Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokamasut loppuviikkoon!

11.01.2006 |

Aloitinpas jo uuden pino loppuviikoksi - eihän ketään haittaa?

Mä olen eilisestä illasta saakka ollut vähän flunssainen, paikkoja särkee ja kurkku on käheä. En ole tänään saanutkaan mitään aikaiseksi, olen levännyt aina kun tyttökin on levännyt;)

Mulla ei ole vieläkään tietoa tädistä, mutta ei sen puoleen, musta tuntuu että mulla ei ole minkäänlaista hormonitoimintaa tällä hetkellä, ei minkäänlaisia limoja, eikä muitakaan tuntoja. Tää on tosi kummallista! Kp ois jotain 29-30 en ole edes laskenut enää.

Mitäs muiden keskiviikkoon kuuluu?

Nazu

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vasta kp 4/35-37 tmv mutta tiedän jo, että lokavauvaa ei meillekään tule miehen työmatkan vuoksi. Eikä tule edes marrasvauvaa, vaan kierron mukaan seuraava mahdollinen la menee joulukuun puolelle. Että saman tien voisi odottaa sen sitä seuraavankin kierron, niin menisi tammikuulle se la. Että se siitä greippimehujen juonnista ja täällä palstailusta... ainakin vähäksi aikaa.

Vierailija
22/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en tiedä oikein tästä käytännöstä täällä, että aloittaako joku uuden keskustelun, mutta kirjottelen nyt tähän pinoon kun ei uuttakaan vielä näkyny? Ihan outoa, kp 15/21-24 (elin eilen keskiviikkoa ja muistin kp:n ihan väärin) ja aamulla ihan pikkusen verta! Mitä hi**oa SE nyt tarkottaa? Mulla on vissiin kierto nyt jotenki sekasin. Edelliset menkatki kesti vaan n.3 päivää...muutenkin kyllä lyhyitä ollu. Onkos kellään tälläsestä kokemusta? Pilsut lopetettu siis syyskuussa, sen jälkee eka kierto oli 29 päivää ja nyt sen 21-24 pisimmillään... Mutta mukavata perjantain alkua kaikille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu: voisiko tuo vuoto olla kiinnittymisvuotoa?

Itsekin söin viimeisen levyn marraskuun ihan alussa loppuun ja nyt on kahdet luomumenkat tulleet sen jälkeen. Jospa jäisikin siihen... Suhtaudun taas hiukan optimistisemmin tähän vauvaprojektiin :)! Eli lokavauva olisi tosiaankin tervetullut!

Täällä aletaankin sitten pikkuhiljaa ruveta touhuilemaan makuukammarissa. kp 6/30 ja näin alkuun ehkäpä jtp. Meillä sattuu olemaan juuri tuossa oletetun oviksen aikaan viikonlopun reissu ystäväperheen kanssa, joten täytynee laittaa simpat liikkeelle ennen lähtöä. Eihän se reissu kestä kuin pe-su.

Nyt ruuanlaittoon...

Vierailija
24/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sopisi kiertoon.

Sanonpa vielä ennen kuin painun töitä tekemään, että kysyin oraakkelilta pari kysymystä.

Sinä kysyit: Tulenko tästä kierrosta raskaaksi?

Oraakkeli vastasi: Todennäköisesti kyllä.

:) :)

Sinä kysyit: Saanko siis vauvan lokakuussa?

Oraakkeli vastasi: Sulla toi saaminen näyttää olevan mielessä aika tavalla.

Niinpä... Pitäisköhän jo ajatella välillä jotain muuta :/

Sinä kysyit [uudestaan] Saanko siis vauvan lokakuussa?

Oraakkeli vastasi: Ihme on jos näin ei käy!

Minä sanon että ihme on jos näin KÄY :/

Vierailija
25/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..takavasemmalle, sillä menkkoja ei kuulu ei näy, raskaana en ole ja sain ajan lääkärille vasta hamassa tulevaisuudessa. Että aikaisintaan ole tammimasuissa jos sitäkään.

Taas sain tietää yhdestä " vahinko" raskaudesta tuttavapiirissä ja kyllä ottaa pattiin kun niille jotka lasta toivovat, sitä ei kuulu ja ne jotka eivät edes ole ajatelleet koko asiaa, niin hupsista vaan ja raskaana ollaan ilman mitään ongelmia.

Onneksi lastenhuoneessa tuhisee ihana esikoistyttö, joka on niin suuri lahja ja ihme etten osaa muutakuin ihmetellä.

Vierailija
26/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anzq79:

siis ei pupuilua, kun mies ei ole kotona. Äsken huomasin että rinnat ovat arat, ja tikutin oviksen! eli ei tuu lokavauvaa. Ei mitään mahdollisuutta että tärppäisi. No taidan lopettaa nyt tän palstailun ja pitää taukoa vauvapuuhissa. Nimittäin ensikuussa reissuun ja palailen sitten asiaan uudelleen, kun yritys aloitetaan uudelleen. Käyn varmaan joskus vilkuilemassa teidän plussa uutiset :)

Onko mies ollut jo pitkään reissussa? Ettei varmasti siittiöitä ole säilynyt..? Mulla keskenmenneessä raskaudessa seksiä (edes lähellä ovista) kp11 ja kp17 ja ovis oli kp15... Ainakin 4 vrk ne mulla eli:)

Vierailija
27/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä väsynyt Effica yövuoron jälkeen. Ensi yö vielä pitäisi töissä jaksaa ja sitten sunnuntaina risteilylle rentoutumaan. Oireita on... rinnat kipeät, mahaa ja selkää juilii ja olen tosi väsynyt. Ja limaa rittää.

Axeleralle ja Anzqulle voimahalit!

kp 17/22

Vierailija
28/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun ne olikin Eppa ja Anzqu, jotka halia tarvii!

Vierailija
29/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaiseksi on tämä meidän pino käynyt... No, toisaalta onhan se ehkä selvääkin, kun ei taida vielä kellään olla konkreettisesti lokavauvaa aluillaan?! Kukas onkaan ensimmäinen testaaja? Itselläni vielä ainakin kolme viikkoa ennen tuota ajankohtaa...

Kukas meidän listaa muuten päivittää?

Toivottelen sitten vaan hyvät viikonloput lokamasuille :)!

-himppu-

Vierailija
30/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli iltoja vaan masut :)

[B]Axelara:[/B] ei pikään reissussa ole ollut, mutta pupuilut on jäänyt mun hirveiden työvuorojenkin takia vähiin. Ei ole enään jaksanut pupuilla, kun työ vie mehut. No omapahan on viakani, kun en aloittanut ajoissa. Oletin, että ovis tulisi myöhemmin tai oli sillon menkkojen aikaan, niin ei tullut pupuiltua. Tästä kierrosta ilmeisesti tulee lyhkäisempi, kun edellisestä.

no tämä oli tällainen pikainen pinoutuminen ja nyt nukkumaan, kun aamulla taas työt kutsuu. Inhoon näitä ilta-aamu-ilta-aamu vuoroja :/

-anzq-

Vierailija
31/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kp 3/30 Elikkäs tänne syyskuisista siirryin. Meillä myös toisen yritys on tjot.mallillaan. Sain nimittäin työtarjouksen josta ei voi kieltäytyä :-) Meinasin sit kun on uuden t-paikan kanssa hommat selvät voisi alkaa pikkukakkosta yrittämällä yrittämään. Eli oliko epalla asiat niin ,et seuraavan muksun mahd. la olisi tammikuussa 2007? Meillä myös niin.

Sen tietää kun lopettaa vauvan teon se tulee itsestään ;)

Tulipa sekaisen kuullosta tekstiä. Poistun takavasemmalle.

Pikkuesteri

Vierailija
32/49 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tuonne teidän esittelypinoon jo laitoin tietojani. Olen pitänyt tietoisesti taukoa näistä kuukausipinoista, sillä kiertoni oli niin pitkä, että jäin aina auttamattomasti viimeiseksi kun täti ei yllättänyt lainkaan (kierrot 55pv). Sellainen on todella masentavaa. Yrityksen olemme aloittaneet heinäkuussa -05.

No nyt näkyy kuitenkin valoa tunnelissa ja edellinen kiertoni olikin jo pituudeltaan 28pv, tosin terolutia piti syödä, mutta kuitenkin. Minulla on todettu vastikään PCO-tyyppiset munassarjat, joten syy pitkiin kiertoihin ja ovuloimattomuuteen on löytynyt ja olen siihen nyt lääkityksen saanut.

Odotan tältä meneillään olevalta kierrolta paljon. Nyt siis kp3 ja maanantaina otan sitten Clomifenin käyttöön, jotta minullekin saataisiin se ovulaatio vihdosta viimein aikaiseksi. Jos nyt sitten tärppää, laskettu aika olisi 19.10.2006. Ajattelin aluksi tikuttaa ovista, mutta päädyin kuitenkin jtp-meininkiin. Onneksi mies on täysillä mukana tässä projektissa.

Meillä on sentään jo kaksi lasta ennestään (tyttö 1/98 ja poika 4/99), joten ihan ensimmäistämme emme ole yrittämässä.

Nyt pitää lopettaa. Täksi viikonlopuksi osui töissä iltavuorot ja pitää yrittää nauttia näistä jäljellä olevista vähäisistä vapaahetkistä.

Vierailija
33/49 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille lokamasuille!

Tässä vähän taustaa omasta tilanteesta...Elikkäs esikoinen täyttää kaks maaliskuussa ja pikkukakkosesta ollaan haaveiltu viime syksystä asti. Marraskuussa plussasinkin, mutta joulua ennen tuli keskenmeno vko 9+3. Nyt on sitten ekat menkat km:n jälkeen, joten päästään taas yrittämään, toivottavasti paremmalla onnella. Elikkäs kp1/24, jos nyt tuo kierto pitää vielä paikkaansa. Ajattelin jo tikutella ovista heti tästä kierrosta alkaen, viimeksikin tärppäs kun saatiin ovis bongattua (= Testit odottaa jo kaapissa. No, mikäli vanhat merkit paikkansa pitää, niin raskaudun suht helposti. Esikoinen sai heti alkunsa ja toinen raskaus kolmannesta kierrosta. Eipä tässä tämän kummempaa tänään.

Wempula

Vierailija
34/49 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Voi kun se oliskin sitä! :) En ollu siitä kuullukkaan... No, n. reilun viikon päästä sitä mahdollisesti pääsee testaileen...? Jos siis on sitä mitä käsitin sen tarkottavan, siis kiinnitysvuoto.. ;) Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! :)

Vierailija
35/49 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo [b]pupulle[/b] ehdottamassa, että jos on vaikka ovisvuotoa, mutta sulla taitaakin olla niin lyhyt kierto, että tuskin se sitä on. Pidän peukkuja, että tosiaankin olisi ollut kiinnittymisvuotoa ja sinusta tulisi ihan oikeasti lokamasu! Niin kuin tietenkin meistä kaikista muistakin!!!

Täällä mennään kp 10/28 eli alkaa jo näyttää hyvältä. Alkukierrosta meinaa aina vähän masentaa, kun tuntuu että ovikseenkin on ikuisuus, mutta kyllä tää tästä taas:) Mitään merkkejä oviksesta ei ole ilmaantunut, oletan sen tapahtuvan tossa ensi viikon puolivälissä. Täytyy vaan harrastaa hillittömästi, että osuisi sopivaan saumaan;) En nyt kuitenkaan tilannut ovistikkuja, ajattelin että mennään nyt ainakin vielä tää toinen kierto ilman ja mietitään sitten uudemman kerran. Pelkään, että saan turhaa stressiä jos alan tikuttamaan ja mahdollisen ei-raskautumisen tapauksessa pettymyt olisi sitten suurempi. Kyllä se sieltä ennen pitkää tulee, olen ihan varma. Siis se raskaus ja 9kk:n päästä vauva:)))

Mmm, sohva kutsuu...

-Lillis-

Vierailija
36/49 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin taas roikkumaan nettiin ja lueskelin äsken metku.netin sivuilta ovulaation tunnistamisesta mm. seuraavaa:

Halutessasi tulla raskaaksi on sen vuoksi tärkeää, että sinulla on yhdyntöjä näiden kaikkein otollisimpien 2-3 päivän aikana, jotka ajoittuvat lähimmäksi ovulaation ajankohtaa. Normaalisti ovulaatio tapahtuu 14 vrk ennen kuukautisten alkua.

Jota seuraa kysymykseni liittyen kierron pituuteen: parina viime kertana kuukautisten alkaessa mulla on tullut todella niukkaa vuotoa jo parina päivänä ennen kuin vuoto on tosissaan alkanut, kp:nä 27 ja 28 (/28 siis). Voikohan olla, että [b]ovuloinkin jo paria päivää aikaisemmin kuin luulemani kp 14[/b] koska pieni vuoto alkaa jo ennen varsinaisia menkkoja? Pitäiskö mun alkaa laskea kiertoni uudelleen, onko se nykyään lyhyempi kuin 28 päivää? Miten te muut laskette, onko kp1 se kun hanat todella aukeaa vai mahdollisesti jo pienen pienen veriläikän tai -viirun ilmaannuttua?

Ja tästä ei päästä mihinkään muuhun kuin jahkailuun (jossa olen ehkä jopa maailmanmestari); ehkä mun kaikesta huolimatta kannattaisi kokeilla tikuttamista, niin voisin lopettaa teidän vaivaamisen tällä asialla. Tuskin [u]te[/u] kuitenkaan pystytte kertomaan varmasti koska ovuloin, vaikka niin mahdottoman viisaita olettekin;)

Anteeksi nyt vaan että veivaan samoja asioita päivästä toiseen...

-Nolo-Lillis-

Vierailija
37/49 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä aherrettu kaksi yötä ja nyt kolme vapaata. Huomenna suuntaan siis esikoisen kanssa sinne risteilylle. Mulla on ensi viikolla jo vuorossa jännät päivät, kun kierto ollut 2 viime kertaa niinkin lyhyt kuin 22 päivää ja nyt on menossa jo kp 18! Tuo testi tuolla kaapissa kummittelee, mutta jos nyt käy niin hyvä säkä, ettei täti tule heti keskiviikkona kylään, niin ainakin yritän odotella testausta sunnuntaihin asti = ). Tuntemuksia on yhä. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Effica ja kp 18/22

Vierailija
38/49 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kuulin että ovis on _yleensä_ 14 vrk ennen tätiä, mutta se voi vaihdella 12-16 vrk. Esim. mulla oli viimeksi hiukka vajaa 16 vrk (15,5 tai jotain). Tikuttelemalla tietty saisi sen selville, jos vielä tikuttelisi jonkin aikaa sen " ehkä melkein" -ovisplussan jälkeen. Ja limaa seuraamalla kai voi myös tietää oviksen (en tiedä miten), samoin kohdunkaulaa tunnustelemalla ja aamulämpöjä mittaamalla. Neuvoja näihin ottaisin itsekin mielelläni vastaan :)

Vierailija
39/49 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Eppa[/b], täällä ainakin jotain infoa ovislimoista: http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm

Limoja (siis yäk!) mä osaan vähän seuraillakin, en tosin tiedä kuinka oikeita tulkintani ovat...Muita konsteja en oikein hallitse, lämpöjä en jaksa mittailla ja kohdunmikäsenytolikaan tilaa en osaa arvioida, tunnustella tai mitä ikinä sille pitääkin tehdä. Jotain ovisoireita luulen havaitsevani, toisaalta ainakin viime kierrossa (jossa tarkkailin kroppaani jatkuvasti, tarkemmin kuin ikinä aikaisemmin) erinäisiä ovis/raskaus/ym. -oireita oli mielestäni koko ajan...Ota nyt sitten niistä selvää. Sitä paitsi yli kolmekymppinen, jota ei aamulla herätessä satu johonkin paikkaan, on kuollut;)

Hui, onpas [b]effica[/b] jo pitkällä kierrossaan. Peukut on täällä jo pystyssä sua varten+++++++++++++++++++++++++++++++

NYT mä lopetan.

Vierailija
40/49 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaamee väsy, mutta ilmottaudun pikasesti. Ovisajat alkaa lähestyy (laskuri sanoi, että hedelmällisyys nousee 15.päoivä--->huomenna ja laskee 20.päivä) Eli tulossa toivottavasti on. Mitään sen suurempia ovisoireita en oo kyllä vielä ainakaan bongannut... =(

Kuume on taas hirmuinen, ja epätoivo alkaa pilkistellä myöskin. Jos me ei kahdesta edellisestä kierrosta saatu tärppiä niin miks se sitten nytkään tulis? *masennus uhkaa*

Efficalle tädinkarkotussäteitä rutkasti!! ~~~~

~Ja nyt tämä täti painuu pehkuihin ennenku simahtaa tähän.