Mistä asioista kuvittelet, että joku on ihastunut sinuun sanomatta sitä?
Kommentit (32)
Minunkin mieheni katseli minua työpaikalla pitkään ennen kuin rohkeni tulla kysymään treffeille. Oli tosi makeeta tulla vastaan käytävällä ja katsoa sellaisia katseita, jotka kertoivat enemmän kuin mitkään sanat.
Katseet voi ymmärtää väärinkin ja jotkut katselevat vain viattoman flirtin vuoksi.
Vierailija:
Minunkin mieheni katseli minua työpaikalla pitkään ennen kuin rohkeni tulla kysymään treffeille. Oli tosi makeeta tulla vastaan käytävällä ja katsoa sellaisia katseita, jotka kertoivat enemmän kuin mitkään sanat.Katseet voi ymmärtää väärinkin ja jotkut katselevat vain viattoman flirtin vuoksi.
Siristelevät nauravat silmät, sellaiset vekkulit.
t: työkaveriinsa rakastunut 10 v sitten, omansa silloin löytänyt
Sitten se rohkaisi itsensä ja tuli onnittelemaan minua uudesta työpaikasta. Sitten se taa katseli jonkin aikaa säikähtäneen näköisena, kunnes pyysi treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni katseli minua työpaikalla pitkään ennen kuin rohkeni tulla kysymään treffeille. Oli tosi makeeta tulla vastaan käytävällä ja katsoa sellaisia katseita, jotka kertoivat enemmän kuin mitkään sanat.
Katseet voi ymmärtää väärinkin ja jotkut katselevat vain viattoman flirtin vuoksi.
Tunnepa katseet tisseissa ilman että kiinnostaa.
Ilahtui aina silminnähden minut tavatessaan, hakeutui aina tilaisuuden tullen seuraan, tuli perässä aina sinne minne minä menin
Katseista. Välillä himokas, välillä lempeä, välillä totinen intensiivinen katse, välillä ei ole voinut katsoa silmiin ollenkaan. Töissä ollaan tekemisissä toistemme kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Katseista. Välillä himokas, välillä lempeä, välillä totinen intensiivinen katse, välillä ei ole voinut katsoa silmiin ollenkaan. Töissä ollaan tekemisissä toistemme kanssa.
Tuollaistahan se on. Ei vaan pysty katsomaan kauaa, kun alkaa liekit poltella.
No töissä ollessa olen kuvitellut seuraavanlaisia: Tuijottelee pitkään silmiin ja vilkuilee kauempaakin, hakeutuu lähelle ja jopa koskettelee (normaalisti kukaan ei koskaan koskettele) ja jostain tikusta yrittää keksiä asiaa. Kaikki nämä ovat myöhemmin osoittautuneet pelkäksi kuvitelmaksi siitä että kyse olisi kiinnostuksesta.
Lähetti työpaikalle 40 ruusua. Ulkomaalainen esimieheni
Toinen teki mulle "kirjeen" nauhoittamalla rakkauslauluja ja jätti työpaikalle (työkaverin veli)
Mun mieheni osti mulle kuohuviiniä ja mansikoita kun olin harmissani (silloinen esimieheni, nyk puolisoni 27v)
Vastasi katseisiini, vastasi hymyyni, ilahtui aina kun kohtasi minut sattumalta tai kun menin hänen luokseen ja hakeutui seuraani.
Itte en voi sille mitään että sinne tulee vilkuiltua missä se IIIIIIHANUUS on!
Tänäänkin, katseet kohtas ja tartti kattoo äkkii pois