Meillä käy siivoja joka viikko!!! Repikää siitä köyhät!!!!!
Kommentit (39)
Et sun lällätykses meni ihan turhaa. Meilläkin käy näes siivooja ja maksan siitä huvista 80e viikossa. Niin ja sossun rahoilla elellään. että näin!
musta on kyllä kiva siivota itsekin mutta talo on niin iso ja kun on lapsiakin niin pitää delegoida.
Ja vaikka itsekin osaan siivota (ikävä todeta näille siivoustaidoillaan brassaileville, että siihen nyt ei paljon kykyjä tarvita :)), on tosi mukavaa joskus nauttia ammattilaisen jäljestä.
Eläköön siivoojat!
sitäpaitsi se on ihan työtä ja tulonlähde siivoojille, että joku ostaa niitä palveluja
t:ap
Terv. alkuperäinen ap
Ja kiva jos jollain käy 2 kertaa viikossa, itse en tarvitse kuin sen kerran viikossa.
liikkuvat kahdestaan joten tunnin siivouksesta lasku on 52 euroa. Saan vähentää siitä verotuksessa 60% joten maksettavaa jää 20,80 euroa. Tuohon täytyy kyllä laskea vielä omavastuut (100 euroa) päälle, toisaalta siivousliike antaa alennusta tuntiveloitukseen vakioasiakkaille joten 22 euroa / kerta on aika totuudenmukainen hinta kun meille riittää tunnin siivous.
he eivät itse maksa vaan me työtätekevät heidän verorahoistaan.
terv. ap
Vierailija:
he eivät itse maksa vaan me työtätekevät heidän verorahoistaan.
terv. ap
viettää ihanaa aikaa mieheni kanssa, vaikka itse siivoankin. Ei siihen nyt niin kauaa mene, että parisuhde tai äiti-lapsi -suhde siihen kaatuisi! :DDD
Ja kaiken tämän lisäksi ehdin notkua av:llakin -niinkuin ap:kin, näköjään ;D
Ja kyllä lapset pitää kuitenkin opettaa laittamaan tavarat paikoilleen ja imuroimaan yms. järjestystä ja siisteyttä ylläpitämään. Meillä on ainakin sen verran iso talo, että kyllä sen siivoaminen on tosi kova homma. Ja meidän pienistä lapsista siihen ei saa apua vielä pitkään aikaan.