Lue keskustelun säännöt.
No niin...kävin neuvolassa...
11.01.2006 |
eikä vieläkään kuulunut ääniä :(
Mutta th sanoi että voi olla että hedelmöitysajankohta oli myöhempänä, ja sen takia testikin näytti vasta kuukauden päästä menkkojen poisjäännin jälkeen positiivista...
tiedä sitten.
Nyt odottelen np ultraa, siellä sit selviää millä viikolla yleensäkin olen...
Kommentit (5)
Taitaa olla raskaus vasta ihan alussa, koska tänään oli ekaa kertaa paha olo :(
Eikä kaupassa oikein tienny mitä ruokaa pystyis tänään syömään :(
-ap-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Just sen takia, että äidit turhaan huolestuvat kun ei niitä kuulu.
Ihan normaalia se kuulemma on ettei vielä kuulu
-ap-
terkka sai sydänäänet kuulumaan vasta joskus viikolla 14
Onko ylipainoa? Taaksepäin kallistunut kohtu? Nuo esimerkiksi voi vaikuttaa asiaan, ettei ääniä kuulu aikaisin.