Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pcolaisen onnistuminen IVF:llä

12.01.2006 |

Täällä ollaan jo toivo menetetty inssien suhteen. Yhtään kertaa en ole saanut positiivista raskaustestiä, vaikka toisesta inssistä oli niin selkeät raskausoireet kuin voi olla. Nyt on menossa luomukierto, jossa olen clomien jäämillä ovuloinut, mutta näyttää siltä ettei taaskaan tullut mitään. Epätoivo hiipii olkapäille ja biologisen lapsen saaminen alkaa tuntua mahdottomuudelta.

Auttakaa nyt siskot ja etenkin te pco:sta kärsineet, millaiset ovat mahdollisuudet onnistua koeputkihedelmöityksellä. Eniten pelkään nyt näiden epäonnistuneiden inssien myötä sitä, että minun soluni ovat jotenkin pahasti viallisia kun niillä ei saada raskautta alkamaan. Miehen osalta kaikki on ihan kunnossa eikä minussakaan pitäisi olla näiden monirakkulaisten munasarjojen ja sitä kautta ovulaatio-ongelmien lisäksi muuta vikaa. Jotenkin ei jaksa enää uskoa sitäkään, että olisi vain kyse huonosta tuurista. Minulla siis kaksi tuloksetonta inssiä takana clomifen+pregnyl-lääkityksellä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!

minun käsittääkseni koeputkihedelmöityksellä sinulla on samanlainen mahdollisuus saada lapsi kuin ihan kellä tahansa! ja jos sinulla ei ylipainoakaan ole! Luomuna lapsensaanti on paljon vaikeampaa... Mutta hoito ei aina onnistu ensimmäisellä kerralla!täytyy olla vain kärsivällinen!! Älä vielä menetä toivoasi kokonaan!

itselleni on nyt tehty kaksi ivf-hoitoa, joista molemmat nege, ja kaksi pas-hoitoa, joista toinen nega ja toisen tulosta en vielä tieda koska hoito on kesken! pp10 menossa...

Vierailija
2/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eivät ovulaation induktiot ja inssit aikanaan toimineet, mutta sitten ekan IVF:n tuoresiirto napsautti plussan testiin. Nyt meillä on siis lapsi.

Toista haaveillaan, menen varmaan lähikuukausina taas toiseen PAS:iin. Edellinen oli joulukuussa, mutta siitä negasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaksi kertaa päästy ivf-hoidoissa siirtoon asti ja molemmilla kerroilla tärppäsi ja siitä nyt 7 ja 8v.ikäiset lapset=). Luomuvauva yllätti kun edelliset menkat oli ollut puolisen vuotta aiemmin. Ja nyt odotan clomi-metu-tero vauvaa viikolla 10+4, eli aika monenlaista alkua näillä minunkin plussillani ollut=)

Vierailija
4/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikanaan kun minua tuloksetta hoidettiin 8vuotta ennen eka tärppiä, lääkäri epäili myös ettei omat soluni ehkä ole kelvollisia. Lääkeannostusta muutettiin ja samalla koko tilanne muuttui eli saatiin hedelmöitys tapahtumaan, ja ihan omilla soluilla=).

Vierailija
5/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei onnistumiskokemuksia (vielä!) ole, mutta ainakin Piippuli plussasi ihan vastikään monen epäonnistuneen inssin jälkeen ekasta pas:sta. Eli kyllä ne mahdollisuudet ovat ihan hyvät pco:sta huolimatta!

Vierailija
6/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasinkin sulle Mörötin tuolla plussaneiden puolella. Käys vilaseen sieltä ja terkkuja Osselle :) Eikös se teidän ivf olekkin ihan kohta?

Vierailija
7/9 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille! Nyt jaksaa taas painaa eteenpäin ja odottaa kärsivällisesti mitä tuleman pitää.

Vierailija
8/9 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisellä ivf-hoidolla alkoi raskaus.

Paljon onnea hoitoon ja jaksamisia!

Vierailija
9/9 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis kans pco. Ihan eka ivf ei onnistunut, toisella tärppäsi. hän on nyt 3,5v. kaksi vuotta sen jälkeen mentiin pakastesiirtoon, ja ihmeekseni se onnistui heti! Toinen poika syntyi 1,5v sitten.

Viime lokakuussa yritettiin taas PASia, joka ei onnistunut.

Silloin sulatetuista alkioista 2 pantiin vielä takaisin pakkaseen! Nyt olis tarkoitus tehdä vielä viimeinen yritys...

Eli, älä vielä lyö hanskoja naulaan!!! Voi ihan hyvin onnistua pcolaisellakin!!!

Jaksamista Sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän