Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^ KuTuT TiiSTai TuoKiooN!! ^^

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hereillä taas... kylläpä nukutti, mutta eiköhän näillä unilla jaksa!! Tein sapuskan joka jäähtyy tuolla kun mies karkas asioilleen, ei vissii ollu nälkä mutta syököön sitten kylmänä jos ei kiinnosta!! Mulla on maha täynnä!!

Jep: Kutut kuulostaa hyvälle joten munkin puolesta vaan hommiin Marieela!!! Ja tuhannet kiitokset teille joilla aikaa ja intoa riittää alkaa emoilemaan!!! mulla ei taida olla taitoja tai aikaa opetella... :(

Hönttä: voihan kurjuus tuota kelaa... Toivotaan että saat pitkälle maksuajalle takaisin maksun... Eiköhän tuo järjesty!!! Uskon että suututtaa kun takaisin joutuu makselemaan... ja koitahan jaksella sen idon kanssa siellä :( toivotaan ettei tuu pitkäaikaista ystävyyssuhdetta!!!

Mariposa: Koitahan jaksella siellä vaikkei lääkärireissu varmuutta tuonutkaan! uskon myös että raskaus ei oo niin pitkällä kun se terkkari sanoi vaan paljon alummassa!!!! ((haleja))

Tiitikälle tuhannesti onnea tuplailusta!!!!!! Oon sun puolesta tosi onnellinen!!!!!!! :)

multa meni puolet pinosta ohi ajatuksenjuoksun kun oon vaan niin innoissani tästä uudesta palstasta!!!! meen nyt nälvimään tuota ukkelia kun tuli kotiin... alaselkää särkee... ei kivaa...

Miitsu 17+3

Vierailija
42/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kotona, vaihteeksi. Huomenna vielä pätkäaamu ja yö ja sitte oliski taasen ne ihanat kolme vapaata. Sen voimalla jaksan vielä huomisen, kaiketi ;) Pojulla oli tänään eka päivä uudella perhepäivähoitajalla ja tosi kivasti oli mennyt. Tosin muita lapsia ei tänään paikalla ollut kun osalla oli vapaapäivä ja osa kipeänä. Mutta saivatpahan poju ja hoitotäti tutustua rauhassa toisiinsa. Poju oli halunnut myös lähteä päiväkerhoon, johon tuo hoitaja isommat lapset vie aina tiistaisin ja perjantaisin. Ja reippäästi oli sinnekkin jäänyt ja tykännyt ollakkin siellä. Että ihn hyvillä mielin olen taas näiden hoitoasioiden suhteen.

Talvikki: Voi miten ihana tuo teidän rinsessa. Tahtoo kanssa oman.

hönttä: Voimia pahoinvointiin ja muutenkin. Musta tommonen on törkeetä kelalta. Että ensin maksetaan liikaa ja sitten aikojen perästä peritään pois. Mistä ne luulee, että ihmisillä on repäistä yhtäkkiä ylimääräistä rahaa. Kaikkipitäs vissiin itse laskea ja tarkistaa miljoonaan kertaan ettei vaan anneta liikaa. Todella typerää.

Mariposa: Mä olen täällä kanssa varsin luottavaisin mielin sun raskauden suhteen. Harmi vaan, että lääkärissä käynti vaan lisäsi huolta ennemmin kuin lievitti sitä. Mutta ihan varmasti sinne pussukkaan pian ilmestyy pieni ihmisenalku. Nyt vaan täytyy hetki odotella.

Marieela: Hienoa, että neuvolassa kaikki hyvin. Mäkin pääsen taas ensi maanantaina. Tosin taidan jo huomenna yöllä salaa vähän kuunella niitä ihania sydänääniä :)

Soffu: Voi miten ihana massu sulla. Mä en taidakkaan kehdata laittaa kuvaa omastani. Siinä kun on vähän muutakin kun pelkkää nahkaa ja vauvaa :( Toisin kun sulla.

Neidille ja Minjalle paljon onnea matkaan. Ja pieniä enkeleitä suojelemaan. Vaikka rutiiniahan nuo leikkaukset taitaa siellä olla, joten kaikki menee ihan varmasti paremmin kuin hyvin. Vaikkakin voin äitinä kuvitella sun tuntemukset ja jännityksen. Täällä ollaan hengessä mukana!

Sanjuska: Sori vaan, multa on mennyt ihan ohi toi sun ehdotus tapaamisesta. Ainakin näillä näkymin mulle sopii tuo kyseinen viikonloppu. Mites MIITSU ja MARIEELA???

piipaalle tärppionnea!

Serpulle parannussäteitä ~~~~~~~

Meille pitäisi kohta tulla takantekijä vähän kattelemaan paikkoja. Jos viimeinkin saataisiin se takka tuolta pihalta sisälle kokonaiseksi ja toimivaksi. Olisi kyllä jo aikakin. Alunperinhän sen piti olla valmiina jo muuttovaiheessa, mutta kiitos talomyyjän joka oli unohtanut tilata sen meille, sitä ei ole vieläkään. Noh, saatiinpahan takan hinnasta sen myötä vähän alennusta. Kun vaan taas jaksaisi sitä sotkua siivota kn homma on valmis.

Kiva, että jaksatte rakennella sen suljetun yhteisön. Mäkin voiisn muuten ruveta valvojaksi, mtta just tällä hetkellä ei voimat kyllä riitä mitenkään sellaiseen. Mutta onneksi on teitä pirteitä ja jaksavaisia ihmisiä. Meillä on konessa tällä hetkellä Linux käyttöjärjestelmänä. Mut mies sanoi että msn toimii myös tässä. Ehdin jo hetkeksi huolestua.

mirulii kera murunsa 15+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eei siis ole ennestään lapsia, vaan vasta ensimmäinen on toiveissa.

Marieellakin taisi pyytää tarkennusta miehen sanomisiin. Mies siis kertoi, että hän oli jutellut muutaman kaverinsa kanssa lapsista ja isäksi tulemisesta. Näillä kavereilla on ihan pieniä vauvoja. Mies oli sitten ajatellut, että meidänkin olisi jo hyvä hetki yrittää. Tuntuu, että mies oli tarkoituksella näin salaperäinen, että kertoi aivan yhtäkkiä ajatuksistaan. Aikaisemmin mies on vain sanonut, että ei vielä ja ehkä vuoden kuluttua. Painostamattomuus ja kavereiden kokemukset isyydestä taisivat kuitenkin vaikuttaa.

Vierailija
44/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffu! Vautsi vau! =) Mä oon ihan kade kaikille hoikille ihmisille jotka saa ihastella masun kasvua alusta asti. Ihravuoressa se kun ei kovin äkkiä näy.. no itseäpä siitä vaan saa syyttää.

Höntälle vielä jaksuja pahoinvoinnin kanssa!

Nekku! Hui kun aika menee, hirmusti tsemiä piinailuun ja peukutetaan kahdelle viivalle!

Katzu! Eipä oo montaa herätystä sulla enää, hieno juttu!

Emmasannan poika oli tosiaan saanu hienon nimen!

Talvikki! Toivottavasti pikkuisen masuvaivat ei jatku kauempaa. Ihana on prinsessa, ei voi muuta kun ihastella toista lutusta!

Tiitikkä! Hieno juttu, että pääsitte tuplailemaan, hirmusesti onnea matkaan. Toivottavasti tärppää pian!

Serpulle pikaista paranemista! *ojentaa nessupaketin*

Nifkin! Tiedän tunteen, mulla lähtee kans hiukset sitä vauhtia, että pitää kiittää onnea, että niitä on paljon vanhastaan. Muuten oisin jo kalju..

Marieela! ihania neuvolakuulumisia, kiva että paaperolla oli vauhti päällä! =)

Mulla oli muuten molemmat likat samanlaisia vilistäjiä, että karkuun piti heti lähteä kun anturi lähesty. Ihan tuntu siltä, kun ne ois tienny ja tehny kiusaa! Ja molemmilla oli ihan " poika" sykkeet kokoajan joten niihin mäkään en menis luottamaan.

Neidille hirmusesti voimia huomiselle ja tuleviin päiviin! Varmasti on raskasta aikaa, mutta me ollaan kaikki hengessä mukana!

Ninnu! Uskomatonta muuten onkin, miten tarkkoja nuo nahkavekkarit voikaan olla! Vaikka välillä yrittäs tarkotuksella valvottaa vähän kauemmin, että sais itse aamulla nukkua vähän pitempään niin ei auta. 7.30-7.45 meillä aina toinen alkaa jodlaamaan!

Mariposa! Usko vaan Marieelaa, hän ainakin pereusteli niin hyvin, että mulle tuli heti sun puolesta parempi olo!

Sanjuska! Tulipa kurja lasku teillekkin, nuo on todella ikäviä yllätyksiä.

Federica! Mä sain ekan tytäreni kun olin täyttäny 35 ja toinen synty kun olin 36 ja siis vielä lisää kaipaan. Ei nykypäivänä tuo ikä enää oo sellanen rasite, kuin mimmosena sitä pidettiin ehkä aiemmin. Toki kaikki riskit kasvaa, mutta mun käsittääkseni vasta tässä kolmenviiden ja nelikympin välissä enemmän eikä ne siltikään vielä niin suuria ole, ettäkö ne mua estäs lisää haluamasta! Ja itse en usko, että musta nuorempana olis ees ollu äidiks, olin aikamoinen, noh miten sen nyt sanos.. aika villi.. Ja täysin kakara henkisesti. sitä en tiedä oisko lapsen saaminen sitten kasvattanu mua jo sillon tarpeeksi, ehkä oiskin. Mutta mä oon ihan tyytyväinen nykytilanteeseen!

Meitä kun on niin moneks, joku ikä sopii toiselle ja joku toiselle!

Miitsu! anna mennä vaan,vahinko kiertämään! ukot on hyviä hiekkasäkkejä sillonkun kolottaa! =)

Mirulii! kiva, että hoitopaikan vaihto sujui noin kivuttomasti!

Höh, tais mennä sekavaks vaihteeks..

Ai juu, unohin kertoa taas miten lahopää oon ollu. Tänään piti olla esikoisen éka muskari joulutauon jälkeen. Ja aika muuttu, sen piti olla klo 15.00. no me oltiin hyvissä ajoin paikalla eikä ketään näkyny. Ukko sitten päätti, että mä muistan väärin, mikä ei siis oo nykypäivänä mikään ihme ja sano, että lähetään menemään. Tarkistin sitten kotona papereista ja se himputin muskari ois alkanu 15.15... Kyllä otti pattiin, varainkin kun likalle tuli paha mieli kun ei päässy tannsitanssi-paikkaan..

no huomenna alkaa taas vauvauinti ja molemmat neidit pääsee uimaan. sen aika ei onneks oo muuttunu... kai..

Vierailija
45/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä jälleen kotiuduttu. Nälkä kurnii suolia, mutta ennen kanaan keskittymistä päätin syventyä tän päivän kirjoituksiin. Muutoin saattaa käydä niin, etten enää ehdi myöhemmin kirjoitella. Tänne ei mitään sen ihmeempää uutta; mies touhuaa rempan parissa ja minä kasvatan mahaani karkkeja syömällä, hyi minua :) Illalla mennään saunaan, joten ilta meneekin sitten löylyn & Jack Bauerin seurassa.

Ai niin, nukuin aamulla pommiin, mutta onneksi en sentään myöhästynyt töistä. Työt alkaa klo 8 ja mä heräsin klo 7.40. Mies heitti mut sitten autolla pikapikaa töihin ¿ onneksi kerkesin :) Mutta sen sanon, että olinpas melko tehokas Kuttu aamutoimissa :D Harvoin löytää sukat jalkoihin sellaista tahtia¿

SOFFULLA oli hieno kuva ;) Waude!!!

NEKULLE jaksamista piinaviikon odottamiseen¿ ja sitten luvassa onkin +++++ *eikös sovita vaan niin?*

Voi HÖNTTÄÄ kun Idon piinattavaksi on joutunut :( Kovasti jaksamista!!! Ja toi Kelan touhu on kyllä uskomatonta *paha mieli sun puolesta*

KATZU; montako kertaa teillä on perhe- ja synnytysvalmennuksia? Meillä täällä yhteensä 7 kertaa.

TIITIKÄLLE onnittelut tuplauksesta! Mahtava juttu!

SERPULLAKIN viikot sen kuin vähenee :0 Kohta säkin olet synnärillä. Toivottavasti räkätauti hellittää ennen tositoimia.

NIFKINILLE onnittelut (?) tädistä. Eipä tuo täti kyllä mikään varsinainen ilon aihe muuten ole, mutta varmaan ollut sulle tosi rasittavaa kun ei ole ollut mitään selvyyttä tilanteesta. Täti kuitenkin nyt ratkaisi tilanteen ja pääsit tilanteesta selvyyteen. Toivottavasti tosiaan kierrot nyt tasaantuisi.

MARIPOSALLE jaksuja. Epätietoisuus on varmasti pahinta, mutta me kaikki uskomme et raskaus on vaan niin alussa. Ei me tuulimunaan uskota. Piste.

Nyt syömään tai iskee totaalinen heikkous...

Vierailija
46/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo sekava juttu joka oli Miruliin jutun perässä oli alunperin siellä mitä vastasin Federicalle. En tiedä miten se tollai hyppäs... *nolo taasen..*

Vierailija
47/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alko tänään 5.30!!..huh huh!!! Olin taas todella poikki!!

Perjantaina pitäis tytön mennä siskolle yökylään. Viimeksi (ensimmäinen ja ainut kerta ku on ollut yön pois) oli yökylässä viime maaliskuussa.

Tiedän että tyttö tykkää todella paljon mennä sinne, varsinkin kun pääsee serkkujensa kanssa leikkimään. Mutta mulle se tulee olemaan henkisesti raskasta...varsinkin se vieminen. Mutta saapahan sitten lauantaina nukkua ja perjantai-illalla mennään leffaan ja syömään! :)

Tänään tuli postitse lappu et äitiyspakkaus ois saapunut (nopeeta toimintaa ku laput vietiin vast joulun ja uudenvuoden välillä Kelaan). Mies lupas paketin hakea tänään, vaikkei sil kyl mikään kiire viä ois!

hönttä: tosi kurjaa toi oksenetelu. Ite oksensin about viikoille 20 asti (välil monta kertaa päivässä, välillä saatto ole et kerran päivässä mut sit oli koko ajan huono olo ja sit taas saatto ol pari päivää välii et olo oli tosi hyvä).

Olipas paskamainen juttu Kelalta!!!!!:(

marieela: kivat neuvolakuulumiset!!!=)

tiitikkä: onnea tuplauksen alottamisesta!! Hieno homma et mies vihdoin helty ajatukseen!!!=)

mariposa: toivotaan parasta et siel masus ois kaikki hyvin!!!! bd bd bd

mirulii: kiva et pojun eka hoitokesta meni kivasti!!=D

neidille ja Minjalle: onnea leikkaukseen ja jaksamisia teille!!!

Toi Kutut on muuten hyvä nimi sille palstalle!!!:)

Ostettiin tytölle tänään sellasseen lelukoiran joka haukkuu, heiluttaa päätään ja tassujaan ja sit pitää ääntä kun syö. Tyttö ihan haltioissaan ja anto sille nimen naapurin koiran mukaan!!!:)

Vauveli pitää niin kovaa mekastusta mahassa et välillä tuntuu oikee inhottavalta!! Taisi vääntää ittensä poikittain! :)

Mutta nyt mentävä kattoo mitä tyttö touhuu...on niin hiljasta!!

terv. lottis rv. 30+5

Vierailija
48/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen vain nopeasti laittamaan jotain elonmerkkiä itsestäni, en ehtinyt kuin silmäillä pinon läpi... On taas ollut yhtä juoksua tää ilta. Tulin kotiin neljän jälkeen ja sit oli tarkoitus mennä sinne mammajumppaan kuudeksi. No, enpäs sitten mennyt, kun en ehtinyt. Piti vielä käydä ostamassa semmonen jumppa-alusta, kun mulla ei todellakaan ollut sellaista ja arvelin, etten mä tässä tilassa kyllä pysty pelkällä lattialla jumppaamaan. No, lähdin muka hyvissä ajoin, mutta TIETENKIN bussit piti siinä sopivasti vartin tauon, joten kun vihdoin pääsin läähättäen ja vatsa kireänä urheiluvälinekaupasta ulos, ei ollut enää mitään mahdollisuutta ehtiä jumppaan ajoissa. Siis normaalitilassa olisin varmaan ehtinytkin (oli vielä aika pitkä kävelymatka), mutta tämmöisenä lyllerönä ei mitään saumaa:( Vähän otti päähän!! Onneksi sain kuitenkin sen jumppa-alustan, yritän ensi viikolla sit paremmalla onnella!

TIITIKKÄ: HURJAN PALJON ONNEA TUPLAUKSESTA!!! Miehet tosiaan osaavat joskus yllättää - ja myös positiivisesti. Ja varmasti toi sun passiivisempi taktiikkas tepsi, mies sai siis miettiä rauhassa ja tehdä sit OMAN päätöksen. Hiphei, päästään siis suakin piinailemaan ja mistäs sitä tietää, vaikka napsahtais piakkoinkin!! Peukut pystyssä, että pääset sinäkin pian mahaa kasvattelemaan.

Nyt mun on pakko mennä, kun tyttö repii hihasta ja sanoo niin anovasti ' äiti, äiti' ...

matteusk ja Nappula rv. 21+4

Vierailija
49/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matteusk: Harmi, kun et ehtinyt jumppaamaan, mutta ensi kerralla parempi onni sitten. Eikä sitä kannata tieten tahtoen juoksennella bussia kiinni, kun kuitenkin vauvan parastahan sitä on ajateltava. Mutta nyt kun sulla on jumppamatto, niin voithan kotonakin itsekseen jumppailla :)

Piipaa: Juu tuosta iästä, että milloin kannattaisi alkaa vauvaa yrittämään, niin monilta olen kuullut senkin, että vasta 35 vuoden jälkeen ja lähemmäs 40 vuotta alkaisi ehkä enemmän ilmetä ongelmia. Mulla vain on yksi serkku, joka siis täyttää just 30 vee ja on niin hirveen huolissaan siitä, että kun olis jo " pakko" alkaa lapsia miettimään, kun alkaa olla ikää jo sen verran. Mutta eiköhän se monilla oo aika normaalia tehdä lapsia sitten vanhempana. Mulle itselle ainakin on tärkeetä, että on mm. talous, työpaikat, asunto jne. asiat kunnossa ennen kuin alkaa perhettä miettimään, että ei tartte sitten jokaista penniä laskeskella ja että riittää rahat ruokaan, harrastuksiin jne. Ja toisekseen, meidän tilanne on hieman eri, kun kuitenkin asutaan poissa Suomesta ja sukulaisista ja tuttavista, sitä miettii asiaa aina niin monelta eri kantilta.

Vierailija
50/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle oli joku laittanut oman aloituksen. se oli ainakin äsken sivulla 6

Vierailija
51/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oo jaksanu oikein keskittyä pinoihin (sori), mutta löysin kuiten netistä yhden pienen lauseen joka puoltais mun hyviä ajatuksia: rv:lla 5 sikiöpussi on halkaisijaltaan noin sentin. Eli just niinku se mulla oli!=) Mut silti ihmettelen et eikö se ruskuaispussiki ois pitäny jo näkyä??

Nyt meen tekeen pannukakkua, se varmasti parantaa mielen ja sielun. ;D Huomenna lupaan sit viimeistään olla vähän reippaampi, nyt taitaa hellu vallata koneen kun tästä peppuni nostan...

Vierailija
52/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa:

Hirveää olla tuollaisessa jännityksessä, parasta toivoen ja pahinta peläten :o/ Mutta tsempataan nyt vaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin!!! Olisihan se nyt ollut paljon mukavampi, että lääkäri olisi pystynyt tänään jo sanomaan että kaikki on ok, mutta odotellaan nyt sitten, kun ei muutakaan voida.

Kiitos kullat parannussäteistä ja nessuistakin :o) Ne tulee tosi tarpeeseen! Vointi ei ole todellakaan häävi tukkoisen nenän ja jatkuvan kröhinäyskän kanssa.

Jotenkin mietityttää se huominen polikäynti, mitähän vikaa ne löytääkään..? Halusin varalta ja varmuuden vuoksi siivota kodinkin vielä tänään, JOS sattuukin niin että joudun jäämään huomenna prenalle (??ei usko kuitenkaan??) Ei tarvi anopin olla täällä heti ekana imurin varressa heilumassa. Vauvan vaatteetkin pesin ja kävin hakemassa viimeiset puuttuva jutskat sairaalakassiini. En meinaa kassia kyllä vielä mukaani ottaa, mutta onpahan sitten valmiina miehen tuoda, JOS...

Onkos Neiti vielä taajuuksilla?!

Kaikkea hyvää teille leikkaukseen!!! Enkeleitä pikkuiselle potilaalle ja Sinulla voimia sinne sairaalaan myös. Varmasti omalla tapaa raskas kokemus edessä *Halaa tiukasti*

T.Serppu ---> palajaa huomenna iltasella kertomaan poli-kuulumiset

Vierailija
53/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuttu on taas ihan katkipoikki--->9 tunnin vuoro takana.

Onks toi siis oikeesti mahdollista, että kela voi periä noin vanhoja tukia takaisin??? Kannattaisko siitä soittaa johonkin oikeusaputoimistoon tms, mun mielestä toi on ihan järjetöntä?!

TIITIKKÄ, onnea tuplailun alkamisesta!=) Mikä kp on menossa?

SANJUNSKA,pidä vaan tädille oikeen roima puhuttelu!!!!! Sano sille että mä t*pan sen jos se tulee tänne parin viikon päästä...Ja tosta mitä sanoit yhteydenottamisesta, toiset ihmiset taitaa vaan olla sellasia,et ne on todella huonoja soittamaan ja sopimaan näkemisistä. Ite oon kans sellanen, että ehdottelen aina kaikille ja sit tuntuu pahalta, jos ite ei ehdota eikä ne muutkaan sitten kysele " perään" . Jos sulla on kovin yksinäinen/erakko olo, ootko ajatellu että voisit hakea jostain lisää äiti-seuraa? Mun mielestä se ei oo lainkaan huono ajatus!=)

MARIPOSA, yritä nyt ottaa ihan iisisti vaan. Kaikkihan tässä puoltaa sitä, että asiat on hyvin. Ensinnäkin, se testi tosiaan oli puhdas nega sillon aikasemmin, toiseks, ovishan on yleensä 14 vrk ennen menkkoja---->ei mitenkään vois olla niin pitkällä!Ei mitään hätää, usko Lynetteä.~~

Mitäs sitte vielä... Menkkamaisia jomotuksia on ollut havaittavissa, eli oisko ovis sitte nyt jo ovella, tiedä häntä. Ollaan nyt kuitenkin onneks touhuttu parina päivänä, jos se O jo päätti olla. Laskuri tosiaan sano mun epäsäännöllisillä kierroilla, et hedelmällisyys kasvaa 15.päivä ja laskee 20. Eli onhan tässä vielä piiiitkiä päiviä edessä ennen edes sitä ovista. =/ *boring*

Tuosta yhteisöjutusta, mä oon sitten niin ullakolla näissä atk-jutuissa, että pelkään että koko Lynette häviää tiedän yhteisöstä, kun ei osaa sinne ilmestyä. *pelko*

Neidille vielä halirutistus, tiedän että varmana jännittää, mutta niinkun joku muukin jo totes, niin ne on tosiaan niille ihan rutiinijuttuja, eli HYVIN SE MENEE!!!!! =)

Tää kuttu laahautuu nyt Tv:n eteen rouskimaan omppua, ja sitte petiin ja aamulla taas takas perse- eikun perhemarkettiin.*huoh*

Vierailija
54/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei päästetä katoamaan muutosten tuulissa, KAIKKI kutut rehataan uuteen kotiin, vaikka sarvista väkisin vieden :D

Vierailija
55/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lynette: Eikun vain lakanoita heiluttelemaan, vaikkei ovis vielä oisikaan. Never say never eli voihan se olla, ettei ne laskurit sun muut pidä aina paikkaansa. Joka toinen, joka kolmas päivä kun hommailette, niin eiköhän se vauva saa alkunsa. Mulla ainakin nuo ovisoireet vaihtelee kuukausittain aika paljon, kipuilua välillä rankastikin, pahaa oloa, vatsakipuja, kouristuksia, muttei aina limoja. Mutta toivottavasti nyt tärppi kävis tässä kierrossa, joten ahkeraan vaan yritä miestäs houkutelle jumppaamaan.

Serppu: Pikaista paranemista! Toivottavasti ne ei ota sua vielä sisään sairaalaan. Mulla oli yksi kaveri pari vuotta sitten raskaan esikoisestaan ja se oli kamalassa nuhassa, poskiontelotulehduksessa ja köhässä suuriin piirtein sen koko raskausajan. Mikään ei siis auttanut, ei edes aika. Joten se tauti voi istua sitkeesti, mutta onneksi sulla ne viikot alkaa olla jo niin lähellä, että ei oo enää kauan kärsimistä!

Mulla olis töissä ' ihana' iltapäivä tiedossa laskutusta yms. muuta mukavaa. Asiakasprojektit ja luottokorttilaskut on saatava kuntoon ja ei yhtään nappais nyt niitä numeroita pyöritellä, kun oma olokaan ei ole kehuttava. Ystäväni päänsärky on taas seurana, joten aika kestämistä taas. Pitää juoda paljon vettä, kun joskus se auttaa.

Vierailija
56/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas mitä ukon kutale kehtas mennä tekemään? Mä siis täällä ootan ja ootan, että isompikin ipana nukahtas ja sit aloin ihmetellä tiettyä korisevaa ääntä joka kantautui makkarista! :O

Siellä se kuorsas mokoma, no pakko oli herättää, koska munis ei odota niin kauaa, että herra saa työväsymyksensä purettua! Romantiikka oli kyllä kaukana, viis minuuttia ja nyt se taas kuorsaa.. no pääasia, että simpat on talletettu! =D

Huomenna vauvauinnin takia aikanen herätys joten sanon hyvää yötä ja painun itsekkin kuorsaamaan!

Vierailija
57/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisikö siis joku tetstat jo mahdollisimman pian, KIITOS!!

Jos ei toimi niin mies tässä vieressä yrittää keksiä toista ratkaisua ;D

Nyt meen lukee pinoa...

Vierailija
58/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ne joilla ei sitä tunnaria ole meidän postiin niin laittaa omalla nimellä näkyvän s.postista tulevan postia sinne, niin sinne teidän omiin s.posti osoitteisiin tulee salasana jotta pääette kts meidän s.postia ja sieltä kautta hakemaan linkin josta pääsee uuteen salaisuuteemme :)

Oliko tarpeeksi sekavasti kirjoitettu?? ;DDD

Mirulii, juu se helmikuun eka vkonloppu sopii mulle, mä sitä alunperin ehdotinkin ;) Ihanaa kyllä et sä pääset ihan omin nokkines kuuntelee niitä Murusen sytänääniä ;) *katteellinen*

Lynette, sut raahataan perässä uuteen yhteisöömme vaikka pakarat eellä ;D

Mariposa, toivottavasti olet edes hitusen paremmalla ja luottavaisemmalla päällä. Mun viisas äiti aina sanoo -> älä ajattele pahinta ettei se toteudu, vaan usko siihen mitä toivot, niin se toteutuu!!!

NEITI, sulle toivotan suurta Enekeli parvea huolehtimaan raskaasta äidin osasta ja pikkuiselle Minjalle muutama parvi lisää turvaamaan leikkauksen ja leikkauksen parhaan mahdollisen jäljen :)

Ilmoittele Axen kautta kun tiedät enemmin aikataulusta!!!

Ja nyt loput unohtui ihan tyystin, anteeksi!! Mutta nälkä vaivaa niin et näköä haittaa ja järki pakenee pissan kautta pönttöön, eli syömään!!

Vierailija
59/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIPOSA: *halaa ja rutistaa* Toivotan vaan enkeleitä teille, ei tässä auta muu kuin odottaa:/ En ole varma sanoitko oviksesta jo jotain, mutta tiedätkö yhtään milloin se oli? Silloinhan sikiön iän pystyisi päättelemään...

FEDERICA: vasta 35v. --> riskit

lisääntyy

. Eikä välttämättä yli 4-kymppiselläkään ole mitään ongelmia!

Nyt en muista muuta kommnetoitavaa...

Vierailija
60/93 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AXE: Eli perjantaina joulukuun 16. tein negan, ja sitä seuraavalla viikolla epäilen oviksen olleen kun kipuili siihen malliin. Eli n 18-20.12.

Pää ihan sairaan kipeä ku lukenu netistä kaikkea mahollista tuulimunasta.. Eli yrittäny todistaa että lääkäri ja terkka on väärässä. ;)