Lokamasut loppuviikkoon!
Aloitinpas jo uuden pino loppuviikoksi - eihän ketään haittaa?
Mä olen eilisestä illasta saakka ollut vähän flunssainen, paikkoja särkee ja kurkku on käheä. En ole tänään saanutkaan mitään aikaiseksi, olen levännyt aina kun tyttökin on levännyt;)
Mulla ei ole vieläkään tietoa tädistä, mutta ei sen puoleen, musta tuntuu että mulla ei ole minkäänlaista hormonitoimintaa tällä hetkellä, ei minkäänlaisia limoja, eikä muitakaan tuntoja. Tää on tosi kummallista! Kp ois jotain 29-30 en ole edes laskenut enää.
Mitäs muiden keskiviikkoon kuuluu?
Nazu
Kommentit (49)
Me ollaan yritetty jo kohta vuosi, eikä plussan plussaa olla saatu aikaiseksi, mutta sitkeitä kun ollaan niin periksi ei anneta. Olen nyt ottanut kaiken maailman poppaskonstit avuksi, greippimehun, vitamiinilisän ja punaviinin =). Katsotaan nyt sitten saisko tuon ukonkin vielä mukaan, ei taida poppaskonstit ilman sitä paljon tuottaa tulosta =). Ei vaan, innolla sekin on ollut mukana, nimiäkin jo miettii neloselle... Toivottavasti niitä nimiä joskus vielä tarvitaan, nyt on kp 15/29-32, eli pitäis alkaa olla mitä otollisin aika hommiin.
kaikille kannustaneille. Minä poistun nyt takavasemmalle ja nettipimentoon. Eli nokka kohti Hesaa ja risteilylle poikakullan kanssa! Palailen tiistai-iltana linjoille. Toivottavasti täti ei kurvaa...
Ois kp 10,eli pitäs alkaa harjottelemaan,olen pysynyt kumman rauhallisena,en tiijä olenko jo tavallaan luopunut toivosta...en kait :)
Nämä päivät,viikot on niin kamalan pitkiä odottaa....mutta päivä kerrallaan,mulla on ollut koko ajan valkkari vuotoa...en tiijä onko jotenkin kierto sekasi...
Uusi lokavauvelin odottelija ilmottautuu! Eli ollaan vuosi ja 3 kk yritetty ja nyt on tehty jo spermatestit ja aukiolotutkimukset. Kaikki on niiden osalta kunnossa. Ultrassa katsottiin, että ovis vois olla tossa ens viikon alussa, joten täällä on nyt sitten ollut kovinkin kiihkeä viikonloppu ja kiihkeys jatkukoon ens viikon puolellekin:) Meen sitten vielä verikokeeseen, että nähdään oliko mulla ovista ollenkaan. Aika pitkät kierrot mulla on välillä, et voi olla et ovista ei sit aina tuukaan.
parin viikon päästä sitten testailen, että onko napannut. Siihen saakka pitää keksiä muuta ajateltavaa ja kärvistellä. Jotenkin ajattelee, että miten se nyt sitten onnistuis, jos ei ennenkään oo onnistunut, kun kerran kaikki on kunnossa. No, joskushan sen on PAKKO onnistua!
Mut kyllä mä vankasti vaan haluan lokavauvan, joten liityn teidän muiden kanssa piinailujengiin!
Tsemppiä yrityksiin ja ei muuta kun kaikki plussasäteet sinne teille päin! Toivottavasti parin viikon päästä näillä sivuilla nähdään paljon plussanneita!!!:)
Vaalipäivän iltaa kaikille.
Nyt ois kp 5/28. Toiveet ei ole kovin korkealla, kun viime kierrosta olin ihan varman että on onnistanut.
Tervehdys myös kaikille uusille lokamasuille. En itsekkään ole vielä kunnostautunut kirjoittelemaan tänne, vaikka tuolla syyskeijussa kirjoittelinkin.
Mutta eikö tämä tästä.
uusi kuumeilija ilmoittautuu!!
Eli yritystä huhtikuusta 05. Välillä enemmän ja välillä vähemmän yritetty. km lokakuussa 05. Nyt menossa kp 17/28-34. Oviksen bongasin eilen! Ollaan melkeinpä joka päivä touhuiltu tällä viikolla!!! Noh, toivotaan että tuottaa tulosta! Ja esikoista yritetään! +++++ ONNEA KAIKILLE!
Kivaa kun on taas lisää porukkaa kuumeilemassa, tervetuloa vaan Laura ja Aliisa:)
Mä limailen:/ Sama homma kuin viime kierrossa, eli kp 11 (ja viime kuussa myös kp 12) jotain outoa limanmuodostusta ilmassa -tai siis tuolla alapäässä;) Ovis? Ei mitään muita oireita tai tuntemuksia, joten mene ja tiedä...
Positiivista tässä yrityskierrossa on se, että olen paljon rennommalla mielellä kuin edellisessä. En tiedä miksi. Ehkä syy on vähäisemmässä palstailussa. Tämä on kuitenkin paras (tai pahin) paikka saada kuume nousemaan huippulukemiin! Nyt yritän jatkaa samaan malliin, olla mahdollisuuksien mukaan tarkkailematta joka ikistä kropan inahdusta sun muuta ja pyrkiä nauttimaan vauvan yrityksestä. Sehän ON aika kivaa puuhaa kuitenkin=D Katellaan sitten taas mikä on mieli loppukierrosta...
Mukavaa illanjatkoa kohtalotoverit:)
-Lillis-
Mulla on ollut kahdessa viime kierrossa samanlailla, että limaa tulee siinä kp12-13.. Viimeksi oviksen tikutin kuitenkin vasta kp18 ja ovis oli kp19. Nyt on menossa kp18 ja toivon, että viiva vielä vähän vahvistuisi... Eli valkovuodon lisääntyminen alkaa jo ajoissa ja sen pitäisi olla varsinaisen oviksen aikaan semmoista limamaista.
Tärppejä kaikille!!
Toivoopi Axe-kuttu kp18/??
kiitos hyvästä linkistä! Voisin nämä pari kiertoa tässä ihan vain tutustua tuohon tarkkailuun ja merkitä havainnot ylös.
Mutta nyt pitää mennä tönimään tuota miestä. Mokoma kun vetää Zetoria olkkarin sohvalla...