Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, kun näet jollakin olevan visa electron-kortti?

Vierailija
31.07.2006 |

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan normaali pankkikortti ( ei automaattikortti tai Visa siis) vs electron

Ja pankkikortti on parempi! Sillä voi maksaa joka paikassa ja nopea.

Electron ei vieläkään kelpaa läheskään kaikkialla, varsinkaan pienemmissä yrityksissÄ. Ja joka käyttökerralla se erikseen ottaa yhteyden pankkiin ja tarkistaa, että onko tilillä rahaa...hirmu hidasta välillä ja esim jouluruuhkissa linjat oli tukossa ja korttia ei pystyny lainkaan käyttään, kun kassat ei pystyny tililtä veloittaan kun linjat tukos. jne.

Electron ei mulle kyllä kelpaa. Kultakorttia itse käytän, en Visoja tai muita. Paras, nopein ja helpoin, eikä silläkään voi juuri yli tulojensa elellä!

Vierailija
42/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä pystyi nostamaan rahaa ulkomailla, myöhemmin myös maksamaan. Toisin kuin tavallisella pankkikortilla. Samatin siinä pitää olla katetta tilillä, kun sitä käyttää eli varmaan ihan järkevä kortti joidenkin kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan hankala kortti varmaan, kun vähän joka paikassa lukee, että ei käy koko kortti. Ja sen muutaman kerran kun olen ollut kaupassa, ja siellä on todettu, että kassat ei lue jotain korttia ja olen jo ollut aikeissa kääntyä pois, olenkin kuullut, että kyllä muut kortit kelpaavat, vain kyseinen kortti ei toimi kassoilla.

Vierailija
44/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään, ihan sama mulle mitä kortteja on kenenkin lompakossa. Mä käytän itse paljon käteistä, ihan siitä syystä että on ihana käsitellä rahaa. Kortteja mulla/meillä on myös kaikenlaisia. Mä niitä vähemmän käytän.

Visa electron on ihan hyvä kortti myöskin.

Vierailija
45/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos ostos yli 50¿.

Sitäpaitsi pikkuhiljaa tulee joka paikkaan käyttöön se tunnuslukulaite mihin asiakas näppäilee itse tunnuksensa. Ei tarvii enää allekirjoitustakaan.

Vierailija
46/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokorttia on tyrkytetty mutta sitä en halua missään nimessä. electron on siitä kiva että rahat menee heti tililtä.

Vierailija
47/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka ostoksesta kun pitää näyttää henkkarit

Alle 50 euron ostoksista ei ole koskaan kysytty henkkareita enkä ole niitä myöskään näyttänyt.

Vierailija
48/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa Electronissa tiliä veloitetaan heti... tai siis kone varaa tililtä rahan suoraan maksaessasi kortilla. Näkyy ainakin osuuspankin tililla nimellä katevaraus. Ei siis voi ostaa jos ei tilillä ole tarpeeksi rahaa ostoksia varten.

Vierailija
49/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan persaukinen ja nykysin luottohäiriöinenkin mutta mulla on silti tuo mastercard. eivät ole ottaneet pois kun kuitenkin hommat pankin kanssa on aina sujunut. Electronia ei ole kun sampo pankki ei anna sitä luottohäisiöiselle.

Vierailija
50/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyllä pankkikortteja ja visakin, mut electronia käytän eniten. Sen tilin saldo on tällä hetkellä 20 000 ja rapiat päälle.. et juu, köyhä olen..

Vierailija
51/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kamalan hankala kortti varmaan, kun vähän joka paikassa lukee, että ei käy koko kortti. Ja sen muutaman kerran kun olen ollut kaupassa, ja siellä on todettu, että kassat ei lue jotain korttia ja olen jo ollut aikeissa kääntyä pois, olenkin kuullut, että kyllä muut kortit kelpaavat, vain kyseinen kortti ei toimi kassoilla.

R-kioski oli yhteen aikaan ainut missä se mulla ei käynyt. Huoltoasemat, pikkukioskit, vaatekaupat, marketit, lähikaupat, jopa paikallinen lähikuppila hyväksyi kortin.

Vierailija
52/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortilla maksavista ajattelen (jos siis maksetaan ihan ruoka ym. pikkuostot) että velaksi elää. Jos käteisellä maksaa niin ainakin on sitä rahaa jolla ostoksensa hoitaa. Yleensä en kiinnitä huomiota toisten kortteihin tai maksamiseen mutta joskus kuulen kun asiakas maksaa visalla ostoksensa ja kattelen niin ihan perusruokaa yms. Sillon kyllä ihmettelen...

Vierailija
53/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja talutan Janican ja Jenniinan kauemmas moisista yhteiskunnan syöpäläisistä. Ties vaikka tarttuisi..

Vierailija
54/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oo köyhä, en tosin rikaskaan, sanottasko hyvin toimeen tuleva.

Vierailija
55/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

electronista pitäs jotain ajatella.

ite olen tosi tyytyväinen omaan electroniini. vasta huomannu kuin kiva on kortilla shoppailla

Vierailija
56/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eletään aika lailla luotolla ja ulkomailla on yleensä käytössä master card.

Visa Electron on kylläkin paljon mukavampi matkoilla, koska ei tarvi pelätä niin sen pöllimistä. Luottokortilla voi varas ostella 5 000 eurolla, Electronilla vaan sen verran kuin tililtä löytyy. Eikä meillä siis yleensä löydy viittä tonnia.

Ulkomailla opiskellessa electron varsinkin oli kätevä. Asuin sellaisessa E-Euroopan kaupungissa, jossa taskuvarkaita oli paljon. Suurimmalla osalla vaihtareita oli siitä syystä electron käytössä.

Vierailija
57/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nim. kokemusta on. Eihän sillä voi tiliään ylittää

Vierailija:

Mä olen ihan persaukinen ja nykysin luottohäiriöinenkin mutta mulla on silti tuo mastercard. eivät ole ottaneet pois kun kuitenkin hommat pankin kanssa on aina sujunut. Electronia ei ole kun sampo pankki ei anna sitä luottohäisiöiselle.

Vierailija
58/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio koskaan ottaa muuta kuin tuo visa electronin ,koska en luota itseeni luottokortin käyttäjänä.

Vierailija
59/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Raumalla saa. Kävin joulukuussa avaamassa sinne tilin ja täti tarkisti luottotiedot, ei herunut korttia. Ehkäpä käytäntö on muualla toinen?

Vierailija
60/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Visa Electron on kylläkin paljon mukavampi matkoilla, koska ei tarvi pelätä niin sen pöllimistä. Luottokortilla voi varas ostella 5 000 eurolla, Electronilla vaan sen verran kuin tililtä löytyy.

Korttihakemuksen yhteydessä määritellään itse ne rajat, paljonko electronilla voi 1)kerralla ja 2)päivässä nostaa ihan varkaustapauksien varalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän