Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

###Torstaita HEINÄSIRKAT###

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOi ei mikä päänsärky! Se alkoi viime yönä, aamusta oli hiukan niinkuin poissa ja iltapäivällä iski kunnolla. Yritin nukkua ja otin panadolia, mutta ei! Ei mene ohi ollenkaan. Nytkin tulin pikapikaa täällä pyörähtämään, kun laitoin noita sähköposteja vähän sinne sun tänne. Ne oli nyt niin tärkeät, että oli pakko hoitaa tänään, kun huomenna olisi ollut jo myöhäistä :(

Huomenna olisi sitten taas 1 koe, mutta sen kyllä täytyy nyt mennä ihan omalla painollaan, kun en mä pysty lukemaan nyt yhtään kirjaa :/ Saapi nähdä miten käy :( Onneksi olen aiemmin ainakin yrittänyt lukea jo, mutta valitettavasti tämä viimeinen ilta jää nyt väliin.

Tein eilen pahan tempun, koska halusin saada sen ummetuksen loppumaan ja mahan tyhjäksi. Se turvotus ja kipu oli todella inhottavat. Poltin yhden tupakan ja johan meni maha sekaisin ja sain kuin sainkin sen sitten tyhjäksi. Kyllä oli hyvä olo aamulla, mutta paha mieli tuosta millä sain :( No, nyt toivottavasti loppuaika menee ilman tuollaisia ummetuksia! Jännä, kun esikoista odottaessa ei ollut ollenkaan.

Voi, mutta nyt taidan ihan oikeasti vetäytyä tuonne pimeään makkariin peiton alle huilimaan. Mun on pakko saada tämä hirveä päänsärky ohi! Otan vielä toisen panadolin jos se sitten sillä menis *toivotaan*!

Tsemppiä kaikille ultriin menijöille :)

~suviande ja öttiäinen 15+5~

Vierailija
22/22 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on alistuttava ja laitettava huomenna kouluun jotain muuta kuin tämä yksi huppari, jolla mahan saa peitettyä, mutta mitä oon käyttänyt jo viikon melkein. En vaan haluaisi vielä paljastaa tätä graduseminaarissa, kun en ole vielä tehnyt edes tutkimussuunnitelmaa. Yleisesti ottaen samaa opiskelevat yliopisto" kaverit" on ollu enemmän vauvavastaisia kuin -kuumeisia :( Onneks omat kaverit on innoissaan, niille voi jo esitellä mahaa tiukassa paidassa. Se huppari on siis jo likainen ja muut vaatteet taitaa asian paljastaa... Saa nähdä mitä kommentteja saan... Tai sit kukaan ei sano mitään.

Tänäänkin on tuntunut taas paljon potkuja! Ihanaa :)

Mutta joo, taidan lähteä nukkumaan! Öitä! Ai niin Ninni, sullako on la jo 28.6.? (viikoista päätellen, siis päivä ennen mua) Kiva että on muitakin loppukuun kesäkuisia heinisten listalla. Mä siis taatusti olen heinis, jos menee yhtä paljon yli kuin esikoisella (9 päivää...)

Liinaharja 16+0

Ps. Veriseulassa kävin siis maanantaina ja tänäänkään ei tullut soittoa, joten suurella todennäköisyydellä vauvalla on kaikki kunnossa :) Soitto olisi tullut viimeistään keskiviikkona, jos seula olisi hälyttänyt. Huh, ihanaa. Varasin jo rakenneultrankin, sain ekan vapaan ajan, ystävänpäiväksi, jolloin on jo 20+5. Tekevät 21 asti niitä. Varasin siis yksityiseltä. Eipä vois sen ihanampaa ystävänpäivälahjaa saada kuin pienen ystävän näkeminen. Kumpa aika menis vaan nopeammin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla