tuliaisina eikä muuta voi sanoa, että kaihoten sitä katseli vierellä kun toinen löysi ihanaa pikku tavaraa. Saahan sitä vauva-aikaa sitten taas läheltä seurata, mut jotenkin tuntuu ettei taida kuumetta ainakaan helpottaa...

Talven tautikierros on vihdoin löytänyt meillekin, kauanhan tässä jo on säästyttykin. Nuorempi koululainen oli maha kipeänä ja ripulissa eilisen päivän, pääsi onneksi vähällä ja oli koulussa jo tänään. Esikoinen oli vuorostaan aamulla kuumeessa ja on nyt illallakin eli viikonloppu menee sairastaessa. Kaksi nuorempaa vielä terveinä...KOP KOP

Vierailija
28/32 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myöskin,monta(no 3) ystävää jotka odottavat esikoistaan.Itse kun aloitin tämän " tehtailun" niin nuorena.

Mutta uskoisin olevani yhtä innokas odottaja kuin he jos ja kun...

=D

Ja vaikka mulla on nämä ihanaiset viisi silti kateuden pistos nipistää jossain syvällä...

Ollappa odottaja,ah!

meidän pinossa on nyt todella hiljaista???!!!

kömpikää nyt ulos kolistanne ja kertomaan kuulumisia!!!!!!!!

Minä poistun taka-alalle hölisemästä.

L+5

Vierailija
29/32 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas nuorimmaisen kans kahdestaan ollaan, ku isommat kerhossa ja koulussa. Pitäis alkaa pakkaileen tavaroita, ku ollaan lähdössä viikonlopuksi reissuun. Saa nähdä miten tää neiti nyt viihtyy autossa, viimeks ku ajettiin kahden tunnin matka, huusi siitä puolet.

Nyt matkaa ois 500km, eli jospa nukkuis ees osan matkasta.

Leanna kirjoitti, ettei voi käyttää hormonaalista ehkäisyä. Mulla sama homma. Sen rypäleraskauden jälkeen mulle lääkäri sanoi, että kyllä nyt täytyis syödä pillereitä, kun raskauskielto on ehdoton. En kuitenkaan syönyt, kun viimeksi ku söin pillereitä sain hirveen migreenin enkä enää uskalla ees kokeilla kuinka kävis. Mulla on ollu joskus kans se nuvaring, mutta seki aiheutti mulle haluttomuutta, niin on tosiaan tuplaehkäisy sitten.

Mutta nyt taidan lähteä pakkailemaan. Ilosta viikonloppua kaikille suurperhe kuumeilijoille!

Pipsa ja viisi kullanmurua

Vierailija
30/32 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis oireet ovat liian rajut jotta kyseessä olisi ihan tavallinen kierto. Menkkojen pitäisi alkaa vasta alkuviikosta ja jo nyt repii niin hirveästi.

Lyhyesti sanottuna tässä on päällekkäin sekä raskausoireet että menkkaoireet ja keskenmenon kokeneet tietää mitä se tarkoittaa.

Tähän mä en enää rupea. Mun on pakko tilata testi netistä ja vuodon alettua testattava. Jos siellä on pienikin haamu pistän projektin jäihin. Kiitos kun kuuntelitte.

Tervetuloa Medison porukkaan.

Vierailija
31/32 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on muutama hetki kun olen viimeksi kirjoitellut, taisi tuo kuopuksen korvakierre olla silloin pahimmillaan, mutta lukemassa olen jotakuinkin jokapäivä käynyt.

Kuopuksen korvatulehdukset ovat hellittäneet kun dieetti on nyt ollut päällä kohta kaksi kuukautta , yksi paha flunssa jo takana ilman antibioottia :o)!!

On ollut ihana huomata kuinka monella muullakin nuo fiilikset perheenlisäyksestä hieman vaihtelevat. Meillä viitosen yritys joutuu olemaan jäähyllä kun ei yksinkertaisesti neliöt taida enää myöten antaa... Minulla vain ollut PCO:ta ja jonkin verran endoa joten tottakai sitä miettii, että nyt jos liian kauan joutuu odottelemaan niin ettei sitten ehkä enää onnistu ollenkaan :o(. Nelosen synnyttyä ja odotusaikanakin, olin täysin varma , että perhe on täysi lukuinen. Odotus oli aika rankka ja synnytys hirvittävän brutaali, neitokin sai vain kaksi pistettä synnyttyään, mutta nyt sitä jotenkin ajattelee, että voi kun olisi ihanaa jos vielä kerran saisi kaiken kokea, vaikka sitten pelkoineen päivineen :o)!

Plussia toivoville peukutuksia ja kuuramyyrä; älä vielä luovu toivosta !!

Vierailija
32/32 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut sun viestejä, ja iloinen siitä että tuollaisia suurperheen äitejä vielä on olemassa kuin sinä! Katoava luonnonvara tätänykyä.

Älä luovuta vielä!

olet antanut minullekkin (37v) toivoa siitä, että vauvoja vielä voi saada, .......vielä vaikka kuinka monta =)

T. Minnilotta