G: JOKA VIIKKO ravintolassa käyvä äiti/isä. Onko ok?
Laitanpa ihan gallupin pystyyn. Ja siis nimen omaan joka viikko on kyseessä. Toisaalta kovin kattava ei taida otos olla, vaan vinoumaa tulee palstan nuoren ja teinimäisen meiningin takia. Taitaa olla paljon baarikärpäsiä ja muutenkin aika vastuuttomia tällä palstalla kun olen jo pidemmän aikaan seurannut tasoa... Uskallan väitää, että vanhempi 30+ porukka ja keskiluokkaiset ihmiset paheksuvat kyllä viikottain ravintoloissa kävijöitä joilla pieni lapsi..
Itse 32v. keskituloinen ja 2 lapsen äiti, mielestäni ei ole ok käydä joka viikko ravintoloissa bailamaassa.
Kommentit (25)
mutta jos tanssin tuon saman ajan tai vaikka pelaan biljardia olen huono ihminen ja äiti?
jälkeen(6kk)ja ei mulla ainakaan oo huono omatunto asiasta.JOKAINEN TAVALLAAN!!ja meillä on toiminut näin.en hyväksyis jos mieheni tai minä juostas joka vee loppu vuorotellen baareissa.T.äiti 22,poika 6kk ja isä 23
eivät olisi vielä olleet valmiita perheeseen eikä parisuhteeseen.
Nimittäin se on nimenomaan sinun mielipiteesi ja näkemyksesi. Minä käyn melkeinpä viikottain ja juon kännit. Mieheni harrastaa tietokonepelaamista ja nauttii kun saa yhden illan viikossa omistautua sille harrastukselle eikä tarvitse ottaa minun toiveita huomioon. Minun krapulaani ei kuulu oksentaminen. Nukun aamupäivään ja sen jälkeen päivä jatkuu normaalisti. Kukaan ei ole paheksunut saatika pitänyt huonona äitinä. Päinvastoin useampikin ihminen on ihastellut suhdettamme lapseni kanssa.
En hyväksy baarissa ravaamista ja katson kieroon ihmisiä, jotka niin tekevät (Ja tiedän kaikkien tuttavienikin katsovan).
T: 23v äiti