Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, kun näet jollakin olevan visa electron-kortti?

Vierailija
31.07.2006 |

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun nykyään ei tartte edes olla rikas että saa luottokortin...

Vierailija
22/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi kun sillä ei olis muuten varaa elää, ja siinä tapaukses visa electronilla ei tee mitään jos tilillä ei ole koskaa rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kultakortti ole tavallinen pankkikortti? Mulle se myönnettiin kun täytin 18v ja siitä lähtien se on ollut vuosikaudet ja ikinä en ole palkkatyötä tehnyt.

Vierailija
24/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on luottokunnan mukaan 1,5 miljoona visa electron korttia. Mitä tästä pitäsi ajatella? Että 30% kansalaisista on luottotiedottomia sossupummeja?

Vierailija
25/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

125 000egee, taidan kuulua vielä köyhälistöön kuitenkin.

Vierailija
26/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain pankkikortin 18v eikä tietoakaan työpaikasta. Mitä tekemistä sillä on varallisuuden kanssa?

Vierailija
27/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan op-visan (eli siis luotto-ominaisuuden sisältävän kortin) saa vain jos on säännölliset tulot. Tosin op-visan voi saada myös opiskelija, jolla on vähintään 60 opintoviikkoa kasassa (en ole ihan varma tuosta ov-määrästä), mutta tuolloin luottoraja on minimi.

Vierailija
28/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitinä olen ollu jo kohta 7v. kun ei muuten ole rahaa, ni pakko olla joku luottokortti:(

Vierailija
29/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pankkikortti ja electron toimi ihan samalla periaatteella kumminkin? siis maksetaan kaupassa mutta se ei ole luottokortti. miksi siis electron on " huonompi" ?

Vierailija
30/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on molemmilla electronit,emmekä todellakaan ole köyhiä! Emme halua luottokortteja,koska meidän mielestämme mitään sellaista ei tarvitse ostaa mihin ei tililtä rahaa löydy!! Luottokorttien kanssa joutuu vaan kierteeseen!!

Vierailija
31/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osuuspankista sanottiin että heillä on systeemit muuttumassa ensi vuoden alusta ja enää pankkikortteja ei myönnetä kenellekään. Siis sellaisia missä tavallisia jossa ei ole luotto-ominaisuutta. En tiedä sitten miten muissa pankeissa on. Enpä kuitenkaan ala pankkia sen takia vaihtamaan, pärjään aivan loistavasti electronilla, tosin harvoin sitä edes käytän maksamiseen. Vain silloin jos en jostain syystä ole päässyt käymään automaatilla nostamassa rahaa.

Yleensä mulla on siis aina käteistä lompakossa.

Vierailija
32/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni esim. on

Mastercard

(ulkomaan reissuja varten, ei käytä Suomessa luottokorttia koska ei tarvitse)

Visa-electron

(nostaa käteistä ulkomailta, maksaa joskus kaupassa/baarissa)

Tavallinen pankki-automaatti kortti

(on niin " vanhanaikainen" että tykkää maksaa käteisellä, ja kun lähtee viihteelle ei jaksa stressata onko tililtä hävinnyt rahaa jos kortti on kadonnut)

Itselläni on vain Visa-electron, ja olen siihen tyytyväinen:)

Vierailija
33/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ostoksesta kun pitää näyttää henkkarit

Vierailija
34/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortteja en halua ja eipähän tarvitse huolehtia että kirjoittelis pankkikortilla yli varijen. Eli mun mielestä vastuullisen merkki kun ei velaksi elele.

Vierailija
35/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on siis Visa Electron -tyyppinen kortti. Ei ole olemassakaan sitten enää kuin Electroneja ja luottokortteja.

Enemmän mä ajattelen Electronin käyttäjästä niin, että sillä on varaa maksaa tavaransa heti. Paljon nolompaa on maksaa Visalla kotimaassa, siitä mä ajattelen että onpas tuolla rahat vähissä.

Meillä miehellä on luottokortti, jossa iso luottoraja. Se on meidän perheen hätätapauksia varten. Meillä on hyvät tulot eikä maksuhäiriöitä ja siltikin mulla on Electron!

Vierailija
36/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella ajatella mitään kenenkään varallisuudesta!

Vierailija
37/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on privaattikäytössä tavallinen pankkikortti ja amex, työnantajan Eurocard edustuskuluihin ja oman toiminimen pankkitiliä varten Visa Electron.

Jos köyhimys mieheni on siis ostoksilla Visa Electronin kanssa, on kyseessä hänen yrityksensä hankinta.

Itse käytän pikkuostoksiin pankkikorttia, matkoihin ja suurempiin hankintoihin amexia (tai Visaa, jos amex ei käy) bonusten keräämiseksi.

Vierailija
38/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elektronilla ostattaessa AINA siis AINA tule kysyä henkkarit

Vierailija
39/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan täällä pohjoisessa, mielestäni ne, joilla on electron, ovat maksukykyisiä ja viisaita, kun eivät tarvitse luottokorttia..

Vierailija
40/69 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIssäs tuollainen henkkarien kysymislaki on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi