Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti on vähän väsynyt.

Vierailija
11.01.2006 |

Mä en jaksa tätä yöelämää enää. Vauva 8kk valvottaa joka s*******n yö, nukkuu maksimissaan kaksi-kolme tuntia putkeen ja herää huutamaan. Välillä yrittää seurustella, en tietenkään lähde lirkutuksiin mukaan mutta yleensä vaan karjuu väsyneenä.

Ei pitäisi olla mitään syytä, ei ole nälkä, ei kakka, edes äidin vieressä nukkuminen ei auta vaan saattaa jopa pahentaa tilannetta koska puhun unissani(!).

Sanokaa mitä mä teen väärin! Nukkuuko se liikaa päikkäreitä? (2 X 1-2h per pvä) Öisin en anna enää maitoa koska ei syönyt päivisin juuri mitään kiinteitä. Olen yrittänyt pitää lempeää unikoulua mutta huutaa ku teurasporsas jos en ota syliin ja heijaa. Lapsi on nukkunut aina huonosti, joten luulen että tämä on vaan tottumuskysymys mutta miten tän tavan saisi murrettua? Unilääkkeitä? Sairaalaan huudatus unikouluun? Äidille kuulosuojaimet? Mä tuun kohta hulluksi ja teen jotain itselleni. Viime yönä piti mennä parvekkeelle jäähylle.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinne pääsee KAIKKI HUSSIN alueen lapset. Aivan ihan osasto ja hoito !!

Ap mä olin aivan samassa jamassa, ja kun soitin, että kohta en enää jaksa heti seuraavana perjaintaina päästiin sinne. Meillä kyllä löytykin sitten silloisella 11 kk ikäisellä lapsella syy jatkuvaan itkuun ja yö syömiseen ja lapsen jalkohoito ohjattiin omalle alueellemme. Mutta siellä lapsi tutkittiin kunnolla ja saatiin apua ensi hätään.



Ja mikä parasta itse sain ne kolme yötä nukkua ja päivällä syödä kunnolla !

Tammisaaren synnäriä on kehuttu kovin, siitä en mitään tiedä, mutta ainakin tammisaaren lastenosasto oli aivan ihana. Hoisivat kokonaisvaltaisesti meitä molempia.



Vierailija
42/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenklinikalle voi kuulemma mennä ympäri vuorokauden jos tuntuu ettei enää jaksa yhtään. Sain yhdeksi yöksi hoitajan lapselle ja jos sitten nukkuneena jaksaisi taas pitää unikoulua. Tuntuu että jaksaa taas vähän paremmin ku saa ees jonkinmoista apua ja nukkua yhden yön! Ja koliikkikaksosia heijaavalle trolli-super-äidille tiedoksi että ei voisi vähempää kiinnostaa..

Kiitos kaikille ihanille ihmisille asiallisista neuvoista ja sympatiasta! Joku sanoikin että ihmiset hakevat yleensä liian myöhään apua, kait munkin ois pitänyt hakea apua jo kuukausi sitten. Hyviä ohjeita sain tuohon unikouluun, ap lähtee nyt hankkimaan kuulosuojaimia! Voimia kaikille väsyneille äideille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvis sekin AP on pilalle hemmoteltu kakara. Toivottasti ryvät paskassas! Ja vauvasi otetaan pois tollaiselta arvottomalta sialta!

Vierailija
44/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap hyökkäät hänen kimppuun?

Vierailija
45/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän sinulle paljon voimia ja älä välitä noista ikävistä kommenteista...

Vierailija
46/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletpa sinä lapsellinen jos et voi käyttäytyä kuin aikuiset ni pidä suusi kiinni!!taidat ite olla se pilalle lellitty kakara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:han se oli joka alkoi haukkumaan tossa vika viestissään. Huomaa viimeistään että on psyyke vähän huonolla tolalla. Toivottavasti pääsee suljetulle!

Vierailija
48/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym. herjauksia..

En ymmärrä, miksi pitää ruveta vielä nujertamaan ja syyttelemään valmiiksi väsynytta ja pahalla mielellä olevaa ihmistä...

Tuskin kukaan siitä saa mitään tyydytystä tai paremmuuden tunnetta...



Ap taisi vaan puolustaa itseään... Kyllä minäkin käsitin tuon kaksosten äidin tekstin, että se oli tyyliä " Sulla ei ole mitään oikeutta valittaa, noin hyvässä tilanteessa, kun mulla menee vielä huonommin."



Eiköhän nyt ole tärkeintä, että ap sai apua ;)

Riidellään jossakin toisessa ketjussa taas ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukivat, katselivat ikkunasta jne. nukkumisesta ei tullut mitään. kun maitoriippuvuus oli katkaistu alkoi yöt luistamaan ja äitikin sai tulla viereen.



mietin vaan, mitenkähän kauan olisi mennyt jos minä olisin joutunut lasta huudattamaan?

Vierailija
50/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvatkin löytyy galleriasta nimella Katjuzza : )

Nyt siis tiedätte kuka olen.Kirjoitin Ap:lle viestin että Savonlinnassa unikoulua pitää keskussairaala ja meidän nuorin poika on siellä ollut opettelemassa nukkumisen saloja.

Itse olen törmännyt usein tähän että kaverit joilla on 1-3 lasta, eivät näe oikeutta tuoda julki väsymystään, varsinkaan minun kuullen koska he ajattelevat kuinka rankkaa minulla on ollut alati sairastelevien kaksosten kanssa ja mies on ollut paljon reissutyössä.



Väärin, väärin, väärin! Minusta jokaisella äidillä on oikeus väsyä ja sanoa se ääneen.Eräs ystäväni pyysi jopa anteeksi kun valitti minulle väsymystään, anteeksi siksi että minulla on kuulema enemmän oikeus valittaa.



Se vaan ei mene noin.



Sen verran vielä tarkennan, yritimme itse pitää unikoulua mutta tuloksetta.En saanut nukuttua päivisin kun oli 2 vanhempaa lasta, toinen koulussa ja toinen esikoulussa.



Kaksoset unikoulutettiin kun he joivat velliä öisin jopa 3 mukillista ihan vaan tapansa vuoksi.



Hyvää päivänjatkoa kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää lynkata toisia ja vertailla....kenellä ihanin mies,kenellä osaavimmat lapset, kallein ja hienoin talo, kenellä rankin pikkulapsiaika ja valvottavimmat lapset!!!!!määää enn jaksaaaa tollasta!MITÄ HYÖTYÄ JA KETÄ SE TYYDYTTÄÄ TOI VERTAILY esim.ARJEN RANKKUUDESTA???

ihmiset on erilaisia.se mikä toiselle on rankkaa ei välttämättä ole toiselle niin kauhean rankkaa.marttyriks sitä on kiva heittäytyä sitten kun on issesseen hoitanu ne huutavat kääröt.

jokaisen kuuluisi saada EHDOTTOMASTI apua kun tuntuu ttä voimavarat on vähissä.on todella surullista jos ei sitä saa se joka on pyytänyt.ja jos joku ei ole pyytänyt tai ei ole pyytämisestä huolimatta saanut ei ole silti sen oikeutetumpi vähättelemään toisen hätää.

Vierailija
52/52 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vaan sitä että ollaan kateellisia?? En tiedä. Haluan toivottaa ap:lle voimia!! Kiva että olit saanut apua tilanteessasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä