***Kutut keskiviikon kekkereihin***
Kommentit (96)
Toivottavasti tulee hakemus perille, nimeen kai riitti etunimi?
Törkimys ehdotti nimeksi sammakko tai lehti :D
Pikaisesti noista kirjautumisjutuista!
Siis hotmailtili on kaikista helpoin tapa, mutta muutakin sp-osoitetta voi käyttää, mutta net.passport tunnarin tarvii joka tapauksessa.
https://accountservices.passport.net/ppn etworkhome.srf?id=2&vv=320&lc=1035
Jellona! Kannattaa koittaa kirjautua ulos ja sitten uudestaan sisään. Ja kun on kirjautunu ulos voi tehdä uuden nikin yms eri sp-osoitteella.
Joillakin on niin suuret suojausasetukset, että ne saattaa estää sisäänpääsyn. Mutta voihan laittaa tuon sivun sallittuihin, se saattaa auttaa.
Mutta nyt pitää ruveta singahtlemaan vauvauintiin! Neidille vielä onnea matkaan, mä hyväksyin sut salaseuraan! kiitos Marieela tittelistä! =D
Palaan illemmalla!
Kuvia en saanu lisättyä sinne tästä työkoneesta :O Kokeilen jospa kotoa onnistun.
mulle ehdotettiin nikiksi paistinkastiketta,hah hah haa... kertooks tää jotain mun sielunelämästä???
Ootan et kello tulis yheksän ni pääsisin taas purnaan kelaan. Tultiin eilisen illan ja yön laskentatulosten mukaan siihen johtopäätökseen,että nyt on tullut pilkkuvirhe tos metsätulois. Katotaan miten käy.
Kylläpä oli eilisellä pinolla taas mittaa...
Lähetin minäkin sinne trupla-postiin postia, mut ei vielä kukaan ollu vastannut. Miten mä sit toimin, kun saan salasanan sinne trupla-postiin? Mä kun en ikinä oo käyttäny tollasta sähköpostia ts. siis kuulunut mihinkään sähköpostilistalle.
PIIPAA/JOKU MUU: Mikä toi passport.net-tunnus on? Mihin sitä sit tarvitaan? *oon pihalla, kuin lumiukko*
Onko toi suljetun yhteisön käyttö sitten helppoa? Miten se toimii?
Jään ihmettelemään näitä tietotekniikan ihmeitä ja palailen myöhemmin asiaan...
Mukavaa keskiviikkoa, Kutut!
Kirjoittelenkin jo sinne uuteen osoitteeseemme enemmin mutta kuten sanottu, pidetään tätä yllä kunnes kaikki sisällä, Leanna myöskin!
Mulla on hirvee olo -> päässä humisee, tai oikeammin oikeassa korvassa, mitä lie tinnitystä, mutta hirveen olon tekee :((((((
Mutta meen jatkaa aamutouhuja jotta tytön saan 10:ks kouluun ja kaipa se pitäs tuonne koiranilmaan uskaltautua -> vesi sade ja +2 lämmintä *huokaa* Mihin se ihana alkuvuoden talvi kaikkoaa :O
Mutta nyt meen...
M+P 16+3
Sähköpostista infoon sen verran että se löytyy osoitteesta http://www.saunalahti.fi ja itse s.posti osoite on trupla@netti.fi.
Onkohan kaikki salasanaa pyytäneet jo saaneet sen?!
Mää en edelleenkään pääsee eteenpäin siitä linkistä - ei tuu kun tyhjä sivu. Meil taitaa olla noi suojaukset niin perseestä... :( (kun esim. tonne AV:lle ei pysty kirjottaa olleskaan ilman kirjautumista..)
Parturiin ois aikomus kohta lähtee - kunhan herättelen tytön jne.
Laitoin sulle salasanan. Laita sen siihen kohtaan,missä kysytään salasanaa ja kirjaudut sisälle,niin helppoa se on. Sit pääset sinne katsomaan niitä saapuneita viestejä. Lopuksi aina kirjaudut ulos.
Kelassa ovat aamukaffilla tai sanovat että palaveris :)) Ihme ku heti tiesi kuka soitti ja mistä asiasta => minäkö puheenaiheena siellä kaffipöydäs ;))
Mulla on pienoinen ongelma, kun mulla on ollut msn:llä käytössä sama nicci jo monta vuotta, enkä haluaisi sitä vaihtaa, niin miten mä sitten etenen, kun mä en halua, että mua tunnistetaan nimellä niissä toisissa sivustoissa.
Mä muuten menin ja ostin hääpuvun kesää varten eilen, saas nähdä, miten se mahtuu, kun sen aika on ;) Hieman jännittää, mut onneksi ei vielä ole tullut kuin 2kg lähtöpainoon.
Nansku ninnironi rv33
Nekku, sun täytyy varmaan suojauksia raottaa sen verran et annat luvan msn:ille?
Itsehän käytän Mozilla Firefoxia mutta tuossa Kuttu puolella joudun käyttää sitä viruksia täynnä olevaa Exploreria, että saan toimimaan sen hyvin hymiöineen kaikkinen mausteineen. Mies painottikin etten saa käyttää sitä selainta kuin vain Kuttujen salaiseen yhteisöön ettei tartte viruksia alkaa imuroimaan pois ;DD
Hönttä, hyväksyin sut jo jäseneksi sinne uudelle puollelle :)
Taas jatkamaan *riippuvainen selkeesti taas* ;)
Mullekin nikiksi tuli se mikä mulla oli jo ennestään, mutta siinä oli mun oikea nimi valmiina :/ JA itse en kuulu kun salaisiin (2) yhteisöön niin siksi siis jo valmiina oikea nimi...
En tiiä miten tuossa pitäs toimia sitte :O
Jos sen nikin vaihtaa Kuttujen puollela, niin vaihtuuko se sitte joka yhetisössä? Luultavasti, hajuakaan mulla ei kyllä ole ;D
Kokeilemalla se kai selviää?
M
Siis mitä sinne suljettuun yhteisöön pääsyyn tarvitaan?
Siis sähköposti (omalla nimellä) hotmailista/jippiistä/ (mikä muu käy?)
ja sit toi PIIPAAN mainitsema passport.net-tunnus
Oonko mä nyt ihan oikein ymmärtänyt??
Ja, kiitos, NEKKU, MARIEELA ja HÖNTTÄ: salasana tuli perille!
Sajuskalle siis tämä :)
Mulla on osoite jippiistä joku ihan pökelö ja sillä kirjauduin sisään. Nimimerkiksi sitte se oma nimi, se oikea siis ;)
eli koitanpa sitten tehdä soneran kautta itselleni uuden sähköpostin tulevalla nimellä, jos sitä kautta saisin sitten laitettua oikealla nimellä. Kun en viitsi tuohon vanhaan laittaa, kun se on enää 3viikkoa ja 2päivää mulla käytössä, siis sukunimi ;)
Kun en ole koskaan siitä tykännyt :/ Eli tuo mun nikki on muutettu siitä mun oikeasta lempinimestä jota käytän, eli Nanna. Ainut mistä näkee mun oikean nimen on tosiaan sähköpostista ja papereista ;)
Olipas tuo kuttu juttu vaikea :D Meni tovi ennen kuin löysin/hokasin koko homman. Anomus laitettu vetämään :)
Mittee ei oo tapahtunut, joten tässäpä tämä.
Millon siis siirrytään sinne ihan kokonaan?
Oon niin touhussa ton uuden systeemin kanssa etten meinannu tajuta tulla tänne ollenkaa.
Mua jotenkin huvittaa hulluna tää meitin homma: " hakemus lähetetty" " hakemus hyväksytty" . Sieluni silmin näen ku Marieela seisoo kuttulan ovella ja vetää mukaansa vain harvat ja valitut ja muut vauvislaiset kattoo ihmeissään vierestä. ;D
Nyt meen takas _sinne_. ;) Ja tuntuu ihan ku pyörisin siellä yksin, uudessa kämpässä mitä ei ole viel kokonaan sisustettu. ;D
Huom. olen tulossa hulluksi. =)
että saan paremmin teidät vakuutettua siitä, että en ole huijari :) Sen oman kuvan löytäminen onkin sitten huomattavasti kinkkisempi juttu...
Taisin tehdä kaksi tiliä ;))) Nyt oon sillä " väärällä" hakenut kuttuihin. Nooh, eipä se mittään. Mitäpä nuo haittaa. Samalla nikillä käytännössä porskutetaan, joten olkoot. Nyt meen polkeen itteni solakaksi :)
[b]Mariposa[/b]: Toi epätietoisuus on kyllä kamalinta:( Toivottavasti kuitenkin kaikki olis hyvin!
[b]Jellona[/b]: En oo ihan varma mut ehkä joku viis kertaa olis valmennusta. Kaks luentokertaa nlassa, 1 lastenhoitotunti ja sitte on mun mielestä 2 kertaa sairaalassa synnytysvalmennusta.
Nyt meen koittaa sinne yhteisöön pääsyä...