^^ KuTuT TiiSTai TuoKiooN!! ^^
Kommentit (93)
Eli laitoin just viestiä sinne trupla-sähkäriin, jos joku jaksaa mulle laittaa salasanan kunhan ehtii...
Yritin lähettää jäsenhakemusta uudelleen, mutta se lähetti sen TAAS sillä Jellona-nimellä, eikä mun oikealla nimellä. Tällä kertaa en edes saanut kirjoitettua nimimerkkiä/nimeä minnekään, vaan kone antoi automaattisesti sen Jellonan. Koko nimimerkki-kohta oli poissa...
Pitääkö mun tehdä sit joku uusi s-postiosoite vai kuinka??? Ottaako se oletuksena siihen mun äsken lähettämääni s-postiin aina sen Jellonan nimeksi nyt sitten... ??? Ei tajua ei tajua ei tajua. Nyt lopetan tältä päivältä ja menen unille.
Huomenna jatkuu. MARIEELA, älä menetä hermojasi muhun :D
APUVA APUVA AAAAAAAPUUUUUUUUUUUUU -VA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiitos salasanasta!!
Huomenna yritän tapella sen kanssa et miten se homma toimii!!!=)
Nyt pakko mennä nukkuu!!!!:)
Huomiseen...
sulla on varmaan koneessa joku asetus päällä, mikä muistaa sun nimerkit jne. Elikä sen asetuksen saa kyllä pois päältä, se on joku windowsin automaattinen juttu, joka muistaa ne osoitteet ellei valitse toisin. Joskus saattaa aiheuttaa, kun tyhjennät cookiet/keksit ja sitten välimuistin selaimesta.
Et voi uudestaa hakea jäsenyyttä samalla osotteella. Sun täytyy odottaa et sut heivataan hemmettiin sieltä Kutuista. Tai sitten jotenkin ite hylätä aikasempi kirjautumisesi or something....
Siis kaikki sinne menijät OIKEALLA OMALLA NIMELLÄ! Ei enää nimimerkkejä! Nyt unohdetaan ne!
Periaattees mehän ei tarvita enää meidän trupla-postia kun toi yhteisö alkaa sujuu kaikilla koska kuvat saa sinne mukaan. Esim ne kuva-kansiot!
Toiseksikin nyt ne jotka on saanut tänään trupla-postin tunnarit ni vois laittaa sinne omat kuvat koska ootte päässy töllää meidän ALASTON- kuvia! =)
No nyt mäkin meen nukkuu! Huomen jatkuu!
Jos vielä roikut linjoilla, niin laita tulemaan mulle tunnarit trupla-postiin, laitoin sinne meiliä joku aika sitten. Eix se nyt kannata pitää auki ainakin niin kauan, että ehtii kaikki viimeisetkin mukaan tonne uuteen yhteisöön :) Leannakin kun on nyt lomalla ja on autuaan tietämätön, mitä onkaan tapahtunut...
Ja siis tosiaankin liitytäänkö mukaan sekä etu- että sukunimellä vai ootteko muut laittaneet vain pelkän etunimen sinne msn-juttuun? Mulle se on ihan sama, koska tuskin mua kukaan teistä tuntee! Menee varmaan aikaa opetteluun, että kuka nyt olikaan minkä niminen, kun on oppinut teidät tuntemaan näillä nimimerkeillä.
Mä pakkailen tääl ja 4 ois herätys. Siivoukset tekemättä ja Minja senkuin valvoo.
Nyt väsyttää ja rankasti.
mä laitoin myös sukunimen, mut en tiedä onko sillä väliä..
Koita NEITI jaksaa!!
Onnea matkaan ja paljon pieniä suojelusenkeleitä Minjalle leikkaukseen!!!!! Ja äitille oikein iso voimahali!!!! Koitahan jaksaa reissussa!!!! :)
Varmaan tälläkin palstalla jatketaan juttua muutama päivä ennex päästään kokonaan tuonne uuteen mestaan!!!!
Federica: