Mitä ajattelet, kun näet jollakin olevan visa electron-kortti?
Kommentit (69)
Tälleen siviilinä ei kyllä tule katseltua millä kukakin maksaa. Ainut mihin välillä kiinnittyy huomio on kun ruokaostokset maksetaan visalla.
Kiitos vinkistä:) ei mulle olisi tullut mieleenkään tommonen. Ihan tosihan se on että ei sillä pysty tiliään ylittämään mitenkään. Tätillä vissiin tosiaan vaihdevuodet tai jotain..
Rikkaathan ei luottoa tarvii kun fyffee löytyy varmasti ihan muutenkin...
... meillä ei ole luottokortteja koska tilillä aina rahaa siihen mitä tarvitsee ja elektronilla pärjää myös ulkomailla!!!
Electronista en ajattele mitään sen kummempaa.
Minä maksan milloin visalla milloin visa electronila ja milloin käteisellä. Ja en saa mitään ilmaiseksi vaan joudun maksamaan myös visa-laskun. Siis ihan käteisellä se visa-laskukin maksetaan =)
Otin sen, kun muutin ulkomaille joksikin aikaa töihin.
Nyt mulla on keskipalkkainen vakiduuni, kolme luottokorttia ja vielä Stockan tili ja pankin Balanssi-luottomahdollisuus. En ollut silloin opiskelijana enkä ole nytkään missään rahavaikeuksissa, mutta taidan kuluttaa rahat ns. kuukauden etukäteen aina välillä, mikä on tyhmää... Mitään vaikeuksia maksaa luottokorttilaskuja ei ole, mutta pitääpä taas käyttää niitä taas uudestaankin... En päättele korttien perusteella yhtään mitään ihmisistä. Ja mulle on aivan sama, jos joku pitää köyhänä tai holtittomana, jos joskus maksan ruokaostokseni Visalla tai lentolippuni Dinersilla... Ihailen ihmisiä, jotka eivät koskaan säädä luottokorttien kanssa.
Electron on sosiaalitoimen asiakkaiden ja lasten maksukortti.
tilata nettipankin kautta. Menet sinne omilla tunnuksillasi ja sieltä löytyy joku valikko josta voi tilata kortin. Minulle tuli nopeasti postissa oma. Taisi vain olla sinulla joku pätemisen tarpeessa oleva ilkeä täti palvelemassa.
Vierailija: