Montakos päivää meinaatte nyt Juhannuksena drinksutella??
Kommentit (16)
tänään aloitin (1 siideri ja töissä lasi kuohuvaa)
huomenna ehkä lasin valkkaria
Ja lauantaina varmaan myös punkkua tai valkkaria
Enempää en ota, saunajuomaksi ostin ison pullon pommacia mulle ja pojalle yhteiseksi.
ruuan kanssa pari lasia viiniä pe-su välillä yhteensä.
Että ei siinä juoda korkeintaan kuin simaa.
shamppanjapullo ostettu, ja onhan tuol siideriä ja liköörejä (kirkkaisiin en kajoa)
yksi punaviini, yksi shampanjapullo ja kolme olutpulloa. Ehkä jotain näistä - mutta vain yhtenä iltana. Ei se pääraukka kestä kahta päivää peräkkäin enää...
Eli huomenna ja lauantaina. Ollaan isossa porukassa, jossa on useampikin aikuinen täysin kuivin suin (raskaana, imettää, absolutisti jne.). Me muut sitten juomme "tissutellen" molempina päivinä. Itselläni menee luultavasti pari viinipulloa ja pari siideriä yhteensä.
menee yksi siideri tai lasi viiniä. Aattona voi mennä molemmat samana iltana!
kun kerran drinksutella on ällö idioottinimi..
Anna mä arvaan, sä dokaat tai jotain muuta yhtä siistii..
Ymmärsit kuitenkin pointin, että maistele sanaa jos se kuitenkin ois ihan sama millä nimellä dokaamista,kännäämistä, juopottelua, lärvien vetämistä etc teidänkin piireissä puhutellaan..
Ja vastaus kysymykseen on: perjantaina eli aattona otetaan säästelemättä kivasti kaikkee siideristä shamppanjaan, ja lauantaina kärsitään krapulasta..
Iloista Juhannusta!
Huomenna töihin meno, onneksi kuitenkin iltavuoro. Sitten olenkin ihan koko viikonlopun töissä.
kun drinksutella. Juntti mikä juntti.
Oot hiukan surullinen tyyppi, ja mä tiedän että sä voit huonosti. Kaikilla mt tapauksilla on raskas Juhannus eiku sorry juhannus, mut ota vaikka isompi annos iltalääkkeeksi, ja muista, EI alkoholia psyykenlääkkeiden kanssa!
P.S On hyvä olla juntti. Terve ja tasapainoinen. Onnellinen juntti. :)
Mutta: meille tulee "niitä" päiviä vaan nolla.