Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista kuvittelet, että joku on ihastunut sinuun sanomatta sitä?

Vierailija
30.10.2007 |

up

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte en voi sille mitään että sinne tulee vilkuiltua missä se IIIIIIHANUUS on!

Tänäänkin, katseet kohtas ja tartti kattoo äkkii pois

Vierailija
22/32 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni katseli minua työpaikalla pitkään ennen kuin rohkeni tulla kysymään treffeille. Oli tosi makeeta tulla vastaan käytävällä ja katsoa sellaisia katseita, jotka kertoivat enemmän kuin mitkään sanat.

Katseet voi ymmärtää väärinkin ja jotkut katselevat vain viattoman flirtin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minunkin mieheni katseli minua työpaikalla pitkään ennen kuin rohkeni tulla kysymään treffeille. Oli tosi makeeta tulla vastaan käytävällä ja katsoa sellaisia katseita, jotka kertoivat enemmän kuin mitkään sanat.

Katseet voi ymmärtää väärinkin ja jotkut katselevat vain viattoman flirtin vuoksi.

Vierailija
24/32 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siristelevät nauravat silmät, sellaiset vekkulit.

t: työkaveriinsa rakastunut 10 v sitten, omansa silloin löytänyt

Vierailija
25/32 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se rohkaisi itsensä ja tuli onnittelemaan minua uudesta työpaikasta. Sitten se taa katseli jonkin aikaa säikähtäneen näköisena, kunnes pyysi treffeille.

Vierailija
26/32 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnepa katseet tisseissa ilman että kiinnostaa.

Vierailija
27/32 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtui aina silminnähden minut tavatessaan, hakeutui aina tilaisuuden tullen seuraan, tuli perässä aina sinne minne minä menin

Vierailija
28/32 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseista. Välillä himokas, välillä lempeä, välillä totinen intensiivinen katse, välillä ei ole voinut katsoa silmiin ollenkaan.  Töissä ollaan tekemisissä toistemme kanssa. 

Vierailija
29/32 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseista. Välillä himokas, välillä lempeä, välillä totinen intensiivinen katse, välillä ei ole voinut katsoa silmiin ollenkaan.  Töissä ollaan tekemisissä toistemme kanssa. 

Tuollaistahan se on. Ei vaan pysty katsomaan kauaa, kun alkaa liekit poltella.

Vierailija
30/32 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No töissä ollessa olen kuvitellut seuraavanlaisia: Tuijottelee pitkään silmiin ja vilkuilee kauempaakin, hakeutuu lähelle ja jopa koskettelee (normaalisti kukaan ei koskaan koskettele) ja jostain tikusta yrittää keksiä asiaa. Kaikki nämä ovat myöhemmin osoittautuneet pelkäksi kuvitelmaksi siitä että kyse olisi kiinnostuksesta.

Vierailija
31/32 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti työpaikalle 40 ruusua. Ulkomaalainen esimieheni

Toinen teki mulle "kirjeen" nauhoittamalla rakkauslauluja ja jätti työpaikalle (työkaverin veli)

Mun mieheni osti mulle kuohuviiniä ja mansikoita kun olin harmissani (silloinen esimieheni, nyk puolisoni 27v)

Vierailija
32/32 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi katseisiini, vastasi hymyyni, ilahtui aina kun kohtasi minut sattumalta tai kun menin hänen luokseen ja hakeutui seuraani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme