POINTSAAJAT????
Katotaanpa vieläkö tätä ryhmää on minkä verran jäljellä. Monesti käy, että porukkaa hajoaa ja uusia ryhmiä alkaa sutenaan. Nooh pistäkääs pinoon kuulumisia tältä vuodelta, vai pitääkö tässä alkaa uusi ryhmä ettii :)?????
*komentaa* satsumassi, en luovuta, vaikka menkat päällä.....
Kommentit (12)
Olen myös huomannut, että on ollut aika hiljaista meidän porukan tiimoilta. Itse olen yrittänyt päästä taas pointseilun makuun, siis ihan tosissaan. Ei sillai, että laskee vaan osan päivän pointseista ja muutama suklaakeksi katoaa suuhun ja ohi kirjanpidon... Yllättävän vaikeaa tämä on, mutta toivottavasti motivaatiota riittää.
Kaikkein tyhmintä on, että ei voi edes ketään muuta syyttää, jos paino ei putoa kuin itseään. Ei edes yhteiskuntaa tai poliitikkoja. Tai presidenttiehdokkaita.
Tosin aika huonolla menestyksellä muutamassa viime punnituksessa... Yritetään edelleen tsempata, ehkä tässä pikku hiljaa taas pääsee rytmiin mukaan. Imetyspisteitä on enää 5, joten taitaa tehdä senkin takia tiukkaa.
Täällä ollaan! Ja mukana edelleen. Täytyy myöntää, että hieman on laiskottanut tää pointsaaminen, muttei se paino kai ylöspäin ole kivunnut (joskaan ei kyllä vissiin alaskaan).
Uudet farkut ostin ja WAU miten hyvin ne istuu! ;) Entiset housut ennen laihdutusta oli kokoa 42 ja nyt ostin housut kokoa 38! Aika kiva fiilis.
Tänään olen syöny kukkakaali-parsakaalikeittoa ja ruisleipää. Päivän herkuksi söin pätkis-patukan. Tänään on siis mennyt ihan hyvin.. Toisinaan menee vähän huonommin :).
Noh, jahka tuo aurinko taas alkaa enemmän pilkottaa niin jaksaa taas paremmin. On jo onneksi hieman päivät pidentynyt ihan tässä muutamassa viikossakin. Kesä ja bikinit odottaa! Tulispa lämmin ja aurinkoinen kesä...
Tervetuloa uusille ja lisääkin kaivataan!! Ja missäs kaikki vanhat pointsaajat on?? TAKAISIN SIELTÄ! Nyt aloitatte uusiks jos on päässy lipsumaan! Ettekai tahdo aloittaa VALLAN ALUSTA?!
Tsemppiä pointsaajille!
T:Lössykkä (pienempänä vain)
Juu hengissä ollaan edelleen, motivaatio lähti ja vihelsi mennessään. Ensi maanantaina ollaan taas kaikki paikalla, jooks!
Yksi asia mikä mulla tökkäsi tuossa cd-romin käytössä oli tämä älytön aikapula. Ei tahdo ehtiä/jaksaa yleensä iltaisin edes suihkuun, saati sit et alkaisi muistella mitä on tullu päivän aikana syötyä tai näpyttelisi ruokaohjeita ylös ja alkaisi niistä pisteitä laskemaan. Oonkin miettinyt et onko tämä kuitenkin vähän väärä ajankohta tän sortin aktiviteetille kun on muutenkin niin pirun rankkaa. Toisaalta pelottaa kyllä sekin et annan itteni taas totaalisesti lössähtää ja joudun vielä hurjemmista lukemista aloittamaan... Mites olette muut ratkaisseet tuon kotiruokien pisteasian? Jotenkin vaikea aina keksiä sekin kuinka monta annosta mistäkin satsista tulee, olenko nyt vain niin dementoitunut pitkään jatkuneen valvomisen seurauksena? Miten siis voi tietää kuinka monta annosta esim. kattilallisessa soppaa on? Vai vetää vaan hatusta jotain?
Parempi ehkä lopettaa nämä väsyneet jorinat tähän paikkaan ja suunnistaa muutamaksi tunniksi nukkumaan... Maanantaihin siis!
yritän vielä pointsailla, on vaan ollut liikaa muuta ajateltavaa niin on vähän päässyt unohtuun meidän pinot ja pisteetkin on mennyt aika läskiksi välillä. Paino onneksi keikkuu siinä 62kg kieppeille, ennen joulua tosin oli 61kg mutta ei tästä mennä kuin muutakuin alaspäin...toivottavasti :)
Nyt pakotan itseni innokkaasti tarmoa uhkuen mukaan taas!!!
Maanantaina punnitaan!
Terhe
eli mukana ollaan edelleen, vaikka motivaatio-ongelmat ovat täälläki tuttu vieras.
mutta kiva huomata, että kaikki muutkin tappelevat samojen ongelmien kanssa. HYVÄ SATSUMASSI kun läksytit meitä ja käskit pinoutua yhteen. RYHMÄHENKI PÄÄLLE JA NÄYTETÄÄN KAIKILLE.
Bikinit odottaa, vaikkakin itsellä on mahassa niin järkyt raskausarvet nyt kahden lapsen jälkeen jäänyt, että bikinit saa ehkä unohtaa niiden takia=(
mutta viikonloppuja naiset, tsemiä..... mä yritän pysyä koko viikonlopun tiukkana, kun tuo tiistai päivä repsahti aika rankasti=(
Joulutauolta palaaminen on ollut paljon vaikeempaa kuin oisin uskonut-täytyy myöntää- ja lohdullista että on muitakin, joilla arkeen paluu ei ole mennyt ihan kivuttomasti. Itsellä takapakkia on vieläkin parin kilon verran, joten menee varmaan parit maanantait ennenkuin pääsen takaisin viime vuodenlopun saavutuksiin. Olo ei juuri nyt ole kovin esimerkillinen vaan sellainen vähän raskas pöhö fiilis ja juu, tottakai harmittaa, kun jonkun sortin mässäily on jäänyt päälle. Viime syksynä jo uskoin oppineeni kohtuutta paljon, mutta taisi ne opit mennä romukoppaan kaikki :) Mutta ei auta kun rimpuilla ruotuun! Viime elokuussa sain hyvän startin, kun pidin itselleni sellaisen viikon kuurin ja homma sopi mulle, kun sen jälkeen pointsailu tuntu tosi helpolta. Mutta jatketaan siis ja kevennysintoa kaikille ! Huomenna jo luvassa synttärikemut ruokailuineen...tarkoitus kuitenkin uskaltautua vaaálle maanantaina...
Viikonloppuja !!
Kovin täällä vielä koitetaan jaksaa pisteitä laskea, vaikka hiukan on kyllä nyt motivaation puutetta...
Noh, täytynee vaan komentaa ittensä jaksamaan taas, kun näitä ylimääräsiä kiloja on PALJON, eikä ne itekseen taida hävitä:)
Eli, mukana siis:
Paino nyt: 87kg
Tavoite maaliskuun loppuun: 79kg
Tavoite heinäkuun alkuun: 68-72kg
... vaikka en viime ma käynytkään puntarilla, kun niin masensi edellisen viikon mässäilyt. Siis tosissaan on mullakin käynnistys vaikuksia. Onneksi en oo näköjään ainoa.
Maanantaina kuitenkin sain taas ryhdistäydyttyä ja ens ma tuon taas lukemat pinoon.
Paino 2.1.06 67,5kg
Tavoite helmikuun loppuun: 63kg
Lopullinen tavoite 60kg
Että mukana roikkujia on. Täytyy sanoo, että juuri niitä pistevihkon ohi meneviä merkkaamattomia syömisiä tuli taas vloppuna. Mä pärjään viikolla hyvin, taas söin soppaa 0p.. Mutta vloppuna suklaata, sipsejä, jäätelöä. Ehkä huomen ei naurata vaaálla. Hitsi ku halusisi pudottaa, mutta pisteet paukkuu.... Kuria vaan!!!!
mut auta armias ku perjantai-ilta koittaa... Ihan älytöntä touhua aikuiselta naiselta!Toisaalta pystyn jemmaamaan viikolla pari herkkupistettä joka päivä,niin ei ylity viikkosaldo (ainakaan jatkuvasti...) mut sit se turvotus ma-aamuna...Ja eiku puntarille... Blääh!!!
Mutta mukana ollaan!!! : )
vielä en ole pointsaaja, mutta maanantaista lähtien ajattelin olla..
minä ainakin ilmoittautuisin mukaan. =)
tossa eilen kyselin point' s plus ja syö ja nauti ohjelmien eroa, ja lasketaanko pisteet eri tavalla, vai onko pistearvot edelleen samat.
noh, kukaan ei ole vastannut, joten en vielä tiedä tilaanko uutta matskua, vai pistelenkö sillä points plussalla..
tavoitetta olisi -8-10kg
-ennis-