Kotiäidit, täällä eräs kollega kysyy,
esitättekö miehellenne, että teette paljonkin kotitöitä päivisin, vaikka olisitte parikin tuntia tietokoneella?
Minä ainakin nousen tästä äkkiä, kun mies tulee ruokikselle ja sitten, kun kotiutuu, olen yleensä tyhjäämässä tiskikonetta.. Imuri on myös monesti käyttöasennossa lattialla ja pesukone pyörii.
Kommentit (4)
En ole koneella kun mies tulee kotiin.. mutta palstailen kyllä ahkerasti...
Meidän salaisuus, ok?
;)
Oon koneella lähinnä kerran-kaksi viikossa päiväsellä 2-3 tuntia kerrallaan...
Ja viikonloppuisin iltasella kun lapset jo nukkumassa ja mies kotona oman koneensa edessä..
Vierailija:
Oon koneella lähinnä kerran-kaksi viikossa päiväsellä 2-3 tuntia kerrallaan...Ja viikonloppuisin iltasella kun lapset jo nukkumassa ja mies kotona oman koneensa edessä..
hommat saada tehtyä!