Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskiviiko pino lokalaisille olkaa hyvät!

11.01.2006 |

Juu tämähän alkaa muistuttaan tätä odotuksen pinoilua(heh)!

Meillä poitsulla saha kuume edelleen korkean ja hyvin korkean välillä:(

Ja tietysti valvottaa poikaa.Kamala katsoa kun toinen on niiiiiin kilttina ja koittaa olla skarppina ja pyytele anteeksi kaikenmaailman juttuja.(esimerkiksi:anteeksi äiti kun lusikka tippui,anteeksi äiti kun mulla tuli pissat housuun.)Ei ole kivaa se pienen sairastelu:(Nyt poika istuu mun sylissä ja on aivan hehkuvan kuuma.Ja muita oireita ei edelleenkaan ole.Ei nuha ei yskää.On vaan mystinen kuume.

Noh,ajattelin että teen sitten samalla pinon kun viellä täällä notkun:)

Niin pääsette sitten aamulla hyviin alkuun.

Mutta nyt meen poitsun lämpöä mittaamaan ja yritetään hivuttautua sängyn pulelle.Öitä siis!

Andromeeda ja ipanat.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levoton yö takana ja äiti on vääääsynyt!En tiiä mikä aiheutti sen että Julius heräili vähän väliä:(

No toivotaan että ns yö menis paremmin!

Yhdyn samaan kuin moni muu,on tää hyvä porukka!Saa valittaa tai olla iloinen,kukaan ei arvostele!Kiitos teille kivasta seurasta:)halipus!

Harrastuksista;me aloitetaan muskari 24.pvä, Julius täyttää sillon tasan 4 kk:)

No nyt jää juttu näin lyhyeks kun pieni mies alkaa sylissä hermostua!

Jospas taas myöhemmin tulen pyörähtämään!

Blacka ja Julius

Vierailija
42/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän mun vielä piti että me ei ton tytön kanssa vielä harrasteta mitään ja ehkä sit aletaan kun on vähän vanhempi.vauvauinti mua kiinnostais mut täälläkin se taitaa olla sunnuntaisin joskus aamu 8:lta joten ei kyl mitään toiveita et noustas siihen aikaan kun nukkumaankin mennään joskus puolenyön aikoihin vasta!

NELLIINA mäkin toisinaan kaipaan sitä raskaanaoloo,en tosin loppuraskautta kun oli niin tukala olo mut se keskiraskaus oli ihan mukavaa aikaa kun oli sellanen sopusuhtanen maha.....

Mut nyt imuri käteen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu on yhä edelleen kuumeessa" arrrggg" Kahta lääkettä vuorotelleen annetaan ,mut tuntuu että hyöty jää minimiin.Eli pitä kuumeen alempana noin 45 min.korkeintaan " plaah"

Loppuisi jo ,meinaan alkaa pojan silmäpussit laahaa maata jo ja äitin myös:(Tänään soitin terveyskeskukseen ja tietenkin pissassa ei ollut mitään ja hyvä niin.Sanoi sairanhoitaja että on ollut rotavirusta liikkeellä paljon täälläpäin....Onko teistä kellään kokemusta rotaviruksesta ?

Mies maalaasi jo seinille että ettei ole myyräkuume(hui)...kun meillä täällä näyttäisi myyriä liikuskelevaan ja metsäkin on ihan takapihaalla asti melekein.Tietääko joku myyräkuumeesta ...millaiset oireet ?

Kun pojulla ei ole muita oireita kun kuume ja kova sellainen ja lääkkeellä en saa alas.

Onneksi me muut ollaan säästytty siitä viellä ja toivottavasti se ei muille tulekaan.Marthalle en erityisesti sitä haluaa.

Harrastuksia ei meillä varsinaisesti ole ...ainakin viellä ,mutta eiköhän ehtii viellä:)Kun meilläkin vuorokausirytmi on mitä on joten nukutaan kun siihen on mahdollisuus,jokseenkin se on harvinaista herkkua että tule mahiksia päikkäreille kun on niitä isompiakin paimennettava.

Ja kaikille oikein paljon haleja kun olitte mun kanssa sama mieltä nimi asioissa ja olette niin kannustavia ja tukevia.

Joo tosiaan miehen sisko ilmoitti kutsuvaansa Marthaa heillä aina Mariksi,mutta (heh heh)taisi unohta tätinen ettei meiän muksut ole siellä kun kerran vuodessa hänen tyttäreen synttäreillä.Onneksi!

Beibi0905-Meillä myös kaksikielinen perhe...Suomi-Viro

Ja nimiä siksi kai suomalaisittain outoja...mutta ei kai sitä ole tarpeen mennä kritisoimaan julkisesti?:)(viittaan mieheni siskoon ja sen kaltaisiin ihmisiin).Isommat meillä syntyneet Esikko 7/12/95 tyttö,kakkonen 22/4/98 tyttö,kolmonen 30/03/02 poika ja nyt sitten 16/10/05 tyttö ja nimet meneväät näin Gether,Patricia Griffith,Rami Elias ja Martha Alide Marjatta.tunnistakoot ken haluaa;)

Meillä Marthaa tuskin ennen siirrettään omaan sänkyyn kun yö imetykset ei ole loppunut.eli perhepedissä täällä mennään ja on muitenki lastenkanssa samaa linjaa pidetty aikanaan ...poika tulee vielläkin ,mutta kaikkeen tottuu.Ne ovaat niin pienia niin lyhyeen ajan.

Lapsiluku on oletettavasti täynnä....kai:-/....mutta iän puolesta jaksaisi yhden viellä ...ehkä sitten joskus iltatähtenä:)

Haaveet on kyllä ollut neljästä mutta kuka ties mitä tulevaisuus tuo.

Ne neljä on kyllä ihanaat.

Noh ...nyt täytyy alkaa ruokaa lämmitteleen kun muuten neiti herää ja äidiltä jää lounas väliin:-O

Palataan paremmalla ajalla taas....ja ootte kyllä ihanaa porukkaa.

IIk....poitsun kuume laskenut:-)jeee ........ainakin tällähetkellä ..noh saapi välillä huilia .Herra on heti pirteämpi.

taisivat tulla teidän tsempitykset perille ....kiitos!!!!

Vierailija
44/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sitten millään saanut aadaa sisälle nukkumaan.Menin pienelle vaunuajelulle ja nyt se neiti nukkuu niin tyytyväisenä tuolla ulkona.

Muistaakseni tuota kyseistä ongelmaa on myös muilla.Tai siis eihän se mikään ongelma ole näillä keleillä.

Juu oli pakko tulla myös kehumaan meidän rinkiä.Täällä on kyllä ihan huoletta saanut kertoa hyvät että huonot uutiset=))

Ja uusille tervetuloa!Kiva saada uutta verta mukaan,jos näin voi sanoa.

Vielä noihin kadonneiden listalle lisäisin amdan.Menikö oikein?Hänellähän oli aika surullinen alku.Oisi kiva kuulla mitä heidän perheelle nykyään kuuluu.

Ajatus katkesi..No taidan mennä väsäämään kääretorttua,kun tulee sisko käymään ja ois kiva syödä jotain hyvää kahvin kera.

Kuulemisiin...!

Vierailija
45/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINILAISELLE elikkäs alle kymmenen vanhana aloitin ratsastuksen ja sitä kesti tonne noin 13 vanhaks ja sitten siirryin ravitallillle jota taas harrastin ihan tosissaan parikymppiseksi,se oli kyl kivaa.täällä kun tuntuu et ei ees pääse hoitaa hevosia vaikka ees harjaa ja sun muuta :(

vai olette muuttaneet pakkalaan,mulla asuu ystävä kanssa ihan parin minsan päässä jumbosta..

EMILY78 joo meidän esikoispoitsu on syntynyt kesäkuussa 2001,oli eilisen pinkassa pari muutakin joilla oli samana vuonna syntyneitä mut lahopää ei muista ja en jaksa nyt lukee sitä läpi.

muuta jutskaa,meil on vauvalla hassu juttu kun on kasvanu niin ei tartte kun nostaa syötön päälle istuvaan asentoon niin heti tulee röyhtäsy,helppoa ees se juttu!

tervetuloa uudet mukaan!

noniin jospa jatkais ruokapuuhia, ai niin semmosta viel et hitsi kun ei oo vaakaa ois kiva nähdä onko paino tippunu,ainakin vyö menee jo helposti yhtä enemmän kiinni..ja meil on tosi natsa ryhmä!

illanjatkoja!

Vierailija
46/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kysymys olis kaikille et paljonko pidätte vauvojanne päivisin lattialla? Meidän Lotta ei pahemmin viihdy siellä ja oon vaan miettiny et pidänkö liian vähän ku en tosiaan kauaa pidä mut joka päivä vähän kuitenkin. Ja joko teillä käännytään molemmin puolin? Meillä tyttö tykkää vaan maata selällään, ei vatsallaan ollenkaan ja eikä käänny mitenkään :(

Vierailija
47/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä on ollut sellainen että olen ehtinyt koneelle vain kahdesti ja nyt jo tuntuu pahasti tipahtaneen kärryiltä! Eli en muista mitään :) Odotusaikana joskus rustailin paperinkulmaan et kuka kysyi mitäkin mut nytkin vois olla aiheellista ottaa sama tapa uudestaan!!

Sen muistan et Vaimo75 kysyi 2-vuotiaan suhtautumisesta vauvaan. Meillä vauvan syntyessä poika oli 1v7kk2vkoa ja suhtautui alusta asti yllättävän kivasti! Innokasta halimista oli joskus pakko hillitä ja kaivaa vauva turhan tukalan peittelyn alta ;) Äitiä kohtaan alkoi raivoamis- ja uhmakausi (normaalia..), puntissa roikuttiin, mitään palveluita ei jaksanut odottaa, pukea ei antanut jne.. mutta nyt sekin on jo rauhoittunut kun täyttää siis kohta kaksi.

Vaatekysymykseen vastaus -Name It on mun suosikkimerkki, Legoa ostan alennuksesta ja samoin Kinderitiä. Halvempia kuitenkin enemmän, juuri noita teidänkin mainitsemia. Aika pitkälle pojalla on kierrätysvaatteita, kun on noi isotveljet anteliaita ;) Talvivaatteista luotan eniten Travallen remuihin!

Emily -lapsiluku on täysi. Mua pikkaisen jossituttaa mut miestä ei.. näin sen varmasti on tarkoitettukin olevan!

Uusin kyssäri oli lattialla viihtymisestä. Kyllä viihtyy, paremmin kuin isotveljet aikanaan! Ei yritä kääntyä vielä vaik ikää jo sen yki 3kk.

Jospa nyt suunnittelen sellaisen esittelypinon. Vastaa ken jaksaa ja liitetään kasvu-listan yhteyteen (ko,kö?)..

Vierailija
48/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks joka aloitti minipillerit ilman, et menkat on vielä alkaneet ja täysimetyksellä täällä kans. Eka laatta on loppumassa. Oisin mieluummin ottanut hormonikierukan, mut lekuria tais laiskottaa, kun lykkäs vaan puolen vuoden pilsut käteen ja sanoi, et soittele sit kun ne loppuu, niin perhesuunnitteluun, et ne laittaa, jos haluut sen kierukan vielä. Ärsyttävää vaan koittaa muistaa pilsu ottaa samoihin kellon aikoihin joka päivä.

LAPSILUVUSTA. Taitaa olla meillä täynnä. Nyt siis 2 poikaa. Esikoisen vauva-aika oli rankkaa, mut tää kuopus on mennyt tosi helposti ja imetyskin on tällä kertaa onnistunut. Melkeinpä vauvakuume taas nostais päätään ja tippa tulee linssiin, kun miettii et Jesse ois sit mun viimenen vauvani. *nyyh!* Mut toisaalta, kun lapset tästä kasvaa niin sais sit keskittyä kaikkiin harrastuksiin ja vaikka matkusteluihin yms. perheen kesken. Jos lottovoiton saisin niin heti pistäsin kolmannen tilaukseen. Kun tarvis vaihtaa auto ja kämppäkin rupeis ahdistaan....Mammavaatteet oon ainakin jo myynyt pois ja pienimmät vauvan vaatteetkin ois tarkotus mennä vaikka kirppikselle myymään, et saa vähän omaa rahaa ja tilaa varastoon.

Jaahas, mies tulee koneelle....palaillaan astialle!

heips!

ps: just kun valitin Jessen katkonaisia päikkäreitä, se nukkui tänään pitkästä aikaa ainakin 3h parvekkeella...jes!

Vierailija
49/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viihdytään lattialla hyvin, varsinkin jos isosisko viihdyttää lelujen kanssa. Käännytty ei ole eikä edes yritetty.

Palaillaan,

Emily

Vierailija
50/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martha on kans joka päivä hetken lattialla mutta ei hänkään enemmään.Välillä tykkää ja välil ei.Jumppalelu on ,mutta välillä tuntuu että tule virikkeita liikaa yhdelle päivälle kun on perhessä muutakin vilskettä ja hulinaa mitä koko päivän katsellaan.

En ole siis väkisi pitänyt lattialla vaan silloin kun hän on virkeä ja hyväntuulinen.Ei vaan tykkä jokakerta.

On muutenkin sylivaavi enemmän kuin muut meillä ollut.Onneksi on kantoliina!

Andromeeda häiriköksi asti;)

Vierailija
51/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä muistaako mua kukaan mutta olen silloin tällöin tänne jotain kirjotellut alussa ja enempi ehkä olin odotus puolella mukana mutta nyt olen yrittänyt lukea joka päivä teidän juttuja mutta ihan mahotonta että nyt myös nämä päivä pinot on näin mahottomia että kun saa pinon luettua niin pikku-ukko jo herää tai jotain muuta ettei ehi ottaa kantaa tai kertoo omaa napaa.

Nyt ihme juttu mutta meidän Jesse nukkuu pihalla (tosin menikin vasta kahdelta nukkumaan) ja eilen oltiin siellä pneumokokki rokote tutkimuksessa joten taitaa olla uneliaisuutta siitä.

Jesse sai muuten aikamoisen raivokohtauksen siellä, en tiedä oisko se muistanu ekan kerran mutta se alko itkeä jo kun laitoin sen siihen hoitopöydälle ja aloin riisumaan. Auta armias kun piikit oli laitettu, hyvä ettten itekkin alkanu itkemään, niin se Jesse oli vihanen, ei edes maitopullo rauhottanu. No saatiin vaatteet päälle ja mentiin toiseen huoneeseen viel syömään maitoa ja siellä vasta pikku hiljaa rauhottu. Onneks kumminkin rupes viel naurattaa kun laitettiin ulkovaatteet päälle. Tuli jotenkin taas niin kurja olo kumminkin ja en tiiä miten kestän sen seuraavan kerran, toivottavasti se on vika kerta, en muista mitä se nainen sanoi kun en ees oo varma kuulinko oikein kun meijän poika huusi niin kovaa. Onneks se on vasta helmikuussa.

Joku kyseli harrastuksista niin me ollaan ilmottauduttu vauva uintiin ja eka kerta on sunnuntaina, vähän jännittää jo sekin et miten päästään ajoissa liikkeelle, uinti alkaa klo 9.00 mutta tänäänkin nukuttiin klo 11 asti. ja normaalisti 9-10 asti. Tarttee laittaa kello soimaan, kun poika pitäis kai syöttää puoltoista tuntia aijemmin uintia. Meillä on info tilaisuus huomenna niin pitää mennä toi vauva uinti on niin uus asia mulle. Eilen ostettiin jo uikkarit ja harjoteltiin yhdessä suihkussa oloa kun me ollaan vaan kylvetetty Jesseä ammeessa mutta en ole sitä suihkuun vieny. Oli se aika jännää Jessestäkin, se on aika arka poika joten tarttee paljon jutella samalla kun tapahtuu jotain uuttaa. Sitten se vakavana ja ihmeissään kattelee, mutta hyvin meni suihkutus.

Mä syön cerazette mini pillereitä ja aloitin ne heti kun apteekista ne ostin kun se lääkäri sanoi että saa alottaa heti jos ei vaan ole raskaana. Ja niissä on 12 tuntia aikaa ottaa pilleri jos on unohtanu. Mulla toi ei toimi että ottais aina samaan aikaan, muutenkin kaikki asiat unohtuu.

Meillä Jesse viihtyy paljon lattialla leikki maton alla varsinkin jos on syönyt, repii leluja mitkä roikkuu sen päällä, mutta yhtään ei tee elettäkään kääntyäkseen, joskus kun kädet on suussa kyynerpäitä myöten ja jalat kattoa kohti niin silloin voi kellahtaa kyljelleen. Ahdistaa kun anoppi ja oma äitini aina mainitsee että eikö se vielä edes kääntyile, ja anoppi tulee aina käännyttämään sitä. Onko meidän poika nyt niin kehityksestä jäljessä.

Sitä olen ihmetellyt kun se on niin makarooni, siis ihan vetelä. Kun kaverini poika on niin topakka joka on myös lokakuussa syntynyt. Joskus Jesse seisoa tökötti mun masun päällä kun pompotin sitä siinä mutta aika harvoin, lyyhistyy vaan kasaan.

Mites teillä muilla pään kannattelu, joko jaksetaan masulla ollessa pitää päätä hyvin? Meillä ei oikeestaan kovin hyvin jaksa, kyllästyy muutenkin nopeesti masulla oloon ja alkaa kitisemään. Sylissä jos on niin pää pysyy aika hyvin mutta välillä vielä nytkähtää aika lailla.

No joo taitaa olla uneliaisuutta meijän pojalla kun vieläkin nukkuu, pitäsköhän jo herätellä että unet maistuu yölläkin. Menee aina niin myöhään nukkumaan mutta eilen tosiaan nukahti jo ennen kymmentä. Se täti siellä rokotetutkimuksessa sanoi että harvoin tää toinen kerta mitää aiheuttaa jos ei ekallakaan tullu mitään mutta meillä kävi näin ja ekalla ei taas tullu mitään. Jopa pieni patti ja punotusta tuli toiseen reiteen tällä kertaa, lämpöä ei ainakaan eilen ollu saa nähä oisko tänään noussu lämpö.

Mutta taidan nyt lopetella tältä erää tulihan tuota tekstiä jo jonkun verran, toivottavasti ehtis enempi tänne kirjotella.

T.Silja ja Jesse

nimimerkkini ei ole nimeni mutta mielestäni muuten tosi kaunis nimi ja " aika" lähellä omaa nimeäni

Vierailija
52/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelenpa minäkin piiitkästä aikaa! Pinoja olen lueskellut kans ahkerasti, mutta oma kirjoittelu jäänyt vähemmälle. Kiitos mukavista jutuista. Täällä voi hyvin samaistua tähän tunteiden skaalaan;)

Nyt, kun huomasin minua erityisesti kiinnostavan aiheen, otin näppiksen esille.

ANILLA: Kiitos vieststäsi. Meillä hyvin samanlainen tilanne kuin teillä. Meidän neiti syntyi kolme viikkoa etuajassa 2675g. Syömisen kanssa on ollut hankaluuksia alusta asti. Ensin tietysti sai pullosta, mutta kotona aloitin imettämään. Ensin käytin rintakumia, myöhemmin annoin ilman. Noin 2kk iässä aloitti hylkimään rintaa ja oli pakko antaa pullosta pumppaamaani maitoa lisäks. Nyt tilanne 3kk iässä (neiti 4900, 59cm) sellainen, että annan pullosta korviketta päälle. Ei ime rintaa kuin hetken ja sitten raivostuu...potkii, heluttaa käsiään ja rimpuilee ja huutaa. Kyllä äidillä on kärsivällisyys tosiaan ollut koetuksella;)

Nyt olen huomannut, että korviketta menee koko ajan enemmän ja enemmän. Nyt pari Nan-pakettia päivässä. Yöllä imee tosi hyvin rintaa. Päivällä syö vaan vasemmasta ja hylkii oikeaa. Välillä ei suostu syömään ollenkaan tissiä, mutta huutaa vaan ja kun saa pullon, niin oikein hyökkää kiinni siihen. Syö pullosta oikein nätisti. Velliä en ole vielä antanut, mutta kun luin viestisi Anilla, taidanpa kokeilla.

Meillä venyy nukkumaan meneminen puoleen yöhön. Eilenkin sain hänet klo21 yöpukuun ja syötettyä ja klo 21.30 oli sängyssä nukkumassa, mutta herää jo 23 tankaamaan lisää eikä hänellä ole aikomuksissakaan nukahtaa heti uudestaan. Muilla tällaista ongelmaa? Sitten nukahtaa puoliltaöin ja syö seuraavan kerran 05. Siinä nukahtaa heti uudestaan syötyään ja nukkuu puoli yhdeksään.

Koska meidänkin tyttö on pienikokoinen, voisi velli olla kyllä ihan hyvä juttu. Mahtaiskohan se auttaa myös tohon puolenyön heräämiseen? Onko muita jotka annatte lisämaitoa? Mulla sellanen tapa, että tarjoan aina ensin rintaa ja sitten päälle saa pullosta, minkä ottaa. En tiedä, vaikealta tuntuu tää temppuilu tissin kanssa. Imemisote ei ole tainnut koskaan kehittyä neidillä oikeaksi, kun ote irtoaa koko ajan. Onko muilla tällaista ongelmaa havaittavissa? Tänäänkin pumppasin käsipumpulla 160ml oik. rinnasta, kun neiti sitä hylkii:(

No, pääasia on, että saa ruokaa ja on tyytyväinen tyttö!

Pikaista paranemista kaikille nuhanenille ja Voimia vanhemmille!

Pansu ja Aino 3kk++

Vierailija
53/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just nyt hävis mielestä kaikki mihin piti kommentoimani... Ainakin Andromeedalle: Alusta asti kun luin ekan kerran teidän tytön nimen, olen ihastellut tuota kaunista nimeä, Martha! Ja kyllähän se on niin että jokainen vanhempi antaa lapselleen nimen joka omasta mielestä on kauneinta mahdollista ja sopiva vauvalleen.

Lattialla meillä Juho tykkää olla melko paljon, nyt viime aikoina myös mahallaan ja alkaa jaksaa kannatella päätään jo tosi hyvin. Kertaalleen on vatsaltaan " kaatunut" selälleen pään painosta kuroteltuaan liikaa, mutta selältä mahalleen ei vielä. Leluja tavoittelee ja huitoo, jumppalelu on mielekäs.

Mulla tässä on pyörinyt mielessä viime yöt että kuinkahan saisin rauhoitettua noita aamuöitä. Meillä iltayö nukutaan paremmin, tosin eka unipätkä on noin 3-4 tuntia vaan, mut sitten alkaa 1-2 tunnin välein heräily. Laiska kun olen ollut, olen aina ottanut ja imettänyt. Mutta aika hurjaa puuhaa on jos tunninkin välein saa imettää yöllä... Ja ei Juho edes oikein huoli sitä rintaa noin tiheään. Mutta kun se äherrys alkaa siellä sängyssä ja oon ajatellut että pääsisin pian takas nukkumaan... Tutti on käytössä, vähän aikaa sitää luputtaa, mutta sitten sylkäsee pois ja ähinä jatkuu.

Maidon puutteesta ei voi olla kysymys, paino oli noussut kk:ssa kilon verran.

Nyt vinkkejä kehiin, arvon mammat! Kuinka toimitte jos vauva herää tiheämmin yöllä kuin syöttöväli on? Juho on nukkunut sairaalasta lähtien mahallaan yöt ja päivät, selällään ei nuku kuin vaunussa. Ähkiminen alkaakin kun rupeaa kääntelemään päätään puolelta toiselle. Pitäisköhän koittaa opettaa nukkuun selällään, vai oiskohan se ratkaisu ollenkaan.

Päivisin Juho syö 2-3 tunnin välein.

Jos joku imetystaituri osais mua nyt neuvoa. Ainiin, tätä on ollut oikeastaan koko ajan, eli ei oo mikään tiheän imun kausi.

Neuvoja vastaanottava ja kokeiluihin valmis Päippy kera pikku-Juhon (6960g tänään)

Vierailija
54/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pansu ja Anilla, olette varmaan lukeneetkin että minulla on myös pieni vauveli, syntyessään 2590g. Ma sitten 3kk neuvola joten sitten uusia mittoja. Meillä on menty nyt alle kuukausi siten, että korviketta olen antanut lisäksi. Yöllä kuitenkin tissi on tosi tärkeä, ja hyvä niin. Olen antanut pullosta lisää, koska minulla alkoi menemään illat ja menikin vain imettäessä. Ja hyvin näyttää maistuvan vielä tissityksien päällekkin, joten ilmeisesti sitten kun kasvua tullut niin rintamaito ihan pelkästään riittänyt.

Jahas, nyt kutsu käy :)

Pulleronah

Vierailija
55/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Julius viihtyy lattialla vain pieniä hetkiä kerrallaan...

Oli kyllä pitkän aikaa sellaista että saattoi puolikin tuntia leikkiä jumppalelulla jne itekseen mutta nyt joku ihme riippuvuuskausi menossa että ei halua olla yksin ollenkaan...

Mahalleen kääntyi ekan kerran 2,5 kk ikäisenä ja välillä innostuu sitä aina tekemään mutta ei kyllä pitkään mahallaan viihdy vaan kääntyy sit takas selälleen.Mahalla ollessa pää hyvin pystyssä ja hartiat reilusti irti maasta.

Ollut hirmu jäntevä kyllä pienestä pitäen ja pää ollut pystyssä jo pitkään.

Semmonen pitkä ja hoikka jätkä meillä:)

Nyt vaan oottaa jännityksellä millon lähtee sit ekan kerran ryömimään,kova olis yritys mutta kun ei käsiä vielä osaa liikuttaa eteenpäin,jalat kyllä jo ois menossa:D Mutta eipähän siihen nyt kiire vielä olekaan.

Tykkää kovasti seisoskellakin äitin löysän mahanahkan päällä,siinä pomppii ja huojuu ja nauraa:)

Ja nyt on ihan in katella itteesä peilistä,naurua ja ihme ääntelyitä tulee kovasti!

Meno päällä siis jätkällä jatkuvaan,pitkälleen ei viihdytä kuin syödessä ja nukkuessa.

No nyt pitää lähtee itsekin syömään(vaihteeks):)

Vierailija
56/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Martha on alanut syömään iltaisiin taas tiuhaan n.tunnin välein´,niin olettan että on tiheänimun kausi menossa kun maaginen 3 kk täyttyy ens maanantaina.Mites teillä muilla kellä vaavit kiivastanut ruokailutahtiaan?

Poitsulla kuumetta edelleen:(39,8 oli puoli tuntia sitten.Tuntuu pahalta antaa niin paljon lääketta mutta ei voi muutakaan:(...poitsulla jo massu kipee kuumelääkkeista:(

Mites saada 3 v juomaan niin korkeassa kuumeessa ...kun sanoo vaan ettei maistu.

Ja sitten viellä ....Marthalla eka kääntymis yritys oli eilen....meni mönkään mutta kuitenkin kovasti yritti selältä massulle.Kyljelle pääsi:)

No niin nyt lopetan ...koukussa ...ai minäkö?...en ole :-/ :)

Moikkelis....Andromeeda.

Vierailija
57/57 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tarjonnut mehua pillillä tai nokkamukista, ts. jotain normaalista poikkeavaa. Meillä yks kiva pillimuki joka lohduttaa kipeenä ollessa :) Osta vaikka sairastelijalle uusi kiva muki! Lääkitä kannattaakin kunnolla mut masuvaivoja voi helpottaa gefilus/relatuotteet, tipat tai tabletit. Jaksamista ja paranemista, jos vaikka joudut valvoon ja luekelet vielä..