Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävämies, muttei miesystävä :-( ov

Vierailija
20.06.2008 |

Olen ihastunut miespuoliseen ystävääni. Meillä on hirveän kivaa yhdessä, juttelemme tuntikaupalla ihan kaikesta ja välillämme on valtavasti kemiaa. Molemmat ollaan sinkkuja nyt ja kuukausien tutustumisen jälkeen ollaan ajaduttu pussailutasolle. Mies haluaisi enemmänkin, mutta ei vakavaa suhdetta, koska on eronnut vasta vähän aikaa sitten. Mäkin haluaisin enemmän, mutta en vain seksiä ja ystävyyttä.

Tiedän, että kun jo olen näin ihastunut, miten sydän sitten särkyykään jos päästän miehen sisääni. Pelkään siis heittäytyä vaan nauttimaan tilanteesta ja yritän suojella sydänparkaa, jolla on kokemusta aiemmista kolhuista. Mies sanoi eilen, että vihoviimeinen mitä hän haluaisi, on tehdä mut surulliseksi ja särkeä mun sydän. Molemmat haluamme nähdä toisen onnellisena :)

Siksi päätimme, että yrittäisimme ainakin jatkaa vain ystävinä. Ei helppoa kun sitä haluaisi sulkea toisen syliin ja hukuttautua hänen suudelmaansa. Onneksi emme näe päivittäin, vain kerran viikossa yhteisessä harrastuksessa.

Auttakaa vastaavan kokeneet kiltit. Millä keinolla pääsisin tästä olosta? Millä saa sydämen unohtamaan sen mikä melkein jo oli, ja iloitsemaan siitä, että sentään olemme hyviä ystäviä edelleen? Millä maltan treffata muita miehiä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muista myös elää ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla