HELMIVAUVAN KUUMEILIJAT JUHANNUSVIIKOLLA
Aloitin uuden pinon uuden viikon kunniaksi, paljon plussatuulia tälle viikolle!
Kommentit (18)
viime kuukausina kierto ollut sen 33 päivää
Tulen tänne teidän joukkoonne. Lopetan minipillereiden syönnin sunnuntaina ja sitten alkaa pikku kakkosesta haaveileminen. Mulla on 7.11.07 syntynyt poika ja pitemmän aikaa on ollut vauvakuume. Toisaalta haluan lapsille pienet ikäerot. Toivottavasti saan avopuolisoni kanssa enemmän kuin kaksi lasta. Ne vaan on niin ihania....
Imetän vielä muutaman kerran päivässä poikaa ja ollan opeteltu huonolla menestyksellä juomaan korviketta. Toivottavasti menkat tulee kunhan lopetan pillerit, niin tietäis missä mennään. Poikaa rupesin odottamaan toisella yritys kerralla ja syntyi täsmällisesti laskettuna päivänä :)
Onnittelut kaikille plussanneille!!!
-tulppa-
heippa kaikille!
En oo ehtinyt kirjoitella muutamaan päivään, kun on vieraita ollut käymässä. Yksi viimevuoden toukomammoisat on tullut tosi hyvä kaveri ja hän ja hänen lapsensa olivat yökylässä meitä viihdyttmässä, kun mieskin on matkoilla.:)
Kuulumisia. Luulen, että oon raskaana. Tosin testit näyttää vielä negaa, mutta menakt on senverran myöhässä, että ei kait tää voi olla muutakaan.:)
Nyt on n. 12-13pv oviksesta (nyt kp 34) ja aattelin, että testaan vielä torstaina kp36, koska sillon tulee oviksesta se 14-15pv. Silloinhan pitäs näkyä jos raskaana on? Mulla oli tosiaan ovis muutaman päivän myöhässä mahataudin takia (kp21-22), joten eihän testissä voi vielä raskaus ees näkyä.:)
Menkat on aina ollut säännölliset paitsi silloin kun esikoisesta tulin raskaaksi ja testasin silloinkin kp 36 plussan.:)
Nyt varmaan mennään unille. täällä on harmaata ja sateista ja mehut on ihan pois..:/
T: Daim kp 34/28-30
Kävin tänään lääkrissä kun eilen meni korvat lukkoon ja kurkku oli kipeä. Minulla on poskiontelon tulehdus! :( No, enopä osannut ees arvata. Sain antibioottikuurin.
Täti ei ole vielä saapunut, mutta jomottelee menkkamaisesti ja tulee jotain limaa. ??? Täytyy odottaa vielä pari päivää. Tänään Pregentillä negaa.
Täytyy mennä... Pikaisesti vaan nyt.
Kp 29/26-30 , dpo 12 tai 13
kylläpäs päiväunet tekivät terää.:)
Ollaan kauppaan minimiehen kanssa lähössä ja aattelin äkkiä kävästä kurkkaas ja 2pojanäidin viesti otti silmään. Eli sulla on siis nyt 12-13pv oviksen jälkeen? Eli tulis luultavasti sama la kuin mulla? Oon laskenut ton 7pv kierron alusta pois, koska ovis oli niin myöhään...:)
Nyt oikeesti kauppaan. Täällä Treelle ukkostaa ja on melkoisen tukkainen ilma..:/
T: Daim k 34/28-30 yk2
noita mun kirjoitusvirheitä!!=D
siis nopea pyörähdys ei noepa!=D
muitakin samaan aikaan jännäämässä :)
Tätiä ei ole näkynyt, rintoja jomottanut ja kuumottanut varsinkin nyt iltapäivällä aikalailla. Alamahalla edelleen tuntemuksia. Välillä alkaa olla toiveikas olo, mutta sitten taas palaan "maan pinnalle", tänä vuonna kierrot olleet aika pitkiä.
Töistä lähtiessä meinasin jo poiketa kotimatkalla apteekkiin hakemaan testiä, mutta maltoin mieleni. Huomenna, jos ei ole täti kurvannut paikalle haen testin. Alkaa jännittää jo aikalailla. Koko ajan tunne, että nyt lorahtaa.
Bamboe kp 33/29-33
pikaista paranemista! Toivottavasti kuuri auttaa pian ja negakin vaihtuu plussaksi.
Ja Daim, ihana jos olet raskaana =)
Täällä ollaan yhtä väsyneitä kuin eilenkin. Aamulla teki mieli kirota, kun vessakäynnin yhteydessä tuli vähän tuhrua paperiin, mutta sen jälkeen ei olekaan tullut mitään? Viime kierroissa on tuo tuhruttelu alkanut näin kp 27 ja vasta seuraavana päivänä alkanut se oikea vuoto. Mutta kyllä se täti-perhana sieltä tulee vielä, kovin tuntuu siltä alavatsalla.
Ensi kiertoa varten pitäisi jo alkaa tilailemaan ovistikkuja, nyt olisi tarkoitus tikuitella jo heti menkkojen jälkeen kun tuntuu se ovis olevan kovin aikaisessa vaiheessa.
Annu 27/27, yk 5
Täti kurvasi paikalle tänään. Eilen tosin ehdin jo vähän toivoa muuta, mutta ei voi mitään. Ottaa kyllä pattiin kun tunsin kiinnittymiskivutkin (luulen niin). Ja kohta on vuosi yritetty. No, jos tärppäisi heinäkuussa kun mieskin on lomalla.
Kaikille kiitos tsemppauksesta!! =) Ja plussaonnea teille tänne jääville. :))
Kp 1/26-30, yk 11
Ostin eilen kauppareissulla malttamattomana halpistestin, negaa näytti tänä aamuna :( Tänään pitäis tädin saapua. Yöllä näin unta, että plussasin ja saman tien alkoi hillitön vuoto.
Bamboe kp 34/29-33
2pojanäiti, pahoittelut helmikuisista putoamisesta! Ilmenikös sulla niissä kilpirauhaskokeissa jotakin? Eikös kilpirauhasen vajaatoiminnan yhtenä oireena ole lapsettomuus. Tai ethän sinä lapseton ole, mutta kuitenkin. Minä olen myös huomenna menossa verikokeeseen, josta testataan kilpirauhasen toiminta.
Daim: kovasti peukkuja sinulle, toivottavasti tunteesi on oikeassa.
Mulla on ihan päinvastainen tunne. Ovista en löytänyt tikuilla, voi olla että oli tosi myöhään, jolloin kierrosta on tulossa taas pitkä. Mutta vielä ei ole tullut tiputusta. Nämä normaalikierron ylittävät päivät ovat kyllä tuskaisia.
T. Pötkö kp 30/28
menkat n. viikon myöhässä ja testit negaa... olo kyllä on kuin raskaana, ja ukkokin väittää että olen just yhtä kiukkunen, kun aina ollessani raskautettu. Tosin pikapikaa ostin vain selaisen omituisen marketti r testin.. joten en tiedä kuinka luotettavia ovat?? onko jollain kokemusta? Pikkasen ärsyttää tämä ollakko vaiko eikö olla fiilis. Varsinkin, kun mä joudun aika säännöllisesti syömään antihistamiinia niin pitäis tietää.. plaah.. Mutta kaiketi se tästä muuttuu puoleen sun toiseen. Tsemppiä kaikille piinailioille.. ja toivottavasti saamme lissä +++
ps. pystyyköhän tässä moodissa käyttää fonteissa värejä?
Pötkö05: ei ollut viiko sitten mitään häikkää enää kilpirauhas arvoissa, mutta menen vielä heinäkuun alussa verikokeeseen, siis kontrolliin.
Oikeastaan hian hyä kun en tullut vielä raskaaksi, kun mulla on nyt vahva antibioottikuuri ja muutenkin kun oon kipeä (poskiontelon tulehdus). Mulla on 1000mg antibioottia... Siis sen verran kerran päivässä. Vähän on polla jumissa... :D Nytkin huippaa.
Mutta sellasta.
Tsemppiä kaikille!! =)
P.s. Luulen, että luteaalivaiheessa olis jotain häikkää. Kun tunsin kiinnittymiskivut, mutta sitten ehkä tapahtui jotain ettei kiinnittynytkään tms. Mutta mistäs sitä tietää. ??
täältä. Pahoittelut tätsyn yllättämille, varsinkin 2pojanäiti. Huoh. Aika kurjaa kun jo 11 yk:ta.
Ja onnea plussanneille! En nyt ehdi käydä katsomassa nimiä, mutta onnittelut siis kaikille tasapuolisesti!
Täällä kp 1. Tiesin sen jo pitkään, joten ei tullut yhtään yllätyksenä. Kierto meni niin kaavan mukaan kun vaan olla voi. Lähden maaliskuisiin toiveikkain mielin. Kiitos kanssakulkijoille!
Ainis 1/25-31 yk3
Joten maaliskuisiin käypi tieni.. Jotain omituista tosiaan tapahtunut kumminkin on koska menkat oli viikon myöhässä ja olo oli todella kuin raskautetulla.. mutta voihan se olla varhainen km?? ken tietää. tsemppiä kaikille ja paljon ++++
Eli eilen tuli täti kunnolla kylään ja yk 6 alkoi. Eipä tästä voi muuta kuin jatkaa eteenpäin =)
Annu:lle valoisampaa mieltä.
Kelasin viime viikon viesti-ketjua, mulla on nippaillut nyt viikon ajan alamahasta. Viime päivinä ollut ihan jatkuvaakin jomotusta, mutta täti ei kurvaa paikalle. Välillä tuntuu enemmän oikealla puolella tuossa keskellä.
Rintoja nipistelee ja palelee.
Vielä kun jaksais pari päivää, viime kuukausina menkat alkaneet kp 33 ja nyt kp 32.
Tulkaahan kertomaan kuulumisia!
Bamboe