Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAIN VALITUKSET ja oon pikkasen ihmeissäni?!

Vierailija
11.01.2006 |

Eli, tilasin erään lastenvaunu/tarvike liikkeen nettikaupasta rattaat. Ennen kuin rattaat ehtivät tulla minulle kotiin niin näin sellaiset samanlaiset kauppakeskuksessa. Kysyin tältä rattaita työnnelleeltä rattaiden merkin nimin yms. tostesin mielessäni heti, että ne on hirmu isot ja eri sävyiset kuin netissä olleessa kuvassa. Netissä ei ollut esim. mittoja kasattuna.



Tilasin kyseiset rattaat vähän harkitsemattomasti, koska olivat tosi hyvässä alessa, alkuperäisestä hinnasta pois 350e. Ajattelin että menevät kuin kuumille kiville.



Yritin heti soittaa kyseiseen liikkeeseen, etteivät he lähettäisikään minulle rattaita. Vastaaja kertoi, että he eivät pysty vastaamaan " kiireen takia" puhelimeen. No laitoin siteen sähköpostia. Tänään mies soitti postin kuljetuspalvelusta, että olisi tuomassa rattaita meille kotiin. Sanoin että sen paketin voi pistää asiakaspalautuksena takaisin.



Soitin taas liikkeeseen, tällä kertaa vastattiin. Kerroin tilanteen. Johan alkoi tekstiä tulemaan... Mikä vika rattaissa on? Miksi sitten tilaat jos et haluakaan? Maksetaan rahteja ja muita ei se ole mitään bisnestä. Jos palautat et saa enään tilata meiltä mitään. yms yms.



Toimitusehdoissa sanotaan näin:



" PALAUTUSOIKEUS



Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n

vaihto- ja palautusoikeus.



Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön ja myyntipakkauksen ehjä."



Pakettia ei siis ole edes avattu.



SAINKO VALITUKSET AIHEESTA?!





Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... ei ikinä tiedä varmaksi mitä saa .....

Vierailija
2/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole rattaita käyttänyt, sinun ei tarvitse edes perustella palautusta. Ja yrittäjä itse on varmaankin tietoinen yritystä perustaessaan noista rahtikuluista ym ym.

Älä pahoita mieltäsi. Annapa vähän palautetta sinne yrityksen suuntaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimyynnissä on aina vaihto-/palautusoikeus, juuri sen takia kun tuotetta ei ole etukäteen nähnyt.

Todella törkeetä käytöstä liikkeeltä! Oisit sanonu ettet tälläsen kohtelun jälkeen haluakaan tilata heiltä mitään.



Vierailija
4/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Eikä se kaveri pysty sulle mitään " ostokieltoa" järkkäämään. Puhuu vaan. Ja ehkä et edes halua sieltä enää mitään tilata. Eli ei mitään vahinkoa.

Vierailija
5/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puhelimessa niin häkeltynyt, etten saanut oikeen sanottua mitään järkevää enään sen tylytyksen jälkeen.



ap

Vierailija
6/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiakkaalla on palautusoikeus joten et toiminut väärin.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin saanut vastaavanlaista palautetta kun kuten sinäkin palautin avaamattoman paketin koska yllättäen ei tilaamalleni tuotteelle ollutkaan tarvetta. Ikävää.

Vierailija
8/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä taitaa olla tarjoushintana 199€ ja muuten hintaa 351€ enemmän. Jostain nettikeskustelusta olin lukevinani, että olisi ns.vanha tai poistuva malli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nettisivujen mukaan alkuperäinen hinta ollut 550e. Siksi niin halvat kun vauvoille tarkoitettua koppaa ei näihin kyseisiin rattaisiin enään valmisteta.

Vierailija
10/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä toimit hyvin, koska otit heti yhteyttä kun tiesit, ettei kyseessä ole sopivat vaunut. Mistä sitä voi tietää minkäkokoiset vaunut ovat, jos niistä ei ole mainintaa?? Onpa kans pönttöjä asiakaspalvelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs lupaavat palautusoikeuden jos se kerran on niin vastenmielistä???

Vierailija
12/13 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

16: se on lain saneleman juttu, ei liikkeen itsensä päätettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeessä asioinut. Voin kyllä hyvin kuvitella tuon puhelinkeskustelun jos se vanha myyjä on puhelimeen vastannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi