Suositelkaa laadukasta kosteusvoidetta kuivalle iholle!
Kommentit (7)
Toinen hyvä - ei kyllä saa laivalta - sarja on No7. Sitä myy Sokos. Sekin on sellainen, ettei herkästi allergisoi, kaikille se ei kyllä käy. Mutta ainakin No7 ei ole testattu eläimillä ja on suht edullista!
Muistaako joku testaako Clinique eläimillä?
Se lakkaa sisältävä C-vitamiinivoide. En nyt muista just tarkalleen sitä nimeä. Maksaa siinä parinkympin hujakoilla.
Päätin satsata nyt kunnon tuotteisiin ja hylkään markettien tuotteet.
Suositelkaa lisää!
Nivean creme, siis se paksu peltirasiassa oleva rasva.
Ja sitten oikein kuiviin käsivarsiin käytän apteekista saatavaa antiseptistä Helosania (tarkoitettu muuten alunperin lehmille utareisiin ja hevosille haavumiin ja paarmanpuremiin). Osta sininen tuubi, vihreä on tarkoitettu jaloille. Voi muuten käyttää myös kasvoihin.
Cliniguen rasvat ovat olleet liian kevyitä mulle vaikka olen kosteuttavia kokeillut. Oikeestaan parhaimmiksi olen havainnut Nanoelin rasvat. Niitä oikeastaan olen nyt käyttänyt mutta aiemmin käytin myös Lancomen mutta sekään ei ollut niin hyvä pitämään ihoa kunnossa.
apteekissa myytävään uuteen Aco-sarjaan. Voiteet parinkympin hujaloilla, löytyy sarja hajusteettomana, ja myös tuoksullisina yms. Koitapa ihmeessä, minusta paljon parempia kuin Lumene.
Toinen hyvä - ei kyllä saa laivalta - sarja on No7. Sitä myy Sokos. Sekin on sellainen, ettei herkästi allergisoi, kaikille se ei kyllä käy. Mutta ainakin No7 ei ole testattu eläimillä ja on suht edullista!
Muistaako joku testaako Clinique eläimillä?