Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko tietää unesi merkityksen?

Vierailija
10.01.2006 |

Esimerkiksi jos muistat unestasi käärmeen, tai putoamisen ym. yksityiskohtia. Voin etsiä unikirjastani selityksen sille.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEVONEN on unimaailman tärkeimpiä symboleja. Siihen liittyy voimakas seksuaalinen lataus, etenkin jos sillä ratsastaa. Potkiva hevonen ennustaa sairautta läheisellesi. Pillastunut hevonen tietää vaikeuksia rakkaudessa ja sukupuolielämässä.

Vierailija
22/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peiton alla ja se tuntui todella todelliselta. (Heräsin siihen tunteeseen ja ajattelin, että olen varmaan tullut hulluksi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LENTOKONE on miehen sukuelimen symboli, mutta se viittaa myös korkealentoisiin tavoitteisiin, jos näet sen liitävän taivaalla. Lentokoneessa matkustaminen merkitsee vauhdikasta etenemistä kohti päämäärää. Lentokoneen putoaminen tai syöksyminen maahan vihjaa, että todellisuudentaju suunnitelmien teossa olisi syytä säilyttää, jotta tavoitteet toteutuisivat.

Vierailija
24/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAUVA on uuden elämön alku. Se viittaa myös keksimääsi hedelmälliseen ja toteuttamiskelpoiseen ideaan. Samoin se kuvastaa pyrkimystä henkiseen kasvuun ja luovien voimiesi kehittämiseen.

Vierailija
25/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin outo uni ja muistan sen vieläkin selvästi.

Vierailija
26/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

VAUVA on uuden elämön alku. Se viittaa myös keksimääsi hedelmälliseen ja toteuttamiskelpoiseen ideaan. Samoin se kuvastaa pyrkimystä henkiseen kasvuun ja luovien voimiesi kehittämiseen.

Sinänsä osuva arvio, olen nimittäin juuri kehittelemässä erästä uutta ideaa... ja koska unen vauva ei oikein vaikuttanut elinkelpoiselta, niin se voipi viitata siihen että pelkään ettei tämäkään idea ole loppujen lopuksi kovin hyvä...

Vierailija
27/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAT , niihin liittyy paljon myönteisiä ja kielteisiä merkityksiä. Suuret kukat tietävät uskollisia ystäviä. Kukkien kerääminen merkitsee unelman täyttymistä. Punaiset kukat merkitsevät harmia ja vaikeuksia. Valkoiset kukat kuvastavat kaipuuta. LUMI, kahdenlaisia tulkintoja. Valkoinen lumi voi symboloida puhtautta. Lumi nähdään myös henkisenä kylmyytenä ja tunteettomuutena. Unen lumen on tulkittu viittaavan vaaraan. Likainen lumi viittaa tahriintuneeseen omaantuntoon.

Vierailija
28/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan vaan vilkku huuto.net silmissä, kun katselin unia viime yönä. Johtuu tietty siitä kun selailin palstaa koko illan. Mutta kyllä oli stressaavaa tunne. Heräilin välillä imettää lasta, ja aina ne huudot vaan päällimmäisenä mielessä. Ajattelin, että saanko rauhaa niistä ollenkaan. Aamulla päätin, et ei enää sinne palstalle.

Vierailija
29/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena yönä testasin raskaustestistä plussaa kerta toisensa jälkeen. Eivät millään lailla liittyneet toisiinsa. Eivätkä olleet peräkkäisiä öitä.

En ole raskaana missään nimessä. Ihmeellisiä unia.

Vierailija
30/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin paljon unia joihin liittyi elementtinä vesi. Sehän kuvastanee seksuaalisuutta, mutta hyökyaallon merkitystä en ole tullut löytäneeksi. Sille on tyypillistä, että se uhkaa itseäni ja läheisiäni, mutta sitten ei olekaan vaaraa kun se osuu kohdalle ja helpotus on suunnaton. (Hiljattain näin tosin unta että hyökyaalto vei ystäväni miehineen, mutta siihen voi sekin tsunami vaikuttaa. Aiemmat unet tulivat " tyhjästä" .)

Toinen jonka haluaisin tietää, näen myös toistuvasti unta, jossa esim. puraisen jotain kovaa niin että hampaani murenee ja syljen kauhuissani poskihampaan muruja suusta...

Vierailija
31/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rakastelee vieraiden miesten kanssa?

Vierailija
32/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään kans samanlaista unta, puren niin kovaa, että poskihampaat murenee tai menee poikki. Tosi usein nään vielä sitä.

Vierailija
33/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt unta ihmisestä ja hevosesta jotka ovat kuolleet oikeassa elämässä unen aikoihin. Molempien kuolemasta kuulin jälkeenpäin.

Ensin näin unta hevosesta, uni alkoi mukavasti niin kuin jokaisen tallitytön uni hevosta hoidellessa. Äkkiä hevonen muuttui kuitenkin mustaksi usvan kaltaiseksi ja uni muuttui painajaiseksi. Kuulin seuraavana päivänä että se oli kuollut edellisenä päivänä. Tämä tapahtui ala-asteella mutta muistan unen erttäin selvästi vieläkin.

Muutama vuosi sitten aloin ihmetellä miksi uniini tuli 3 perättäisenä yönä poika, jonka olin viimeksi nähnyt joskus rippikoulu iässä. Ihmettelin asiaa ääneen moneen kertaan kunnes, kohdalleni osui henkilö, joka tiesi kertoa, että tänä poika oli tappanut itsensä unien aikaan.

Jälkimmäisen tapauksen jälkeen olen pelännyt unia joissa esiintyy joku todellinen henkilö. Pari yötä sitten näin unta kaverini miehestä ja sydän oli pysähtyä kun kaveri seuraavana päivänä soitti. Mies oli onneksi hengissä ;).

Vierailija
34/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi se ei ole minua saanut kiinni mutta aina on hirveä pelko päällä.

Vierailija
35/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin lapseni kanssa ikkunasta kun trombi lähestyi taloamme. Kuului kova jyrinä ja kohina. Puita kaatui yksitellen maahan, oli aika hurjan näköistä. Välillä vähän taukosi ja sitten alkoi taas. Muistaakseni yksi puu taisi kaatua talomme päälle mutta mitään ihmeempiä tuhoja ei tullut ja selvisimme myrskystä ihan hyvin! Tässä unessa mieheni ei ollut paikanpäällä vaan oli töissä.

Outoa tässä on se että kun kerroin miehelleni tästä unesta niin hän sanoi että oli nähnyt samana yönä trombista unta?! Oli ollut metsässä ja nähnyt kun trombi oli tehnyt tuhojaan. Miehellenikään ei unessa mitään sattunut.

Vierailija
36/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sitten tarkoittaa?

Vierailija
37/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes joka yö (jo muutaman kuukauden ajan) unta, että olen sairaalassa, potilaana siis. Osastolla makaan milloin minkäkin taudin kourissa. : ) mitähän mahtaa tarkoittaa : ) ?

Vierailija
38/38 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vaikka kuinka monissa häissä vieraana. Vanhat lapsuuden ystävät meni naimisiin, ekat häät loppu niin jo toisiin mentiin jne. Myös naiset menivät keskenään naimisiin. Mitähän voi tarkoittaa?

T: HÄÄHULLU