^^ KuTuT TiiSTai TuoKiooN!! ^^
Kommentit (93)
-Mariposa-:
AXE: Eli perjantaina joulukuun 16. tein negan, ja sitä seuraavalla viikolla epäilen oviksen olleen kun kipuili siihen malliin. Eli n 18-20.12.Pää ihan sairaan kipeä ku lukenu netistä kaikkea mahollista tuulimunasta.. Eli yrittäny todistaa että lääkäri ja terkka on väärässä. ;)
Jos ovis olis ollut tuolloin, niin sulla olis nyt rv5+0 - 5+2 joten ultra on näyttänyt tilanteen niin kuin pitääkin!! Ja vaikka olisi ollut aikaisemminkin, niin negatestin perusteella max. rv6+ eikä silloinkaan välttämättä saada tarkempaa tietoa. Tiedän, että relata ei voi, mutta mä sanoisin, että näyttää hyvältä:) *halaa vielä kerran*
Voi olla, että päättelit noi jo itsekin/kuulit joltain muulta, mutta ehdin lukea pinon huonosti läpi, sori!
Siis omalla nimellä, oikeella?? Mut mun nimi on jo käytössä, en saa sitä! Help, nopeesti! Yritän parhaillani!
Tuuhan Axe Kutut yhteisöön liittymään :)
Mäkin meen 5 min päästä unten maille. Huomenna sitte hyväksyn teitä jäseniksi kunhan ensin haette sinne :)
Piipaa, muuta nikkisi sitte siellä...
Öitä kaikille!!
Ja pitääkö siihen tehdä eka oma hotmail-osoite?! Sellaista se mulla ainakin kysyy..
mäkin laitoin hakemuksen tulemaan, mutta tottakai mokasin :D :D *nolona tunnustaa huonon sisälukutaitonsa*
Sun ohjeessa nimenomaan pyydettiin laittamaan nimeksi OMA NIMI, eikä tätä nimimerkkiä... Tottakai mä lähetin hakemuksen JELLONA-nimellä. Voi että mä oon dorka :D Pitääkö mun nyt lähettää se hakemus uudestaan vai mitä teen?
Jellona - idiootti tietokoneasioissa
Mikäs se sähköpostiosote olikaan?
Mulla kun ei niitä tunnuksia ole niin laitanko siis kuttujen omaan sähköpostiin viestin omasta sposti osotteestani? (voi olla et oon nyt vähän yksinkertanen, mutta pää niin täynnä väsymystä ettei jaksa ymmärtää) =) Jos joku ystävällisesti viittis selventää!!!
=D
-kiitos-
Ilta mennyt pyykkiä pestessä!!!! Miehen takki oli tippunut lattialle ja meidän kisu paholaisemme oli jostain saanut mukamas hyvän idean ja pissynyt sen!!!! Ja siinä samalla meni sitten mattokin *huokaus*.
Kohta pitäis kömpiä nukkumaan...aamu alkaa taas kumminkin mun tuurillani TODELLA aikasin!!!!
Mutta hyvää yötä koko kuttu poppoolle!!!!! :)
Nyt se sanoo että oma nimi ei ole lempinimi. Kukaan ei saa tunnistaa sinua oikeesti. Mä en ymmärrä!
Tartteeko sinne msn-yhteisöön liittyessä olla joku hotmail-osoite? Siis, että pystyykö sinne yhteisöön liittymään myös jostain muusta sähköpostiosoitteesta? Mietin vain, et tarviiko mun sitä varten avata msn:n osoite, kun en muuten sitä oo käyttänyt...
LOTTIS: Laita sähköpostia truplien osoitteeseen, niin saat tunnarit sinne ja siellä on sit lisäohjeet.. osoite oli: trupla@netti.fi
Mutta Piipaa ja Mariposa haki ja pääsi ihan normaalisti läpi, joten ne ainakin osaa neuvoa tuon haun kanssa. JA Jellonankin pääsi läpi vaik nyt ekan hylkäsin sen..
Eli en pysty sanomaan mitä sinne pitää laitta kun en siis voi hakea omaan yhteisööni ;/
[b]Ekaks Yhteisöstä[/b] - Koska näytti olevan muitakin halukkaita valvojia, niin ettepä te minua taida tarvita :) Ja kun mie oon päivitellyt nyt vuoden päivät tota Trupla-listaa, ni jo on aika antaa muillekkin vastuuta näistä hommista! Mutta jos tuntuu siltä että haluatte vielä lisää käsiä - niin huhuilkaa mua :) Ja kukkaan (Lynette!) ei ala nyt kuvittelemaankaan että jäis pois kutuista, ketään ei unohdeta!!
[b]Mariposa[/b] - Halirutistukset!! Eiköhän me kutut lyödä täällä kimpassa päitämme seinään - eikä anneta sen olla mikään tuulimuna! Eiks jeah ;) Vaikka huoli on varmasti niin valtava, ettei osaa kuvitellakkaan..
[b]Tiitikkä[/b] - Onnittelut tuplauksesta - Olipa melkoinen yllätys :D
Eiköhän meitä tuplaajiakin vielä löydy joksikin aikaa - ettei tarvii hätistää [b]Neitiä[/b], [b]Talvikkia[/b] ja [b]Emmasannaa[/b] kuttuilemaan ;D Mutta toki lisää vauva-kuttuja mahtuu maailmaan!
Meil onkin huomenna vapaapäivä :D Käydään parturissa molemmat aamulla ja sen jälkeen vien auton kataskukseen (toivottavasti menee läpi!) [b]Axekin[/b] oli saanu uuden kuontalon, kiva :)
Käynkin kattoo s.postin et mitä se [b]Marieela[/b] on saanut aikaseks!! Toivottavasti on selkeet ohjeet(?) Ja pitäskö kenties laittaa se s.postin osotekin tähän kun ei kaikilla ole sinne tunnuksia - Hei, miten te nyt meinasitte?! ;)
Diin ja pitäskö laittaa vaik sinne Äänestyskoppiin nää ohjeet ja tiedotukset kaikille - ettei kukaan nyt jää ihmettelee et mitä kummaa tääl tapahtuu..?
En yhtään tykkää siitä mutta pelkkää nimeä kun ei hyväksynyt. Paska!
Oon ihan väsy joten taidan painua nukkuu. Huomenna olis klo 9 jumppa. Miten sitä jaksaa sinne vääntäytyy? Ou-nou, mut lupasin jo kaverille.
Fede: Hotmaililla ja jippiillä pääsee ainakin. Kannattaa kokeilla muitakin osotteita.
Ai niin oltiin miehen veljen 30-v synttäreillä äsken ja nyt tietää kaikki. Mummi kysyi isoon ääneen et: Odotatko sinä Soffu vauvaa?
No ei se mitään. Sehän näky jo niin nyt siis tietävät. =)
Terve!
S
Kävin nyt laittaas s.postia kuttujen postiin. Eli nyt siis oottelen et joku laittaa mulle takasin viestin missä on " suljetun" hakuosote?
t. ei niin fiksu lottis ;)
SOFFU: mulle se ehdotti nimeksi kesää ja lehmää - tosi kiva:/
Otin semmoisen vaihtoehdon mihin tuli numero nimen perään..
Niin sitten odotellaan huomiseen sen tunnareiden luomisen takia. Munhan pitää ensin saada kuitenkin ne tunnarit sinne trupla-postiin ekaksi, että pääsen edes jyvälle, mistä on kyse :)
Ja kuten Jellonakin jo kyseli, niin onkos se nimimerkki nyt se oma oikea nimi vaiko se nimimerkki, jota on täällä käyttänyt?
En usko, et tulee olemaan ongelmaa käytössä, kunhan saadaan vain kaikki sinne sisään kirjoittauduttua :)
mä en halunnu perää mitään numeroita joten siellä on sitten sukunimikin... kun mikää muu ei kelvannu enkä halunnu olla se ehdotettum hiiri38467
Mulle ei aukee toi linkki olleskaan - tulee vaan tyhjä sivu, ei mitään tekstiä :( Ihan salettiin meiän konella ei pääse noihin juttuihin ollenkaan, sellanen kutina tuli....
Mut nyt nukkuu..
lottis04:
Kävin nyt laittaas s.postia kuttujen postiin. Eli nyt siis oottelen et joku laittaa mulle takasin viestin missä on " suljetun" hakuosote?t. ei niin fiksu lottis ;)
Mä laitoin sulle salasanan tulemaan. Se on siis tuohon osoitteeseen mihin ensin lähetit omasi ja siellä on niitä meidän kuvia ym... Siellä sitten ohjeet eteenpäin;)
mä laitoin vaan sen hakemuksen sinne sillä samalla nikillä ja tunnuksilla missä oon muissakin yhteisöissä. Ja siinä ei näy mun koko nimeä, vaan tuo vanha tuttu eri muodossa. Mut jos se oli sovittuna, että oma nimi pitää näkyä niin mä voin kyllä myöhemmin tehdä homman uusiks?
Mut nyt oikeesti jo unten maille.