Meillä käy siivoja joka viikko!!! Repikää siitä köyhät!!!!!
Kommentit (39)
sitten kun tulee takaisin niin koti kiiltää puhtauttaan. Ihanaa!
t. ap
Kotitalousvähennys, vai mikä se nyt on?
Jos ET saa, niin kyykytä köyhiä vasta sitten. Jos saat, niin köyhä oot ittekkin, kun et ilman raski ottaa ;D
Käytätä siis pimeää työvoimaa tai asuntosi on kahden neliön kokoinen....
Kyllä meilläkin varaa siivoojaan olisi, mutta on hauskempaa tehdä se itse ja yhdessä lasten kanssa. En halua opettaa heitä siihen, että koti pysyy " itsestään" siistinä ja että kaiken yhdessäolon pitää olla vain sitä laatuaikaa.
Vierailija:
Käytätä siis pimeää työvoimaa tai asuntosi on kahden neliön kokoinen....
vaan hieman tasokkaammissa ravintoloissa. Mukavaa opettaa lapsiakin muuhun ravintolakulttuuriin kuin mäkkimässäykseen.
t:ap+0
sentäs niin laiskoiksi ei kehdata heittäytyä, ettei edes omaa kotia viitsitä siivota.
Jos oman kodin siivoaminen tuntuu ylivoimaisen raskaalta, niin ehkä neliöitä ja tavaraa on ihan liikaa?
tai siivoamatta jättäminen merkki laiskuudesta.
Minä annan nekin hetket läheisilleni. Jos teidän arvonne ovat muualla, niin eipä se minulle kuulu.
Meidän neliöiden siivoamiseen uppoisi niin paljon aikaa, että ilman muuta käytän siivoojaa.
t:ap
yleensä nuo negatiiviset viestit ovat juuri kateellisilta mammoilta.....
Mun mielestä kotiin voi hommata siivojan ja lastenhoitajan ym. jos siltä tuntuu. Toiset hankkivat palveluita jotta jäisi itselleja lapsille aikaa enemmän. Mutta on myös ihmisiä joille kyseiset palvelut voivat olla mahdollisuus eloon lapsen kanssa jos vanhemmista toinen tai molemmat sairastavat jotain.
Mutta tykkään paljon itse siivoamisesta, ja haluan opettaa lapsilleni muutakin kun sen, ettei kotona tarvitse tehdä mitään muuta kuin vaan olla.
pidän siivouksesta. Enkä halua tuntematonta ihmistä kotiimme heilumaan.