Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ONKO OIKEASTI ihmisiä, jotka syö pelkästään kotona tehtyä ruokaa joka päivä, ei koskaan einestä tai ravintolassa?

Vierailija
17.09.2024 |

Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.

Ravintolasta saa myös parempaa kuin kotona tehtynä edullisesti isoja annoksia.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään einestä hyvin harvoin, koska emme pidä niistä (siis jos puhutaan valmisaterioista ym, ne ovat kamalia).  Ravintolassa ei ole rahaa syödä, mutta kyllä joskus haetaan kebabit tai hampurilaiset viikonlopun kunniaksi. Päivässä ruoanlaittoon menee ehkä puolisen tuntia aktiivista aikaa, ei tuo juuri ahdista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joka päivä itse ruoan mutta ei siihen tunteja mene.

Vierailija
4/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einekset ovat todella kalliita ja pahan makuisia. Parempaa saa kun tekee itse ja paljon halvemmalla. Oliko tämä einesfirman mainos?

Vierailija
5/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun tekee, tietää saavansa terveellistä ruokaa ilman lisäaineita ja järkyttävää suolan määrää.

Vierailija
6/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon halvempaa on kyllä tehdä ruuat itse alusta. Teen joka päivä uuden lämpimän ruuan alusta asti, ehkä kerran viikossa on jotain ranskalaisia ja kalapuikkoja-tyylinen pika-ateria. Lisäksi tietää mitä syö kun tekee itse, lihat ei ole prosessoituja jne. Miehelläni on korkea kolesteroli, niin näen varmuudella mitä ruokaan menee. 

Vierailija
7/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan, mutta kun opettelee tekemään erilaisia ruokia, ja maustaa ne kunnolla, kypsyttää tarpeeksi jne, niin se ravintolaruoka jää toiseksi. On tullut huomattua monta kertaa.

Vierailija
8/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun tekee, tietää saavansa terveellistä ruokaa ilman lisäaineita ja järkyttävää suolan määrää.

Noh ei siltä voi välttyä. Nekim ainesosat mistä teet sisältää lisättyä suolaa ja sokeria yms.

Vierailija
9/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en todellakaan jaksa joka päivä tehdä ruokaa, niinä päivinä einekset ovat loistava ratkaisu lapsen ruokkimiseen. Näitä löytyy mukavasti punalaputettuina tai hyvällä alennuksella kaupasta, osan voi jopa pakastaa riippuen ruoasta. Eli edes rahaa ei noihin juuri kulu. Se, että tekisin ruoan itse ei toisi mitään lisäarvoa hommaan, mieluiten käytän senkin ajan johonkin oikeasti hyödylliseen. 

Itse en juurikaan lämmintä ruokaa syö, suurelta osin menen mahdollisimman helppotöisellä vegaanisella raakaravinnolla kuten smoothie, liotetut pähkinät, salaattiannos, kuivatut hedelmät, itseidätetyt idut ja tuorepuristettu mehu. 

Vierailija
10/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun suoli varmaan tykkää susta kovasti niiden einesaterioiden jälkeen ap

Vierailija
11/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh ei siltä voi välttyä. Nekim ainesosat mistä teet sisältää lisättyä suolaa ja sokeria yms.

Eikä sisällä. Puhtaat perus raaka-aineet. Et taida tehdä ruokaa ikinä?

Vierailija
12/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 5 minuuttia, kun teen sen munakkaan. Jos syön muuta, kokkaan 4 päiväksi kerralla. 

Vierailija
13/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en todellakaan jaksa joka päivä tehdä ruokaa, niinä päivinä einekset ovat loistava ratkaisu lapsen ruokkimiseen. Näitä löytyy mukavasti punalaputettuina tai hyvällä alennuksella kaupasta, osan voi jopa pakastaa riippuen ruoasta. Eli edes rahaa ei noihin juuri kulu. Se, että tekisin ruoan itse ei toisi mitään lisäarvoa hommaan, mieluiten käytän senkin ajan johonkin oikeasti hyödylliseen. 

Itse en juurikaan lämmintä ruokaa syö, suurelta osin menen mahdollisimman helppotöisellä vegaanisella raakaravinnolla kuten smoothie, liotetut pähkinät, salaattiannos, kuivatut hedelmät, itseidätetyt idut ja tuorepuristettu mehu. 

Sulta pitäis ottaa lapsi huostaan

Vierailija
14/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti käy minun luomuporkkanoihini suolaa ja sokeria lisäämässä? 

Vierailija
15/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä oikeasti viitsi. Kaikkia pösilöitä sitä maa päällään kantaa. 

Vierailija
16/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä itse ruokaa jos vaan pystyy. Helppoa, terveellisempää ja ei mene pitkää aikaa. Lisäksi tänä päivänä turvallisempaa. Ostin aiemmin useasti esim. Saarioisen Spagetti Bolognese valmis aterioita, mutta en enää. Löysin joka kerta spagetin joukosta PALJON pieniä punaisia muovisuikaleita, jotka päätyneet jotenkin ruokaan. Osa suikaleista on niin pieniä ja huomaamattomia, että nälkäisenä vedät helposti nämä kaikki muovit mahaasi. Mietipä vaan mikä määrä muovia menee mahaasi jos syöt näitä joka päivä ja viikko. Ilmoitin asiasta myös Saarioiselle, mutta viimeksi toissapäivänä oli edelleen heidän ruoassa muovia. Kotiruoka on siis parempaa ja turvallisempi vaihtoehto.

Vierailija
17/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ravintolasta saa myös parempaa kuin kotona tehtynä edullisesti isoja annoksia" ??

😆😆

Vierailija
18/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä oikeasti viitsi. Kaikkia pösilöitä sitä maa päällään kantaa. 

Ja joiltakin ois pitäny katkasta munasarjat, jo ennen ensimmäistäkään vahinkoa🙄

Vierailija
19/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit tätä samaa tasaisin väliajoin...

Vierailija
20/48 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutus poistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi