Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joudun gastroskopiaan. Oletko ollut, osaatko kertoa kuinka ikavaa se on?
11.01.2006 |
Voinko ottaa rauhoittavaa laaketta ennen toimenpidetta?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja saattaa esiintyä lievää vatsakipua, koska joutuvat puhaltamaan ilmaa vatsaan ja ohutsuoleen.
Luulisin, ettei kannata mennä enää töihin sen jälkeen. Ainakin Meilahdessa heidän aikataulunsakin mättävät sen verran, ettei voi varmasti tietää, moneltako pääsee skopiaan.
Kunnon puolesta voi hyvinkin olla sellainen olo, että voi tehdä töitä.